Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zelfbevredigene (alleen voor mannen)

Pagina's : [1] 2 3

LQwaad4life
30-08-2003, 21:41

dit is voor alle mannen die zichzelf bevredigen... wat als jullie zaadcellen gewoon net als bij planten ook gaan ontkiemen, en dat er daaruit een kind ontkiemt.. waar zouden al jou kinderen nu zijn. ik zou nu miljaarden kinderen hebben, verspreid van toilet, huiskamer, slaapkamer, plafon, handoek tot toilet papier. en een moreele vraag, zou je al jou kinderen gelijk kunnen behandelen?wetende dat sommigen van hun uit toiletpapier zijn ontstaan.

Ezzedine
30-08-2003, 21:43
Hahahahahhaaha klootzak hahahahaha ewa dan had ik er nu ook een mini staatje van kinderen

LQwaad4life
30-08-2003, 21:46
Origineel gepost door Ezzedine Hahahahahhaaha klootzak hahahahaha ewa dan had ik er nu ook een mini staatje van kinderen zou je jou eigen kind dat net uit een toilet pot uitkomt even goed behandelen als een kind dat netjes op een schone zijden handoek ligt?

Sahbi
30-08-2003, 21:47
Origineel gepost door LQwaad4life dit is voor alle mannen die zichzelf bevredigen... wat als jullie zaadcellen gewoon net als bij planten ook gaan ontkiemen, en dat er daaruit een kind ontkiemt.. waar zouden al jou kinderen nu zijn. ik zou nu miljaarden kinderen hebben, verspreid van toilet, huiskamer, slaapkamer, plafon, handoek tot toilet papier. en een moreele vraag, zou je al jou kinderen gelijk kunnen behandelen?wetende dat sommigen van hun uit toiletpapier zijn ontstaan. HAHAHA.....jij bent ziekgoed man!!!

Heiba
30-08-2003, 21:48

Lijpe gast!!! :hihi: Stel je voor!!!

mgarba_4ever
30-08-2003, 21:49
Wahahahahahahha heeeeeeel veeeeeel kinderbijslag

LQwaad4life
30-08-2003, 21:59
Origineel gepost door Sahbi HAHAHA.....jij bent ziekgoed man!!! Origineel gepost door _CUTEY_ Lijpe gast!!! :hihi: Stel je voor!!! Origineel gepost door mgarba_4ever Wahahahahahahha heeeeeeel veeeeeel kinderbijslag even serieuze jongens en meisje. stel dat het bovenstaande zou gelden, is door slikken dan moord?

SaraZena
31-08-2003, 00:05
:lol: ziek!!!!!!

Sammy84
31-08-2003, 00:29
HAHAHAHAA LIJPE SHIT HIERZO KOM OP MAN.JULLIE BESTE VRIEND IS ZEKER JULLIE RECHTERHAND. HAHAHA

C_warrior
31-08-2003, 01:10
Hahahaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahaha haaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahaha aaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaa ahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaah ahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahah ahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahah ahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahah ahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahah ahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahah hahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahha hahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhaha hahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahaha hahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahaha haaaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahaha aaahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaa ahahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaah ahahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahah ahahahahhahahahahaaaahahahahahahhahahahahaaaahahah ahahahhahahahahaa Grappig man :hihi:

Bachelorette
31-08-2003, 03:04
Origineel gepost door LQwaad4life dit is voor alle mannen die zichzelf bevredigen... wat als jullie zaadcellen gewoon net als bij planten ook gaan ontkiemen, en dat er daaruit een kind ontkiemt.. waar zouden al jou kinderen nu zijn. ik zou nu miljaarden kinderen hebben, verspreid van toilet, huiskamer, slaapkamer, plafon, handoek tot toilet papier. en een moreele vraag, zou je al jou kinderen gelijk kunnen behandelen?wetende dat sommigen van hun uit toiletpapier zijn ontstaan. schoonmaakbeurt nodig oela? damnsszzz :maf2:

misstomaatje
31-08-2003, 10:31
ye ziekte . hoe kom je nou op zo iets?

esmaatjuuh
31-08-2003, 10:50
:lol: whhahahahahahahahhahahahahha

farah77
31-08-2003, 11:26
Psycho.....:hihi:

Scottie
31-08-2003, 11:34

Origineel gepost door LQwaad4life even serieuze jongens en meisje. stel dat het bovenstaande zou gelden, is door slikken dan moord? Nou, hoe een vreemde discussie toch nog een grap oplevert, hier schoot ik hartelijk in de lach .....

Pagina's : [1] 2 3