Bekijk originele versie : Hoe ouder lijken??
fortune_
11-03-2007, 23:01
Hallo Allemaal
Ik ben 22 jaar oud, en ik lijk een kind van 16 jaar.
Ik ben 1.54m en weeg 51 kilo.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik men eigen leeftijd lijk??
Ik ben het zo zat.:(
silence01
11-03-2007, 23:21
Asalaamwalaikom Meid!
Enkele tips:
- draag niet meer dan 1 kleur (bijv blauw). Deze kun je combineren met grijs, zwart of (in de zomer) wittinten.
- pumps
- draag je haar opgestoken (of better yet: een hoofddoek)
Maar belangrijker is gewoon dat je je lekker voelt. Misschien vind je het nu vervelend dat je jonger lijkt, maar wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent. Dan is iedereen daar jaloers op ;)
dinaaaatje
12-03-2007, 12:38
he meid,
idd wat zij hierboven mij al zegt. Kleding kan heel wat veranderen aan je uiterlijk, en wat betreft je lengte, er zijn niet voor niet pums enz uitgevonden hihihi. En je gewicht, ja als je het echt zo erg vindt, je hebt bij drogisterijen spul waarvan je bijkomt, misschien kun je dat proberen...
Liefs en veel succes ermee....
LadyInRed
12-03-2007, 12:50
Hallo Allemaal
Ik ben 22 jaar oud, en ik lijk een kind van 16 jaar.
Ik ben 1.54m en weeg 51 kilo.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik men eigen leeftijd lijk??
Ik ben het zo zat.:(
Ik wou dat ik 16 jaar werd geschat.
Ik ben 1.55 weeg 59 kilo en ben 25 jaar. En toch schat iedereen mij altijd op de exacte leeftijd. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Medinah_2006
12-03-2007, 13:36
he meid,
idd wat zij hierboven mij al zegt. Kleding kan heel wat veranderen aan je uiterlijk, en wat betreft je lengte, er zijn niet voor niet pums enz uitgevonden hihihi. En je gewicht, ja als je het echt zo erg vindt, je hebt bij drogisterijen spul waarvan je bijkomt, misschien kun je dat proberen...
Lekker tip :haha: dan wordt ze dikker dat is 10 keer zo erg dan jonger geschat worden :maf2:
Qua gewicht zit ze goed aangezien ze ook niet zo lang is..
Misschien ligt het aan je kledingstyle?Of je gedrag :hihi:
Ik zou zegge doe een bril op en die hoed van Beatrix lijk je meteen 10 jaar ouder :haha:
stille_2006
12-03-2007, 13:59
haha, Als ik ook poltood op heb denken mensen dat ik 22 jaar ben, terwijl ik 18 ben en zonder denkt iedereen 15 nou jah... geen potlood dus.. haha
fortune_
12-03-2007, 19:15
he meid,
Het lukt mij niet om bij te komen, heb zoveel geprobeerd :(
fortune_
12-03-2007, 19:16
Lekker tip :haha: dan wordt ze dikker dat is 10 keer zo erg dan jonger geschat worden :maf2:
Qua gewicht zit ze goed aangezien ze ook niet zo lang is..
Misschien ligt het aan je kledingstyle?Of je gedrag :hihi:
Ik zou zegge doe een bril op en die hoed van Beatrix lijk je meteen 10 jaar ouder :haha:
Jonger is niet leuk, mensen nemen je neit serieus. Met dikker kan je tenminste nog afvallen.
Medinah_2006
12-03-2007, 19:17
Jou gewicht is goed hoor....
LIgt het aan gedrag?Uiterlijk?KLeding?Kapsel?Schoenen?
:kweetnie:
fortune_
13-03-2007, 17:12
Jou gewicht is goed hoor....
LIgt het aan gedrag?Uiterlijk?KLeding?Kapsel?Schoenen?
:kweetnie:
Misschien men uiterlijk..
poppetje1984
13-03-2007, 17:14
Maak je niet druk meid!
Ik lijk ook veel jonger dan ik ben, vind het wel leuk
mensen schatten mij mijn eigen leeftijd als ik bijv een pantalon aan heb en een blousje, pumps(werkkleding dus). vrije tijd lekker een spijkerbroek en gympen, dan lijk ik weer jonger.
Maak je niet druk meid!
Ik lijk ook veel jonger dan ik ben, vind het wel leuk
Ja precies :hihi:
Mijn verloofde is 23 en lijkt zooo oud ( in de 30 ) :hihi: ff overwegen dan wat beter is.. hmmm Jonger lijken toch ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.