Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yeahhhh

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LELIJKERD
19-07-2002, 12:55

YEAHHHH EINDELIJK RUST, MIJN OUDERS EN BROERTJES EN ZUSJES ZIJN NAAR MAROKKO VERTROKKEN, WIE HERKENT DIT OOK, DAT JE JE HEEL RUSTIG, VREDIG EN RELAXED VOELT ALS JE 30 BROERTJE EN ZUSJES MET JE ZEURENDE OUDERS VAN HUIS ZIJN ?

soussiasaida
19-07-2002, 12:59
Nou sorry hoor maar ik ben hier ook alleen achtergebleven maar ervaar het alles behalve "rust"!!! Ze zijn nog geen eens een halve week weg en ik word nu al gek! Heb echt een spijt dat ik niet mee ben gegaan. Mis mijn familie heel erg..... praat er eentje hier over "rust"!

Wamen
19-07-2002, 12:59
Spijtig dat ze jou niet hebben meegenomen dan waren we van jou af :D

LELIJKERD
19-07-2002, 13:00
WAMEN HEB JE HET OVER MIJ OF OVER SOUSIA? BEN IK DAN ZO LASTIG?

Wamen
19-07-2002, 13:02

Origineel gepost door LELIJKERD WAMEN HEB JE HET OVER MIJ OF OVER SOUSIA? BEN IK DAN ZO LASTIG? Ik heb het over u lelijkaard want ik zie dat je hier sommige mensen zit uit te schelden is niet lief van jou hé :D

soussiasaida
Origineel gepost door Wamen Spijtig dat ze jou niet hebben meegenomen dan waren we van jou af :D "thx lieverd", je begrijpt toch ook wel dat ik aan de andere kant hier alleen voor jou ben gebleven...... kan ik je in de gaten houden! :D

Wamen
Origineel gepost door LELIJKERD WAMEN HEB JE HET OVER MIJ OF OVER SOUSIA? BEN IK DAN ZO LASTIG? Over sousia zoalng ze mij met rust gaat is alles goed :D

LELIJKERD
19-07-2002, 13:03
Origineel gepost door Wamen Ik heb het over u lelijkaard want ik zie dat je hier sommige mensen zit uit te schelden is niet lief van jou hé :D WAYOOOWW IK SCHELD NIEMAND UIT. IK BEN MENEER VREDE HEMZELF ! IEDEREEN SCHELD MIJ UIT ZIE JE DAT DAN NIET MET JE GROTE BOLLE OOG? :D

Wamen
19-07-2002, 13:04
Origineel gepost door Emshoom hey Wamen? een schrale troost voor jou, ik verdwijn zo van het net, voor enkele weekjes zelfs , dus je gaat je hartje kunnen ophalen :D Halleluja we zijn af van Emshoom voor een aantal weken Lets party today :hihi: :hoera:

soussiasaida
19-07-2002, 13:04
grote bolle oog :confused: nederlandse logica.........

Wamen
19-07-2002, 13:05
Origineel gepost door LELIJKERD WAYOOOWW IK SCHELD NIEMAND UIT. IK BEN MENEER VREDE HEMZELF ! IEDEREEN SCHELD MIJ UIT ZIE JE DAT DAN NIET MET JE GROTE BOLLE OOG? :D Vandaag is het vrijdag dus hou je manieren bij en houd het hier rustig :D

LELIJKERD
19-07-2002, 13:07
Origineel gepost door Wamen Vandaag is het vrijdag dus hou je manieren bij en houd het hier rustig :D WALAJNIE HEDA MONKAR weer een vijand erbij, zit me niet mee op deze *@#*& forum !

LELIJKERD
19-07-2002, 13:08
Origineel gepost door Emshoom niet op letten lelijkerd, Wamen denkt omdat zij iedereen (steeds) verrot scheld dat anderen dat ook doen :D oke, tenminste nog iemand die geen partij kiest maar neutraal blijft, waren er maar meerdere van deze types op de forum. thanks bro

Wamen
19-07-2002, 13:10
Origineel gepost door LELIJKERD WALAJNIE HEDA MONKAR weer een vijand erbij, zit me niet mee op deze *@#*& forum ! Ik ben geen vijand van jou zoals die sousia zeker :D Ik wil je gewoon goede raad geven mijn jongen.Weet je niet dat ik veel om je geef :hihi:

LELIJKERD
19-07-2002, 13:15

WAMEN oke dan, ik ben opgelucht dan hoor jij niet op het lijstje van de dames die mij haten. EMSHOOM geloof ik niet, jij bent hier zo populair ! iedereen reageert met smart op jouw topics.

Pagina's : [1] 2 3 4 5