Bekijk originele versie : de slappe lach
bollebuik
11-03-2007, 23:31
Op het verkeerde moment, op de verkeerde plek in de lach schieten en erin blijven zitten. Wanneer was dat bij jou?
oohhww dat was echt heel erg.....op het ergste moment.
Was bij de begrafenis van men oma (moeder van men vader) :moe: en we stonden op de begraafplaats en de kist ging het gat in....nouh ik was men hoogzwangere zus aan het ondersteunen die hard aan het huilen was.
Men tante ging opeens heeel hard gillen en huilen: ze zei mamaaaaaaa als je daar boven bent bel mij dan en zeg hoe het met **** ( mijn overleden vader) is. Serieus op dat moment moest ik echt lachen en mezelf inhouden, ik kon ook niet meer ophouden....het klonk zooo onwerkelijk.
Ik moest echt men best doen men lachen in te houden....:moe:
jah heeeeeeeeel erg ongepast I know, maar ik ben niet zo van huilen in het openbaar.
bollebuik
11-03-2007, 23:37
Bel mij dan? :lol:
Ik heb dat altijd als een bekende (die niet zo heel dichtbij me staat) onbewust iets heel doms zegt of op z'n plaats wordt gezegd door een ander. Dan schaam je je om te lachen, maar er ontsnapt altijd een gek geluid uit m'n mond, omdat ik het zo heb zitten inhouden. Als me dat dan ook nog es tijdens het eten van iets gebeurt dan is het mogelijk dat er wat consumptie uitkomt : ).
bollebuik
11-03-2007, 23:38
Ik heb dat altijd als een bekende (die niet zo heel dichtbij me staat) onbewust iets heel doms zegt of op z'n plaats wordt gezegd door een ander. Dan schaam je je om te lachen, maar er ontsnapt altijd een gek geluid uit m'n mond, omdat ik het zo heb zitten inhouden. Als me dat dan ook nog es tijdens het eten van iets gebeurt dan is het mogelijk dat er wat consumptie uitkomt : ).
ieeuwww
oohhww dat was echt heel erg.....op het ergste moment.
Was bij de begrafenis van men oma (moeder van men vader) :moe: en we stonden op de begraafplaats en de kist ging het gat in....nouh ik was men hoogzwangere zus aan het ondersteunen die hard aan het huilen was.
Men tante ging opeens heeel hard gillen en huilen: ze zei mamaaaaaaa als je daar boven bent bel mij dan en zeg hoe het met **** ( mijn overleden vader) is. Serieus op dat moment moest ik echt lachen en mezelf inhouden, ik kon ook niet meer ophouden....het klonk zooo onwerkelijk.
Ik moest echt men best doen men lachen in te houden....:moe:
jah heeeeeeeeel erg ongepast I know, maar ik ben niet zo van huilen in het openbaar.
Hahaha.. deze is zo fout : )!
ieeuwww
Heel gewoon als je tijdens het eten het uitproest van het lachen : p.
bollebuik
11-03-2007, 23:41
Heel gewoon als je tijdens het eten het uitproest van het lachen : p.
Ja maar ik zag het eten uitproesten uit je neus en niet uit je mond :maf: Heb dat al eens gezien :maf: daarom ieeeeuwwww!
slappe lach is zoooo irritant, vooral als je iemand uitlacht die bij je in de buurt is....want diegene voelt het aan :hihi:
oohhhwww krijg er spontaan de slappe lach van....
of als je een grapje vertelt ( ik hou van droge humor) en je ligt zelf helemaal in de deuk en meestal vind niemand het grappig en lig ik 10 min later nog in de deuk :haha:
OemmyAicha
11-03-2007, 23:43
Als ik nerveus of zenuwachtig of angstig ben ga ik heel hard lachen en dan lach ik om alles en vind ik alles grappig.
Voorbeeld ik had ooit een spreekbeurt met een meisje op de middelbaar over voorbehoedsmiddelen.
Die meisje had zich die dag ziek gemeld en ik moest het dus alleen doen.
Ik heb in totaal in die 45 minuten waarschijnlijk 6 woorden gezegd de rest van de tijd lach ik in de deuk omdat ik zo nerveus was.
De hele klas vond het niet leuk en de leraar helemaal niet.
Na die marteling kreeg ik te horen dat ik het opnieuw moest doen anders zou ik een onvoldoende krijgen:moe:
Mijn oom (broer van mijn ma)was gestorven en iedereen in de woonkamer zat te huilen.
Ik moest heel hard lachen en ik kon niet stoppen.
Ik ging toen naar de tuin om uit te lachen, erg he:(
bollebuik
11-03-2007, 23:44
:lol: Ik heb moeten lachen oemmi.
Ik kreeg de slappe lach hier met ikbendebeste, ik was écht niet meer te houden :maf: Zie je me al hier zitten, mijn handen op mijn kruis, bang om te pissen in mijn broek :haha:
Ja maar ik zag het eten uitproesten uit je neus en niet uit je mond :maf: Heb dat al eens gezien :maf: daarom ieeeeuwwww!
Hahaha neejoh? Gewoon eten uit een neus??
Ik heb wel zo'n 3 jaar geleden gehad dat er Cola uit m'n neus kwam, maar dat was omdat ik te snel at & dronk tegelijk! Degene met wie ik was kan dat nog steeds op een monsterlijke wijze navertellen.
bollebuik
11-03-2007, 23:46
Ik heb dat in de klas ook al eens gehad. Dat was op de eerste lesdag, allemaal nieuwe leerlingen enzo maar die leerkracht had zo'n grappige bewegingen, zo'n oudje meskiena. Ik kon niet meer!! Ik ging lachen lachen en lachen. Iedereen kijken :confused: Ik moest de klas verlaten :moe:
Als ik nerveus of zenuwachtig of angstig ben ga ik heel hard lachen en dan lach ik om alles en vind ik alles grappig.
Voorbeeld ik had ooit een spreekbeurt met een meisje op de middelbaar over voorbehoedsmiddelen.
Die meisje had zich die dag ziek gemeld en ik moest het dus alleen doen.
Ik heb in totaal in die 45 minuten waarschijnlijk 6 woorden gezegd de rest van de tijd lach ik in de deuk omdat ik zo nerveus was.
De hele klas vond het niet leuk en de leraar helemaal niet.
Na die marteling kreeg ik te horen dat ik het opnieuw moest doen anders zou ik een onvoldoende krijgen:moe:
Mijn oom (broer van mijn ma)was gestorven en iedereen in de woonkamer zat te huilen.
Ik moest heel hard lachen en ik kon niet stoppen.
Ik ging toen naar de tuin om uit te lachen, erg he:(
errug he !!!! begrafenissen zijn echt een bron voor de slappe lach!!!!
OemmyAicha
11-03-2007, 23:52
:lol: Ik heb moeten lachen oemmi.
Ik kreeg de slappe lach hier met ikbendebeste, ik was écht niet meer te houden :maf: Zie je me al hier zitten, mijn handen op mijn kruis, bang om te pissen in mijn broek :haha:
Ja nu vind ik het ook een beetje lollig maar toen ging ik echt liever dood van schaamte.
Ja ik zie je al zitten hahahaha.
Ik heb nog veel van die dingen meegemaakt vooral met mijn pa omdat zijn Nederlands niet zo goed is.
Soms spreekt hij sommige woorden uit om een manier dat ze wat anders betekenen.
Hij is dan superboos en loopt te tieren en ik loop ondertussen de tranen van mijn gezicht te vegen van het lachen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.