Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : luister dit is eng djin die moslim wordt

Pagina's : [1] 2 3

Hart4Islam
30-08-2003, 23:50

http://www.oboody.com/news/midia/lesten/03.htm deze djin zit in een lichaam van een meisje van 15 jaar en ze eiste van de imaam dat ze moslim werdt en dat ze dan uit het lichaam van het meisje zal verlaten.. luister en huiver

Miss_Glitter
30-08-2003, 23:53
Origineel gepost door Qalby4Islam http://www.oboody.com/news/midia/lesten/03.htm deze djin zit in een lichaam van een meisje van 15 jaar en ze eiste van de imaam dat ze moslim werdt en dat ze dan uit het lichaam van het meisje zal verlaten.. luister en huiver k zit hier alleen in het donker en luister het wel morgen ochtend... dus de stem die je hoort is van een meisje dat bezeten is??/allah ie 7fed SPOOKYYYYYYYYYYY

Hart4Islam
30-08-2003, 23:54
Origineel gepost door Miss_Glitter k zit hier alleen in het donker en luister het wel morgen ochtend... dus de stem die je hoort is van een meisje dat bezeten is??/allah ie 7fed SPOOKYYYYYYYYYYY verry spooky

Masriya
31-08-2003, 00:01
Ik ga morgen kijken als het licht is, want ik moet nog kunnen slapen. :(

SaMiax
31-08-2003, 00:02

ik heb em al een keer gehoord en et was egt facking eng man.. damnn :maf:

Najmatje
31-08-2003, 00:03
K hoor en zie nix :( ;) =Najmatje= :) :zwaai:

Sammy84
31-08-2003, 00:04
Origineel gepost door Qalby4Islam http://www.oboody.com/news/midia/lesten/03.htm deze djin zit in een lichaam van een meisje van 15 jaar en ze eiste van de imaam dat ze moslim werdt en dat ze dan uit het lichaam van het meisje zal verlaten.. luister en huiver HE IK BEN NET BIJNA VAN MIJN STOKKIE GEGAAN

Marocca
31-08-2003, 00:04
Ashadoe laa illaha illa Allah Mohamed Rasoel Allah .... Ik krijg kippenvel wejow...beter niet geluisterd... :( Maar wiens stem is dat dan? van die 15-jarige meid? ???Allah ahfed!

Hart4Islam
31-08-2003, 00:05
Origineel gepost door Sammy84 HE IK BEN NET BIJNA VAN MIJN STOKKIE GEGAAN i know i know hij is wreed een djin die schreeuwt om moslim te worden.. zo ken ik ook de ergste djin ooit jacob heet hij hij kan elke aya of dua bijna aan het kan echt dagen eof maanden duren dathij uit je lichaam komt.. en hij is sterk als je zelf klein bent en weinig weegt, geloof me met die djin in je ben je de bjina de sterkste man op aarde je kunt dan 8 man aan...

SaMiax
31-08-2003, 00:06
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaah wallah k heb kippevel gekregen! ookal heb k em niet geluisterd,k ben em egt aan het shaken man :stoned:.. Tfoee ik had deze topic nie tmoeten openen :(

Hart4Islam
31-08-2003, 00:06
Origineel gepost door Marocca Ashadoe laa illaha illa Allah Mohamed Rasoel Allah .... Ik krijg kippenvel wejow...beter niet geluisterd... :( Maar wiens stem is dat dan? van die 15-jarige meid? ???Allah ahfed! van die djin die in dat meisjes lijf zit :( daarom beter dat je ayat elkoursie uit je hoofd leert kennen het is een bescherming en koel allah ahed koel a3do bi rabbi falak en elhamdo

fousia
31-08-2003, 00:07
Ben nu alleen thuis dus ik luister morgenochten wel.... :zwaai:

Hart4Islam
31-08-2003, 00:07
subhannallah vertrouw op allah... en zeg bismi allah, je leert hier alleen maar van dat niet alleen mense moslim worden maar ook djins

SaMiax
31-08-2003, 00:10
Origineel gepost door Qalby4Islam subhannallah vertrouw op allah... en zeg bismi allah, je leert hier alleen maar van dat niet alleen mense moslim worden maar ook djins :goedzo:.. ik wist et eerst niet maar nu wel.. thnxx be3da for the information ;)

Hart4Islam
31-08-2003, 00:11

Origineel gepost door SaMiax :goedzo:.. ik wist et eerst niet maar nu wel.. thnxx be3da for the information ;) graag gedaan dat komt er van zoek naar kennis dan kom je veel dingen achter.. Islam heeft geen ophouding van kennis ;) en het is intressant

Pagina's : [1] 2 3