Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : konthaar.

Pagina's : [1] 2

Kwebbelino
11-03-2007, 21:20

he dames. en voordat ik ga beginnen nee het is ni m'n 'vriendin'die er last van heeft zoals heel veel meiden schrijven.. nee ik heb wat last van konthaar nie overdreven maar je ziet het en het is nie mooi ik schaam me er kapot voor. nou is mijn vraaag wat ik er tegen kan doen scheren wil ik nie. dus iets anders meiden reageer ff.. en laat de domme kinderachtige reacties maar 8erwege want negeer het. of gaan jullie zeggen dat jullie dat nooooooooit gezien/gehoord hebben of het zelf nie hebben .. dus reageer ff wat ik het beste kan doen... harsen lijkt me pijnlijk en ja dat moet je toch vaak doen en gaat het prikken dat isn helemaal discousting.. haha dus reageeeer

moheida
11-03-2007, 21:49
niemand up up up upupupuppuppuuupupup

moheida
11-03-2007, 21:50
hahahha nou meid ik zal je helpen./.. kzoiu het blonderen..... want scheren is inderdaaad prikken harsen is pijnlijk en moeilijk om het zelf te doen.. en om te gaan laseren ofzo.. vind ik overdreven.. oke nou hoop dat je er wat aan hebt

_Tura
11-03-2007, 21:59
Bedek jezelf :hihi: Dan kan je het ook niet zien.. Ik begrijp konthaar niet, zit het op je billen? Blonderen is zowiezo geen slimme keus. Lelijk goedkoop en het resultaat zal je tegenvallen. Alle haren op je lichaam harsen jemmes. Dat is het beste.

Mister_Riffi
12-03-2007, 00:19

he dames. en voordat ik ga beginnen nee het is ni m'n 'vriendin'die er last van heeft zoals heel veel meiden schrijven.. nee ik heb wat last van konthaar nie overdreven maar je ziet het en het is nie mooi ik schaam me er kapot voor. nou is mijn vraaag wat ik er tegen kan doen scheren wil ik nie. dus iets anders meiden reageer ff.. en laat de domme kinderachtige reacties maar 8erwege want negeer het. of gaan jullie zeggen dat jullie dat nooooooooit gezien/gehoord hebben of het zelf nie hebben .. dus reageer ff wat ik het beste kan doen... harsen lijkt me pijnlijk en ja dat moet je toch vaak doen en gaat het prikken dat isn helemaal discousting.. haha dus reageeeer Voor wie schaam je je? :confused:

R0osje
12-03-2007, 00:23
he dames. en voordat ik ga beginnen nee het is ni m'n 'vriendin'die er last van heeft zoals heel veel meiden schrijven.. nee ik heb wat last van konthaar nie overdreven maar je ziet het en het is nie mooi ik schaam me er kapot voor. nou is mijn vraaag wat ik er tegen kan doen scheren wil ik nie. dus iets anders meiden reageer ff.. en laat de domme kinderachtige reacties maar 8erwege want negeer het. of gaan jullie zeggen dat jullie dat nooooooooit gezien/gehoord hebben of het zelf nie hebben .. dus reageer ff wat ik het beste kan doen... harsen lijkt me pijnlijk en ja dat moet je toch vaak doen en gaat het prikken dat isn helemaal discousting.. haha dus reageeeer Je ziet het? Hoe dan door te bukken en je hoofd tussen je benen te dauwen voor een spiegel ofzo..:rolleyes: Lekker belangrijk reethaar, je reet die hoor je te bedekken op te zitten en ermee te schijten... iwa lekker belangrijk dat je daar haren hebt.. Daar kom je niet eens bij met je handen..

miss_207benz
12-03-2007, 01:09
veet ontharingscreme paar minuten laten intrekken en daarna er vanaf wassen kleine moeite :o Ik ga effe checken of ik ook wat heb :hihi:

Nisserine_arif
12-03-2007, 01:25
:giechel: he miss_207, mag ik voo rje kyken?

GEMEENTEHUIS
12-03-2007, 01:27
ikheb er ook last van:( mensen praten tegen me kont :( een vriendin zei tegen me; sinds wanneer heb jij een baard? :( :huil:

miss_207benz
12-03-2007, 17:32
:giechel: he miss_207, mag ik voo rje kyken? :stout: tuurlijk mag dat maar maak er geen hobby van:hihi:

samira702
12-03-2007, 19:17
sjonge jonge jullie zijn gemeen man, zij heeft een echte probleem(denk ik) en jullie lachen erom enzz. marokanen he

Nisserine_arif
12-03-2007, 20:33
:stout: tuurlijk mag dat maar maak er geen hobby van:hihi: :giechel:, okee dan ik kom eraan :o!

miss_207benz
12-03-2007, 20:36
:stout: i'm waiting babeeeeeeeeeee

Nisserine_arif
12-03-2007, 20:39
trek je broek naar beneden!

miss_207benz
12-03-2007, 20:43

je bedoelt doe je jelaba omhoog :gniffel:

Pagina's : [1] 2