Bekijk originele versie : Verkracht...stel je dit eens voor..
Bachelorette
31-08-2003, 03:02
Jij loopt als jong meisje op straat. opeens komt er jongeman en verkracht je (lay7fed) jij helemaal over je toeren kom je thuis aan.
je vertelt het je ouders blabalbla....mohim, mijn punt is..na een maand of twee kom je erachter dat je zwanger bent van hem.
gelijk eerste keer raak, EN hij heeft je eer genomen EN je bent nog eens zwanger.
ga je het kind houden of ga je abortus plegen?
u think about it, while i go to sleep :)
ps. ik weet niet hoe het zit in de Islam, dus misschien als iemand dat duidelijk wilt maken...bij voorbaat dank ;)
slimiatje
31-08-2003, 09:31
Origineel gepost door LieveRoosje_85
Salaam
Dit is 1 van de hardste zaak dat een vrouw of een meisje kan meemaken, is zwanger worden van je aartse vijand!!!!!!
Ik vind het zo erg, want wat als je kind je later vraagt: wie is mijn papa?
En jij moet het dan uitleggen met handen en voeten of dat zelf niet.
Je kan natuurlijk geen kind nemen, waar je elke dag vananf het geboorte de haat van zijn gezicht kunt lezen.
Vb: hij heeft de blauwe ogen van zijn vader, ofzo.
En de mensen zullen dan ook vragen op wie hij lijkt of van wie heeft hij die ogen?
Het is gewoonweg te erg om elke dag herinnert te worden van die verkrachting van zodra je naar je kind kijkt.
Beslama
tot hier ben ik het met je eens.
Een abortus is haram! ook al ben je verkracht je moet het kind op de wereld zetten, daarna kun je het weggeven als je denkt dat je het echt niet aankan.
Het is iets verschrikkelijks als je zoiets meemaakt... Maar bedenk ook: het kindje kan er niets aan doen. En als het weg laat halen wordt het dus vermoord. Want dat is eigenlijk wat je doet...
Natuurlijk is er een kans dat het kind ook op de vader gaat lijken, maar ook op jou, het is een deel van jou. En ik denk, ik weet zeker, dat je van zo'n kindje heel veel kan gaan houden. Het is helemaal van jou. In het begin zal het zeker moeilijk zijn. Maar die pijn die je voelt zal zeker minder worden.
Hoe zal je je voelen, met het idee dat je een kind hebt vermoord? Kan je daar wel mee leven? Als je het bijvoorbeeld echt niet zou aankunnen, kan je het kind altijd opgeven voor adoptie. Want elk kind heeft recht op leven, ook een kind wat ontstaan is door een verkrachting
Lady_moi
31-08-2003, 11:30
Allah yehfed a denia kamla :(
GangstaLovin
31-08-2003, 13:02
abortus ...
Oem_Lena
31-08-2003, 13:06
Ik weet het niet :confused:
Bachelorette
31-08-2003, 13:12
Mijn aangetrouwde tante, vrouw van mijn oom, is zeg maar zo'n kind. haar moeder was verkracht in maroc. toch heeft ze haar gehouden en ik zie dat ze een band hebben als elk moeder dat heeft met haar kind.
dus ik denk dat ik het kind ook zou houden, het is dan wel heel moeilijk maar het is en blijft een deel van jezelf.
lastig :(
samira_el
31-08-2003, 13:18
Ik zou toch geen abortus kunnen plegen, het zal dan wel maktab zijn geweest...
Wel zou het een enorme invloed hebben op mijn persoonlijkheid, ik zou totaal veranderen, misschien zelfs gek worden
Lady_moi
31-08-2003, 13:23
het kind afstaan als het op de vrekrachter lijkt...
Safatjuh
31-08-2003, 13:26
Lijkt mij een moeilijke keuze
Maar naar mijn weten is het volgens de Islamitische wijze verboden
abortus te plegen als is het kind "ongewilt" verkregen
just_fouad
31-08-2003, 13:59
ewa ja
wil je wel of geen kinderbijslag ontvangen....
straks breng je een freddy kreuger achtige mens op aarde
ma waar is pa?
wie is pa?
ow hij is mijn verkrachter geweest 12 jaar geleden
AlMoet-Oukil
31-08-2003, 14:05
Abortus is HARAAM
Jij hebt toch ook een kans gekregen om op de wereld te komen misschien niet door de verkrachting maar het is op dezelfde manier gebeurt !!!
Herringer is pijnlijk maar Allah Swt staat altijd bij je...
Alleen Allah doodt en leeft mensen , wij zijn maar aanbidders van Hem
:zwaai:
SweetRose
31-08-2003, 14:52
Ik las gistere nog zo'n verhaal op Verhalenrubriek (Vechten voor mijn liefde)
Alleen zij verloor het bij een accident!
:verdriet:
AlMoet-Oukil
31-08-2003, 14:55
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik las gistere nog zo'n verhaal op Verhalenrubriek (Vechten voor mijn liefde)
Alleen zij verloor het bij een accident!
:verdriet:
Dat is heel wat anders dan het laten doen.
Een ongeluk is geen abortus plegen..
SweetRose
31-08-2003, 15:00
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil
Dat is heel wat anders dan het laten doen.
Een ongeluk is geen abortus plegen..
Ja, dat weet ik!!
Maar het moet toch hoe dan ook verschrikkelijk zijn.
Allahyfed :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.