Bekijk originele versie : Nieuwe trend??
bigmomma25
13-03-2007, 08:10
Is t een nieuwe trend geworden of wat? Iedere keer vermoorden ouders hun eigen kinderen omdat ze in shit zitten met hun relatie of omdat ze depri zijn.:kwaad: Nu weer iemand die doodleuk met zijn kindjes voor een trein is gesprongen. Stelletje teringlijers. Wil je zelfmoord plegen doe dat maar, maar laat kinderen met rust. Gatver wordt echt ziek de laatste tijd en slaap zo slecht na iedere keer dat ik zo iets engs op t nieuws heb gezien.:(
Sibel_flower
13-03-2007, 08:23
Ja wie geeft hun het recht om het leven van hun kinderen te bepalen tfoeee kan me er ook zo boos over maken.. Als hun het leven niet meer in zien wie zegt dat de kids het ook zo voelen.. Gaan ze effe bepalen voor hun tfoe hala bnadem vieze moordenaars..
bigmomma25
13-03-2007, 08:26
Ja wie geeft hun het recht om het leven van hun kinderen te bepalen tfoeee kan me er ook zo boos over maken.. Als hun het leven niet meer in zien wie zegt dat de kids het ook zo voelen.. Gaan ze effe bepalen voor hun tfoe hala bnadem vieze moordenaars..
Precies zo denk ik er ook over. Dat je zelf t leven niet meer zitten is je eigen zaak, maar blijf met die gore poten van kinderen af. T ergste is dat ik iedere keer me blijf afvragen hoe t voor die kinderen zou zijn op dat laatste moment. Dat ze gewoon een trein zien aankomen, of die vrouw die de keel doorsneedt van haar kinderen dan denk ik hoe zouden ze dat hebben moeten meemaken. Hoe zouden ze zzich hebben gevoeld. Wij schrikken al bij een hororfilm maar stel je bloedeigen moeder met een slagersmes die op je afkomt. Allah yehfed. Je ouders horen je te beschermen:traan1:
Sibel_flower
13-03-2007, 08:29
Precies zo denk ik er ook over. Dat je zelf t leven niet meer zitten is je eigen zaak, maar blijf met die gore poten van kinderen af. T ergste is dat ik iedere keer me blijf afvragen hoe t voor die kinderen zou zijn op dat laatste moment. Dat ze gewoon een trein zien aankomen, of die vrouw die de keel doorsneedt van haar kinderen dan denk ik hoe zouden ze dat hebben moeten meemaken. Hoe zouden ze zzich hebben gevoeld. Wij schrikken al bij een hororfilm maar stel je bloedeigen moeder met een slagersmes die op je afkomt. Allah yehfed. Je ouders horen je te beschermen:traan1:
Tfoe ja zoals die vrouw wat haar 5 kids heft vermoord een van de meiden heeft nog terug gevochten zeg maar maar helaas.. zou zoon moeder haar kinderen recht in de ogen aankijken terwijl zij ze vermoorde heeft..????
Zo denk ik ook hoe hebben ze zich gevoeld op dat moment pfff Je bloed eigen pappa en mamma die jou dit aan doen:(
bigmomma25
13-03-2007, 08:36
Tfoe ja zoals die vrouw wat haar 5 kids heft vermoord een van de meiden heeft nog terug gevochten zeg maar maar helaas.. zou zoon moeder haar kinderen recht in de ogen aankijken terwijl zij ze vermoorde heeft..????
