Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zeurt iedereen over..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:32

maagdevlies? als 2 personen echt van elkaar houden dan is de maagdevlies echt niet meer belangerijk Als een jonge echt van een meisje houdt dan moet hij haar gewoon accpeteren hoe ze is alleen vind ik wel dat ze nog wel respect voor zichzelf moet hebben maar als een vrouw een keer eerder sex heb gehad en ze er echt spijt van heeft wat is dan het probleem??????? :romance: I JUST DON'T UNDERSTEAND :rolleyes:

sweet_karima
30-08-2003, 22:38
jaja meisje... over dit onderwerp kunnen we eindeloos blijven discussiƫren...

Najmatje
Origineel gepost door Elhoub_girl maagdevlies? als 2 personen echt van elkaar houden dan is de maagdevlies echt niet meer belangerijk Als een jonge echt van een meisje houdt dan moet hij haar gewoon accpeteren hoe ze is alleen vind ik wel dat ze nog wel respect voor zichzelf moet hebben maar als een vrouw een keer eerder sex heb gehad en ze er echt spijt van heeft wat is dan het probleem??????? :romance: I JUST DON'T UNDERSTEAND :rolleyes: k weet het ook nie hoor?! :confused: misschien hebben ze er zin in? :D =Najmatje=

fatiha85
pak een koran en je zal het begrijpen!!(als je tenminste weet wat dat is :confused: )

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:39

FATIHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA ga jij mij even uitleggen wat de koran is?

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:41
HET IS DE TRADITIE de vrouw van mohamed (v.z.m.h) die was al vrouw toen hij haar nam plus als een vrouw zina pleegt dan hoeft ze alleen vergevenis te vragen aan allah (swt) en niet de mens DUS DAAROM BEGRIJP IK HET NIET WAAROM MENSEN ZO MOEILIJK DOEN DO YOU UNDERSTEAND?

s_soumaya18
30-08-2003, 22:43
helemaal gelijk elhoub girlll :goedzo: goed gezegd je haalt de woorden uit mn mondd xx nadia

fatiha85
30-08-2003, 22:43
nee hoor, maar als je wist wat daar instond dan had je deze vraag helemaal niet hoeven te stellen

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:51
jij bent heus niet de enigste die de koran leest als je slecht bent en dan goed mens wilt worden door de juiste pad van allah (swt) te volgen word je nooit geweigerd Dus wie is een mens die een ander mens wil weigeren omdat die een fout heb gemaakt?

samira_el
30-08-2003, 23:02
Ach ja, als een man er zelf op losneukt wordt er niet moeilijk over gedaan, maar een vrouw die moet maagd blijven.. So is het, en zo blijft het, wat je ook zegt of doet

Liloesh
30-08-2003, 23:10
bla bla bla

Elhoub_girl
30-08-2003, 23:12
en als je verkracht word op een dag allah iester ga je dan ook roepen ja een vrouw moet maagd blijven je weet maar nooi wat er gebeurd Of je word tot je oren verliefd op iemand en diegene zegt dat ie met je gaat trouwen terwijl hij je alleen in bed wil hebben en dat lukt hem ook nog eens JE kan wel denken dat zal mij nooit overkomen maar denk je dat die meiden nu elke dag janken omdat ze misschien verkracht zijn of in de maling zijn genomen door hun 1e liefde hun hele leven ervoor moeten boeten? Sorry maar dat vind ik echt belachelijk iedereen verdient een 2e kans en al helemaal in dit soort situaties

Wa7ida
30-08-2003, 23:13
Origineel gepost door fatiha85 pak een koran en je zal het begrijpen!!(als je tenminste weet wat dat is :confused: ) Whehehehehhe :melig:

Liloesh
30-08-2003, 23:13
bla bla bla.....

Masriya
30-08-2003, 23:15

GAAAAAAAAA POEREN, MAAGD TOT HET HUWELIJK KLAAR PUNT EN DAT IS EEN FEIT ALS JIJ EERDER WILT N.EUKEN DOE DAN MAAR GA MAAR ZINA PLEGEN!

Pagina's : [1] 2 3 4 5