Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kind die snachts nog niet door slaapt...

Pagina's : [1] 2

Konijntje
12-03-2007, 10:23

Salam dames, Heb een vraagje, heb een kind van bijna 8 maanden die nog steeds snachts niet door slaapt word zeker 2/3 keer wakker iedere nacht. Heeft iemand dat ook en wat hebben jullie daaraan gedaan? In het begin maakte ik me kind altijd vast met een doek en touwtje (inbakeren zoals ze dat volgens mij noemen) Ik doe het soms nog wel eens maar dat helpt ook niet Hoop gauw van jullie te horen. Thanx alvast:)

oumnia
12-03-2007, 10:32
Mijn dochter is nu 6 maanden en slaapt sinds ze 4 maanden is ook niet meer zoals daarvoor...eigenlijk sinds ze last van van doorkomende tandjes heeft... Hoe oud is jouw kindje?

nora81
12-03-2007, 10:33
Nou ik zit met hetzelfde probleem mijn kind is ook 8maanden en slaapt nog steeds niet door. maar slaapt je kind in zijn eigen kamer of nog bij jou op de kamer?

speedygirl
12-03-2007, 10:35
ieder kind is anders, marmet de tijd zal ze het welleren hoor don't worry!! Mijndochtertje sliep overdag heeeeeeeeel weinig, maar ' snachts sliep ze altijd goed door omdat ze dan zoooo moe ws je kunt er niets aan doen volgens mij...tkomt vanzelf wel:)

nasiha_2140
12-03-2007, 10:35

MIJN DOCHTERTJE VAN 9 MAANDEN SLAAPT OOK NOG NIET DOOR EN WORD OOK SOMS 2OF 3 KEER WAKKER.IK ZAL HEEL BLIJ ZIJN ALS ZE DE HELE NACHT ZOU DOORSLAPEN.:banana: :banana:

Soukaina22
12-03-2007, 10:57
ik heb een zoontje van 1 jaar en hij slaapt nu net een maand geleden door, ik heb hem hiervoor bijna 1,5 maand s nachts flesje water gegeven en iedere volgende keer dat tie wakker werd geaait totdat hij terug in slaap viel en eindelijk slaapt tie doorna bijna 1 jaar!!!!

lina2000
12-03-2007, 11:12
je moet kijken hoeveel ze overdag slapen,als dat twee keer is,dan verander je dat naar een keer,dan zijn ze snachts moe dan slapen ze door en de laatste fles zwaarder maken,pap met melk.ik had de zelfde probleem met mijn zoontje.ik deed altijd mijn zoontje savonds in bad, de fles geven en dan slapen.

tharifith
12-03-2007, 11:14
De zoontje slaapt ook niet door heeft ie nooit gedaan eigelijk Ik word er helemaal:rolleyes: van Hij word wel tig keer wakker snachts niets help hij kan soms wel 2 uur achter melkkaar wakker zijn snachts zoals afgelopen nacht Hij krijgt nu ook zijn kiezen dus mischien dat het daar door komt maar ja elhamdoelilah inshallah zullen ze snel door slapen snachts

noona
12-03-2007, 11:34
Bij ongeveer 5 maanden zijn mijn kinderen gaan doorslapen. Maar daar was wat doorzettingsvermogen voor nodig van mijn kant. 1 van de twee brulde een keer van 2 tot 4 uur ’s nachts. Ik heb hem NIET opgepakt en toen was het over. Gelijk genezen.

mom2
12-03-2007, 12:31
:huil: :huil: :huil: Mijn zoontje is 14 maanden en slaapt nog steeds niet door. Hij word een paar keer per nacht wakker. Het is zo'n lichte slaper, ook overdag slaapt ie maar max. een half uur. :kweetnie:

Konijntje
14-03-2007, 10:13
Me zoontje is nu bijna 8 maanden. Nora, hij slaapt nog bij mij op kamer, ik durf hem nog niet alleen in zijn kamertje te laten slapen

nadia2007
14-03-2007, 10:22
Me zoontje is nu bijna 8 maanden. Nora, hij slaapt nog bij mij op kamer, ik durf hem nog niet alleen in zijn kamertje te laten slapen ik zou als ik jou was heel snel hem in zijn eigen kamertje laten slapen..anders is hij straks 5 en nog steeds ligt hij in jullie bed:hihi:

Sefina
14-03-2007, 10:23
Mijn dochter van 20 maanden slaapt ook niet door. Ze komt nog steeds wakker snachts. Elke nacht, sinds haar geboorte. Komt heel zelden voor dat ze de hele nacht doorslaapt. Ik heb ook echt alles geprobeerd maar wallo. Soms laat ik haar wel huilen en valt ze vanzelf in slaap.

nadia2007
14-03-2007, 10:23
Wat je wat soomige fout doen???gelijk het kind optillen als hij begint te halen..en wat denkt het kind dan...ow mama komt me optillen als ik ga huilen...kappen ermee ha ha

Konijntje
14-03-2007, 10:24

Nee wel bij ons in de kamer maar hij slaapt gewoon in zijn eigen bedje;)

Pagina's : [1] 2