Bekijk originele versie : Ik heb geen vrienden....ben ik nou zielig volgens jullie?
Hoi allemaal,
Effe een brandende vraag aan jullie. Wij Marokkanen weten vaak enorm te overdrijven als het gaat om het aantal vrienden die je hebt. Men zegt dan al gauw 'ik heb heeeeeeeeeeeel veel vrienden' Maar als je nagaat heeft zij/ of hij slechts 1, 2 of 3 echte vrienden.
Of men zegt 'ja, hem of haar ken ik, is een goeie vriend(in) van mij. Later in het gesprek blijkt dat hij of zij die persoon 2 keer in zijn leven heeft gesproken of zo.
Waarom schept men zoveel op als het gaat om de aantallen vrienden die je hebt. Ik ben gelukkig heel nuchter en kom er gewoon recht voor uit. IK HEB GEEN VRIENDEN. Ik heb ook niet het gevoel dat ik ze mis, maar wat me irriteert is dat mensen altijd denken dat ik heeeeeeeel veel vrienden heb, omdat ik zo makkelijk contacten leg.
Nou, dach het nie.
Jullie hebben zeker ook dozijnen vrienden toch? :D
Tornado
(die aan vakantie toe is)
Ik heb één beste vriendin een marokkaanse.De rest van die zogenaamde vriendinnen hebben ik de contact mee verbroken.Geroddel,scheinhijlig,achterbaks,...... dat zijn de meeste.
Ik ga heel vaak met mijn familie om.En dat is meer dan genoeg.
O ja maar goed dat ik yasmina heb jullie zijn één groot familie voor mij :)
Origineel gepost door Emshoom
jaja Wamen, we zijn erg overtuigd hoor :D
O ja ik heb vergeten te vermelden dat Emshoom niet hoort bij mijn grote familie van yasmina :D
ook dat had ik al langer door, je hoeft het niet zo EXPLICIET te melden hoor :D
Zolang je het maar goed in je hoofdje hebt onthouden :p
Ik zie dat u nederlands is verbeterd :D
Dat valt me wel op. mensen willen altijd ergens bij horen. Als het niet is bij een groep vrienden, dan is het wel bij een groep familie of bij een groep.....................eenden. Als het maar een groep is. Ik zal wel raar zijn hoor, maar ik ben liever een individu, die denkt en leeft als een individu. Er zijn mensen die zich dan gaan opdringen als vrienden, maar al zou ik het willen, dan zou ik het noch niet willen ( ;) ). Nou ja, jullie begrijpen me wel.
Ik heb ooit iemand horen zeggen "het hart van een vrouw is net een oceaan, diep met geheimen'. Dat vind ik nou een prachtig gezegde.
Enuhh, emshoom...................hoeveel vriendjes heb jij?
Origineel gepost door Tornado
Enuhh, emshoom...................hoeveel vriendjes heb jij?
Zie je dat niet hij heeft geen vrienden.Hij heeft alleen ons anders zat hij hier niet constant op yasmina :D
berberqueen
19-07-2002, 10:01
correctie juffrouw Wamen, ik heb NIET "ons", maar de "rest", jij behoord daar niet bij, want jij scheld me steeds de huid vol, neem liever eens een voorbeeld aan die Angel :D
Wat, wil je dat we jou ook lieverd en schatje gaan noemen. Nou vooruit dan maar, a l.., a sch....
sorry ik krijg het er niet uit......... :hihi:
themshoomt
berberqueen
19-07-2002, 10:17
takaj trankier shem :giechel: ,
jij hoeft me niks te noemen, zolang angel dat maar doet is alles dik in orde :stout:
maaaaajmi tegedaji amo, maaaaaaaaaajmi!!!!
:verdriet: :huil:
layla222
25-07-2002, 16:19
Ik moet eerlijk zeggen dat wamen vandaag niet zo vriendelijk is !!
Scaam je wamen ,waarom zo kattig tegen amsjoom!!
Amsjoom ik zelf ben het met je eens ! Ik zal je eens wat vertellen als je heel zelf verzekerd bent en veel zelf vertrouwen hebt dan kun je ook zonder vrienden leven !!
Ik zelf heb mijn familie en geen vriendinnen ,
Ik heb het contact met hun in der loop der jaren verbroken ,ik heb een vriendin en dat is een echte vriendin omdat ze mij niet claimt ook al spreken we een keer in de maand af is het nog relax !!!
Sommige wijfen zijn zo plakkerig ze willen gelijk vaak afspreken en als je niet kan dan zijn ze gelijk op hun teentjes getrapt kinderachtig hoor !!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.