Bekijk originele versie : liefde kent tog geen grenzen?ik word gek!
hoi ik wou wat vragen mijn vriend woont helemaal in gouda ik hou zoveel van hem maar we zien elkaar heel weinig maar tog hij geeft me echt een gevoel dat hij van me houdt maar hij heeft echt geen tijd voor me hij werkt,zit op school,en ze ouders zijn ziek,en hij is enigste jongen hij is 15 daarom maar hij lijkt 18!nou is mijn vraag kun je me raad gevn moet ik bij hem blijven of laten gaan of zeg me wat ik moet doen asjeblieft!ik kan niet zonder hem echt(K) :Iluvu: :Iluvu: :confused: dikke kus samia thnx
NoMore_DRAMA
30-08-2003, 23:06
:confused: 15 jaar zei U
NoMore_DRAMA
30-08-2003, 23:08
oke 15 jaar......... oke goed
Laat hem gaan aub, jij EN hij zijn nog veelste jong.
Dat is puberverliefdheid... begin er niet aan aub.
wanneer jij er klaar voor bent (niet nu dus) moet je een geschikte man vinden waarmee je een toekomst mee kan opbouwen en gaan trouwen. en ik praat echt uit ervaring... DONT DO IT :zwaai:
oke is goed maar je weet niet hoe moeilijk dat is en hij past zo goed bij me wat nu?
IK HEB SLAAP K GA SLAPUHHHH EN IK LAAT HEM NIET GAAN HIJ IS VAN MIJ EN IK NODIG JE WEL UIT OP MIJN BRUILOFT OP JE 15E DE WARE VINDEN KAN OOK HOOR LET MAAR OP THNX VOOR JE REACTIE KUSSIES MOI
NoMore_DRAMA
30-08-2003, 23:41
Origineel gepost door samia15
IK HEB SLAAP K GA SLAPUHHHH EN IK LAAT HEM NIET GAAN HIJ IS VAN MIJ EN IK NODIG JE WEL UIT OP MIJN BRUILOFT OP JE 15E DE WARE VINDEN KAN OOK HOOR LET MAAR OP THNX VOOR JE REACTIE KUSSIES MOI
:giechel: je laat hem niet gaan ewa ja dat is jou keus, gaf je alleen het nodige advies ;)
ik hoop het voor je dat meen ik echt dat hij "de man" voor jou is.
alleen nog 1 ding over je zin LIEFDE KENT TOCH GEEN GRENZEN.... geloof me lieverd LIEFDE is 1 en al GRENS als je er nu niet op de grenzen let....kom je daar later behoorlijk mee in de problemen :zwaai:
slaap lekker :zwaai:
romaisa22
30-08-2003, 23:47
lieve samia,
wel aardig en leuk dat je verliefd bent en niet zonder hem kan en bla bla bla, besef je wel dat je 15 bent en je beter met school kan bezig houden. Aan je studie en dat je bereikt wat je wil bereiken.
Vergis je niet.... een meisje van 15 is anders dan een jongen van 15.
Meisjes zijn veel sneller volwassener dan jongens. Ik geef je advies en dat is begin AUB niet met relatie en dat soort zaken. Ga voor je studie!!!!
En volgens mij weet jij en hij nog niet wat houden van is...echt waar!
Je moet zelf weten wat je doet, ik geef je maar advies. :zwaai:
romaisa
slimiatje
31-08-2003, 10:07
Origineel gepost door romaisa22
lieve samia,
wel aardig en leuk dat je verliefd bent en niet zonder hem kan en bla bla bla, besef je wel dat je 15 bent en je beter met school kan bezig houden. Aan je studie en dat je bereikt wat je wil bereiken.
Vergis je niet.... een meisje van 15 is anders dan een jongen van 15.
Meisjes zijn veel sneller volwassener dan jongens. Ik geef je advies en dat is begin AUB niet met relatie en dat soort zaken. Ga voor je studie!!!!
En volgens mij weet jij en hij nog niet wat houden van is...echt waar!
Je moet zelf weten wat je doet, ik geef je maar advies. :zwaai:
romaisa
:goedzo:
esmaatjuuh
31-08-2003, 11:04
Samira,
Jij Had Geloof Ik echt Slaap Toen je Deze Topic Opende....?!
Als ik Joe was Zou Ik Doen wat NoMore_DRAMA en Romaisa Jou Hebben gezegd...!
Good Luck...!
Elhoub_girl
31-08-2003, 15:05
:schrik2: soms moet je dan je eigen grenzen verleggen sorry
Mouna1986
31-08-2003, 22:31
die jongen is pas 15 hoe kan hij al de ware gevonden hebben let op mijn woorden hij gaat nog veel andere meisjes onmoeten en blablabla je weet wel ,maar ik hoop wel voor je dat je uit eindelijk toch met hem trouwt want dat is toch wat je WILT :D
beslama :zwaai:
he samia!
je hebt nog je hele leven voor je.. vergeet die arme jongen toch..
je moet wel weten dat een jongen van 15 alleen met je wil spelen. en ik denk jij niet.
weet je wat lees samia! ik weet dat het raar voor je klinkt. lees wat islamitische boeken dat is echt goed voor je . je zult van deze pijn verlossen..en het zal je een heerlijk gevoel geven
EmiR_Soltan
01-09-2003, 04:04
Origineel gepost door samia15
hoi ik wou wat vragen mijn vriend woont helemaal in gouda ik hou zoveel van hem maar we zien elkaar heel weinig maar tog hij geeft me echt een gevoel dat hij van me houdt maar hij heeft echt geen tijd voor me hij werkt,zit op school,en ze ouders zijn ziek,en hij is enigste jongen hij is 15 daarom maar hij lijkt 18!nou is mijn vraag kun je me raad gevn moet ik bij hem blijven of laten gaan of zeg me wat ik moet doen asjeblieft!ik kan niet zonder hem echt(K) :Iluvu: :Iluvu: :confused: dikke kus samia thnx
ALLES HEEFT ZIJN GRENZEN, zelfs liefde kent haar eigen grenzen.
Origineel gepost door theresa
Toen ik 15 was kon ik niet eens mijn eigen **** afvegen man! doe normaal!
hahahah dat zegt weer meer over jou dan de rest he?
en meid doe wa je hart je ingeeft anders geniet je er gewoon van zolang het duurt je leeft toch maar 1 keer geloof me ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.