Bekijk originele versie : Groen jurkje van Wehkamp...
Farkoessa
13-03-2007, 09:46
wil heel graag deze bestellen maar wil eerst jullie mening erover:
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F259914_pb_01&$2007productdetail_staand$
En wie heeft hem al?
Liefs Far:kus:jee
miss_nanny
13-03-2007, 09:58
ik vindt hem persoonlijk niet zo mooi, want zo iets zou mij niet staan dat weet ik wel zeker.
maar hoe lang ben jij eigelijk.
SweetY_DreamS
13-03-2007, 10:02
meid ik geef je 1 advies fisabilah wehkamp moet je echt nooit bestellen ik had er een paar keer kleding besteld mega slechte kwaliteit!!!!!!!!! niet doen beter in een winkel kopen dan bij wehkamp
miss_nanny
13-03-2007, 10:06
meid ik geef je 1 advies fisabilah wehkamp moet je echt nooit bestellen ik had er een paar keer kleding besteld mega slechte kwaliteit!!!!!!!!! niet doen beter in een winkel kopen dan bij wehkamp
ja he wollah je hebt gelijk, vroeger bestelde ik weleens wat. maar het valt zeker tegen. het ziet er meestal op plaatje veel leuker uit als in het echt.
SweetY_DreamS
13-03-2007, 10:14
is ook echt he je hebt echt et gevoel dat et iedere moment uit elkaar kan vallen
ik vond zo een zwarte tuniekje met witte versieringen erop echt helemaal mooi (mischien heb je em wel gezien) nou totdat ik em kreeg nou et lijkt echt nergens op ik heb er echt spijt van
Er zit groot verschil in. Bij Wehkamp heb je ook echt wel goede kleding, kijk bijv. naar de merken Esprit, Mexx, Nike, etc etc. En voordat ik bestel kijk ik ook altijd wat voor stof het is. Van die flubberstofjes hoef ik niet.....
Dit jurkje ziet er wel uit als een flubberstofje........:rolleyes:
Ik vind 'm wél wat hebben.
OemHoudaifha
13-03-2007, 10:30
Niet mooi!
miss_nanny
13-03-2007, 10:33
Er zit groot verschil in. Bij Wehkamp heb je ook echt wel goede kleding, kijk bijv. naar de merken Esprit, Mexx, Nike, etc etc. En voordat ik bestel kijk ik ook altijd wat voor stof het is. Van die flubberstofjes hoef ik niet.....
Dit jurkje ziet er wel uit als een flubberstofje........:rolleyes:
dat is wel zo wat jij zegt, maar over het algemeen wat hun exlusief verkopen is kwantiteit. ik raad het niet aan want je bent ook duurder uit. merkleding is okey bij wehkamp dat koopt je ook zo in de winkel. maar merkleding over het algemeen heeft wel kwaliteit.
ik heb wel wat truitjes die ik vroeger daar heb bestel die tijdloos zijn. maar nu zou ik daar nooit bestellen. stap lekker de stad in je ziet tegenwoodig zoveel leuke kelding in de zara mango berska etc.
Ik vind 'm helemaal niet mooi... Maar ieder zijn smaak natuurlijk. ;)
bruwnette
13-03-2007, 10:36
uhm dont like it .. zulke jurkjes kun je ook in de winkels kopen, kijk daar maar eerst ff hoe je ze vindt, want idd op plaatjes is alles mooi, zelfs dat meisje ziet er prachtig uit op dat plaatje:D, in 't echt zien ze dr beide cker net zo min uit als hoe leuk ze op 't plaatje lijken :hihi:
Ik vind hem ook niet zo mooi:o Maar als jij het wel mooi vindt moet je het gewoon kopen.
Ik had vorig jaar ook een jurkje besteld bij hun en het zit nu onder de pluisjes :jammer:
Farkoessa
13-03-2007, 12:24
jah, jullie hebben idd gelijk. Kwaliteit is inderdaad niet iets waar wehkamp veel om geeft. Het wordt of pluizig of na een tijdje ziet het er niet uit. Alleen heb ik ooit twee jurkjes gekocht bij hun en die zien er nog goed uit.. Maar goed, het kan natuurlijk ook anders lopen met zo'n jurkje :D
Ik vind hem wel wat hebben en vooral voor de prijs van 10 euro.. Toch?
jah, jullie hebben idd gelijk. Kwaliteit is inderdaad niet iets waar wehkamp veel om geeft. Het wordt of pluizig of na een tijdje ziet het er niet uit. Alleen heb ik ooit twee jurkjes gekocht bij hun en die zien er nog goed uit.. Maar goed, het kan natuurlijk ook anders lopen met zo'n jurkje :D
Ik vind hem wel wat hebben en vooral voor de prijs van 10 euro.. Toch?
Ik vind 'm ook wél wat hebben. :)
Ik vind hem niet mooi. En ik bestel nooit meer iets. Daar krijg je altijd problemen mee. Op het plaatje ziet het vaak mooi uit maar in het echt is het dan lelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.