Ik wil weten wat jullie doen, als je thuiskomt van je werk, hoe ontspanje na een zware dag.
Zit je op sport of ben je aan het breiën, u kunt het hier kwijt. :D
Mijn hobby's zijn, mijn kleinkinderen, handwerken, lezen maar ook m.nl. :D
Hazouz_55
12-03-2007, 23:43
Een dikke vette jonko opsteken en lekker naar Bob Marley luisteren, ahhhh, zaligggg. Voor je het weet is het alweer weekend...
Toen ik thuis kwam om half 8 moet ik gelijk weer wegrennen en trainen tot 10 uur... Dus laat avondeten vandaag :hihi:
Dus ik sport, KUNGFU!!!!
Hazouz_55
12-03-2007, 23:48
Mijn hobby's zijn, mijn kleinkinderen, handwerken, lezen maar ook m.nl. :D
ja joh, ben je al een oma ? ben je ouder dan Gaviel ?
Toen ik thuis kwam om half 8 moet ik gelijk weer wegrennen en trainen tot 10 uur... Dus laat avondeten vandaag :hihi:
Dus ik sport, KUNGFU!!!!
Leuk dus jij bent een sportmannetje. :D
Ik luister ook graag zigeunermuziek en zing erbij, en schilder, en muziek maken, en in de tuin werken....:o
Noeroel_Islaam
12-03-2007, 23:49
Arabische muziek zoals Amr Diab:banana:
Hazouz_55
12-03-2007, 23:50
Ik luister ook graag zigeunermuziek en zing erbij, en schilder, en muziek maken, en in de tuin werken....:o
Ik vind headbangen ook wel leuk. Als ik dat doe, heb ik standaard twee aspirientjes bij de hand.
Ik vind headbangen ook wel leuk. Als ik dat doe, heb ik standaard twee aspirientjes bij de hand.
:hihi:
Mijn hobby is ook om milionair te worden, alleen ben ik daar nog niet zo goed in.:o
En daar red je het mee, Hazouz ? :hihi:
AzinBoyAtlasy
12-03-2007, 23:56
Ik wil weten wat jullie doen, als je thuiskomt van je werk, hoe ontspanje na een zware dag.
Zit je op sport of ben je aan het breiën, u kunt het hier kwijt. :D
Borduren en vingerhaken..........:o
10 % van de dag breng ik achter mijn PC door. :hihi:
1 % van de dag doe ik boodschapen en eet ik wat.
34 % van de dag luier ik. Mijn grootste hobby. Serieus.;)
2,5 % van de dag werk ik voor mijn zaak.
2,5, % van de dag kijk ik TV.
50 % van de dag (en nacht) lees ik of slaap ik.
gemiddeld dan want soms breng ik een hele avond in de stad door met vrienden of mijn kinderen.
en als de lente komt, zoals nu, dan fiets ik erg vaak.
Ja zou ik ook wel willen maar volgends mij maakt geld je niet gelukkig hoor:o
Ja maar dan heb je meer tijd voor je hobbys:hihi:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.