Zo denk ik ook hoe hebben ze zich gevoeld op dat moment pfff Je bloed eigen pappa en mamma die jou dit aan doen:(
Waar ik ook aan zat te denken, ik bedoel je zit daar jarenlang met 5 kinderen dus je bent zo gewend aan ze geraakt, dan wordt je nu toch gek als ze er niet meer zijn. Mijn dochter is bijna 3 jaar en t lijkt alsof ik haar al me hele leven heb. Ik moet er niet aandenken Allah yehfed hoe ik zonder haar zou moeten leven. Wajema ik kan er gewoon niet bij met me hoofd hoe iemand zo iets kan doen.:jammer:
oortje31
13-03-2007, 08:38
:traan1: heel heel erg misselijk en verdrietig wordt ik hiervan....en inderdaad het lijkt wel een trend...als de een begint volgt de ander
Allah istar..echt verschrikkelijk..zulke mensen vinden ik echt monsters en alhoewel ik tegen de doodstraf ben mogen ze dit soort mensen van mij gelijk :auw:
Sibel_flower
13-03-2007, 08:42
Waar ik ook aan zat te denken, ik bedoel je zit daar jarenlang met 5 kinderen dus je bent zo gewend aan ze geraakt, dan wordt je nu toch gek als ze er niet meer zijn. Mijn dochter is bijna 3 jaar en t lijkt alsof ik haar al me hele leven heb. Ik moet er niet aandenken Allah yehfed hoe ik zonder haar zou moeten leven. Wajema ik kan er gewoon niet bij met me hoofd hoe iemand zo iets kan doen.:jammer:
Ja je moet heeel ver heen zijn.. Ik kan er ook niet met me hoofd bij hoe ze het heeft kunnen doen..:( Allah i hafed na oe safie
Wanneer je de kracht van het woord ALHAMOULLAH niet kent ben je makkelijker tot zoiets in staat denk ik:jammer:
Maroc_Meissie
13-03-2007, 10:50
Is t een nieuwe trend geworden of wat? Iedere keer vermoorden ouders hun eigen kinderen omdat ze in shit zitten met hun relatie of omdat ze depri zijn.:kwaad: Nu weer iemand die doodleuk met zijn kindjes voor een trein is gesprongen. Stelletje teringlijers. Wil je zelfmoord plegen doe dat maar, maar laat kinderen met rust. Gatver wordt echt ziek de laatste tijd en slaap zo slecht na iedere keer dat ik zo iets engs op t nieuws heb gezien.:(
Ik had het er gisteravond nog met mijn man over, ik snap het niet..wallah echt ik snap het niet. Het is om de paar dagen raak en het wordt mij zelfs te veel. Ik kan me niet in die mensen hun positie of gedachten plaatsen, terug naar het moment van besluit, moment van de gruwelijke daden..
Ik snap het niet.
Ik denk nu de laatste dagen serieus na over de vraag, doe wij als maatschappij iets fout?
P.s. ik moet het eigenlijk niet zeggen, maar toch. Op deze manier is de aandacht van de wereld nu toch helemaal gevestigd op deze gruwelijke moordpartijen en ben ik toch een beetje opgelucht en blij dat het geen Marokkanen waren/zijn. Laat Wilders nu maar hier es wat voor gaan bedenken.
Wanneer je de kracht van het woord ALHAMOULLAH niet kent ben je makkelijker tot zoiets in staat denk ik:jammer:
Ik denk het ook. Maar dat je dan zó ver gaat?
Ik denk het ook. Maar dat je dan zó ver gaat?
als je het belang van het leven uit het oog verliest dan vind je het neits meer waard, dood of levend is dan hetzelfde
Juist, het is een gebrek aan geloof. Mensen die niet geloven dat er leven na de dood is, denken dat van alles af te zijn en hun laatste rustplaats gevonden te hebben terwijl ze na deze gruweldaden never nooit meer rust zullen hebben.
Allahi 7fedna ou hdiena :(
gelderse
13-03-2007, 11:56
Juist, het is een gebrek aan geloof. Mensen die niet geloven dat er leven na de dood is, denken dat van alles af te zijn en hun laatste rustplaats gevonden te hebben terwijl ze na deze gruweldaden never nooit meer rust zullen hebben.
Allahi 7fedna ou hdiena :(
Klopt mensen zijn niet meer gelovig
Er zijn meer gekken in NL dan wij denken
schatje26
13-03-2007, 12:47
Waar gaat dit toch heen met de mensen, er lopen teveel gekken rond en alle moorden worden zo uitgebreid in de media gebracht dat sommige gekken gewoon op ideeen worden gebracht :jammer:
Mijn collega vertelde net dat dus een oude man op de fiets die vader heeft gezien met de kinderen voor de trein en de kinderen die waren aan het tegen stribbelen en aan het gillen ik moest echt :huil: toen ze dit vertelde maar die oude man op de fiets kon niks doen :jammer:
Ik vind dat als je zelfmoord wilt plegen omdat je de problemen niet meer aan kan doe het maar laat de KINDEREN ER BUITEN DIE HEBBEN DAT NIET VERDIENT.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.