Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeft er iemand Clomid geprobeerd?

amandeloogje
12-03-2007, 18:41

Hallo meisjes, Zijn er meisjes die ervaringen hebben met Clomid? Ikzelf niet maar ben van plan om het in te nemen. Ik ben al zo'n jaar en half aan het proberen na 2 jaar en half de pil te hebben ingenomen. Ik ben nu onregelmatig en mijn gynico heeft me aangeraden om met clomid te beginnen. Ze heeft me gezegd dat het maximaal 3 keer kan. Dus ik weet dat Clomid de eisprong stimuleert, maar het kan meer dan 1 zijn, daarom zei ze me dat ik terug moet komen voor een spuit namelijk Prygnyl en die behoudt maar 1 eicel. Ik wil weten of je er van bijkomt en is het bij de eerste keer raak? Zijn er complicaties? Dank bij voorbaat !!!! Succes voor de dames die zwanger willen worden!!! :goedzo:

ellae
12-03-2007, 18:49
ik gebruik nu 1,3 maanden clomid, geen resultaat bij mij dus! sinds juli 2006 werd de dosering verhoogd naar 2x per dag 5 dagen lang. ik heb nu wel een eisprong maar op een of ander manier lukt het niet. volgende maand is de laatste keer dat ik het ga slikken(insha Allah zal ik zwanger zijn) anders wordt het tijd voor andere stappen;) insha Allah zal je spontaan zwanger worden

amandeloogje
12-03-2007, 19:00
Inschallah hoop ik voor jou dat het wel zal lukken deze keer. Wel ik ben nog niet aan begonnen. Ik ben el habba sawda aan het proberen als ik niet zwanger van word dan ga ik met clomid beginnen. Zijn dat hormonen? Kom je bij ?

dina34
12-03-2007, 19:07
ik heb een paar jaar geleden clomid geslikt bij mij was het in totaal 3 maanden. en ik werd er wel dik van , dus je zal wel wat aankomen. en heb wel goede cyclus van gehad nu nog steeds , ik word elke maand op tijd ongesteld door clomid.

amandeloogje
12-03-2007, 19:25

Ik ben jullie echt dankbaar voor jullie reacties !!! :sjans: Zijn er nog reacties??

diamant...
12-03-2007, 19:31
ik heb 6 maanden clomid gebruikt, wel regelmatige cyclus maar geen bevruchting. Toen werd ik doorverwezen naar een ander gynecoloog die raadde mij aan om onder het mes te gaan, het is nieuw. Je wordt geoppereerd en dan hoef je geen clomid meer te slikken omdat je een cyclus krijgt. Dat heb ik in December laten doen, in Januari kreeg ik mijn 1e menstruatie zonder pillen te hoeven slikken en in Februari ben ik zwanger geraakt. Ben nu 2 maanden zwanger, terwijl ik 3 jaar bezig was. Ik raad je aan dit ook te doen, door die clomid ben ik ook erg aangekomen en kreeg last van stemwisselingen, mocht je nog vragen hebben mail me gerust.

chahidaatje
12-03-2007, 21:27
Ik heb ook Clomid gebruikt, en bij mij werkte het wel gewoon 50mg dus 1 clomidpilletje... Mijn eitjes begonnen goed te groeien, en bij de 3de maand van het gebruik van Clomid werd ik zwanger ook doormiddel van mijn eerste IUIbehandeling... Ik zelf had geen last van dik worden van die Clomid!!! De eerste 2keer bij gebruik waren er 2eitjes gegroeid, want je hebt wel kans op een meerling zwangerschap, en bij de 3de keer was er 1eitjes gegroeid toen was het raak...

amandeloogje
13-03-2007, 17:50
Mohiem, het hangt af van de vrouw zelf. Er zijn die direct mee zwanger geraken en of je krijgt terug je regelmatige cyclus enz... Ik ben dus aan het overwegen want ik wil heel graag een tweede kindje. Inschallah dat Allah iedereen gelukkig maakt met jullie dierbare wens!!!

chahidaatje
13-03-2007, 18:25
Mohiem, het hangt af van de vrouw zelf. Er zijn die direct mee zwanger geraken en of je krijgt terug je regelmatige cyclus enz... Ik ben dus aan het overwegen want ik wil heel graag een tweede kindje. Inschallah dat Allah iedereen gelukkig maakt met jullie dierbare wens!!! Ja verschilt per lichaam de ene reageerd er goed op de ander weer niet!!! Moge allah je wens uit laten komen inshallah!!!! liefs Cha;)

amandeloogje
15-03-2007, 09:49
Ja verschilt per lichaam de ene reageerd er goed op de ander weer niet!!! Moge allah je wens uit laten komen inshallah!!!! liefs Cha;) :sjans: dank je wel zina Allah y 3awenek bij de bevalling, ik zie dat het voor vandaag of morgen is. Allah ya3atiek wakfa sahla, Inschallah!!