Bekijk originele versie : Help mij aub!!
power_flower
31-08-2003, 11:34
Salaam allemaal!!
ik heb even een vraagje:Ik zou graag smsafbeeldingen willen versturen. maar ik heb dus een site gevonden waar je smsafbeeldingen kan kiezen en dan moet je bellen naar een 0900 nummer waar je best veel voor betaald en dan pas krijg je zo een smsafbeelding opgestuurd naar mijn mobiel en ik wil hem ook doorsturen naar een ander mobiel. Kent iemand een site waar je leuke afbeeldingen kan vinden waar je het voor een laag prijsje ontvangt???
Thanx :)
power_flower
31-08-2003, 14:45
niemand???? :( 21 mensen hebben al gekeken maar niet heeft een reactie gezet?!
tarifest_lady
31-08-2003, 17:31
Origineel gepost door miriam#1
omdat ze waarschijnelijk zelf nie weten hoe het moet of te lui zijn om uit te leggen ik hoor bij de gene die het niet weet suc-6 verder whahahahahahahahahha
:hihi: me 2!
power_flower
02-09-2003, 18:00
:ego:
:lekkerpuh
C_OUJDIA
02-09-2003, 18:51
Ik zou het niet weten...
hakima321
02-09-2003, 20:52
het spijt me maar ik zou het totaal niet wete
het is wel mogelijk, maar het nadeel daar van is dat jij lid van sms club moet worden. na dat jij lid bent geworden krijg jij in je gsm opgestuurd een toegangs ID die je dan in de pc moet invullen. daarna kan jij alles sturen wat jij wilt.. je kan zelf beeldtjes maken. het is wel leuk.. maar achtersf raakt je beltegoed wel op. dat heb later pas gemerkt.. het is niet alles.. iedereen die lid is van de smsclub en die dan naar iedereen van de club een smsje stuurt ( dat kan) maar dan betalen de ontvangers de kosten) .
ik ben mijn toeganspasswd vergeten. komt omdat ik op vakantie ben gewwest. en na dat ik mijn gsm aan heb gezet was mijn beltegoed op en ik had ook stuk op 50 ongevraagde smsjes van de clubleden gekregen die ik trouwens niet kon lezen on dat ik steedst smsjes kreeg met als text uw beltegoed is op dit moment ontoereikend.. ik heb mijn nu een nieuwe sim kaart. ik ben blij dat ik geen abonement hab, anders had ik zeker een hoge rekening gekregen..
en daarom wil ik je die site niet geven..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.