Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje Aan De Meiden

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:18

nu voor jullie Hoe ziet jullie droomprins eruit met wie jullie ooit zouden willen trouwen Uiterlijk, karakter ect En dames niet te veel dromen heeeeeeee ( ik ga wel met die isam trouwen van Outlanish :melig: :haha: )

Miss_Glitter
30-08-2003, 22:20
Origineel gepost door Elhoub_girl nu voor jullie Hoe ziet jullie droomprins eruit met wie jullie ooit zouden willen trouwen Uiterlijk, karakter ect En dames niet te veel dromen heeeeeeee ( ik ga wel met die isam trouwen van Outlanish :melig: :haha: ) dan krijg je ruzie met me zus...die is ook een beetje :Iluvu: :D

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:21
haha kom maar op

Mariam74
30-08-2003, 22:23
ik heb mijn droomprins al gevonden, nu hopen dat hij incha'allah ook mijn man wordt. Hij is knap, mooi lichaam, intelligent, zelfstandig, goed hart, denkt eerst aan anderen, doet er alles aan om je blij te maken. Kortom, de perfect guy. Soms vraag ik me af waarom hij op mij gevallen is, hij is gewoon te perfect (voor mij dan)

sweet_karima
30-08-2003, 22:23

ok een paar jaar geleden vond ik uiterlijk heel belangrijk maar die fase is alweer voorbij... hij moet natuurlijk wel iets hebben, een mooie uitstraling... hij moet lief voor me zijn, eerlijk zijn, me vertrouwen, humor in zich hebben, mooie kledingstijl... dat is het zo wel denk ik enne voor jullie gaan zeggen dat zo iemand niet bestaat, ik heb hem wel gevonden he sjattie hahaha....

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:25
MARIAM INSHALLAH GA JE MET HEM TROUWEN :hihi: Als hij zo serieus is en jij ook dan komt alles goed neem dat maar van de elhoub girl aan Peaceeeee

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:27
eh behalve ik heb geen droomprins :schrik2: gaan jullie ook eentje voor mij zoeken :(

Shahinez
30-08-2003, 22:30
Ik heb die ook nog niet gevonden,en ik heb ZEKER geen beeld van mijn hem ... li 3talie rabbi hadakoewa ... ik wil gewoon dat hij goed voor me is,en dat hij van mij houd ... dan komt de rest automatisch wel

Elhoub_girl
30-08-2003, 22:35
mee eens girl :rolleyes:

Wa7ida
30-08-2003, 23:21
Wat een gezeur zeg! wees gerust alles komt goed :rolleyes:

Casaouia_Style
30-08-2003, 23:24
Origineel gepost door Elhoub_girl nu voor jullie Hoe ziet jullie droomprins eruit met wie jullie ooit zouden willen trouwen Uiterlijk, karakter ect En dames niet te veel dromen heeeeeeee ( ik ga wel met die isam trouwen van Outlanish :melig: :haha: ) Waarschijnlijk niet marokkaans want die zie ik dus absoluut niet als prinsjes op de witte kamelen :D maarja el mekteb en ik kijk liever naar innerlijk want mooie jongens kunnen wel later degene zijn die je leven totaal kapot maken

Elhoub_girl
30-08-2003, 23:25
casaouia ik kan nog eens wat van je leren haha