Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze3ma modern????

Riady
19-07-2002, 00:05

Salaam Allemaal, FF een stellig ok; Is het tegewoordig modern dat de vrouw thuis "de broek" aan heeft?? Voor dat ik mijn mening hierop ga geven zal ik het eerst helemaal open laten voor jullie om te reageren...... Alvast bedankt

Minoesh
19-07-2002, 00:12
Salaam Riady, Ik zal je mijn mening geven en het is aan jou de keus om het met me eens te zijn of niet... Ik vind dat niemand de broek aan moet hebben thuis.. Of allebei de broek aan of allebei niet.. Ik vind dat een huwelijk gebaseert moet zijn op liefde, begrip, vertrouwen en communicatie.... Je moet met elkaar kunnen praten en daarbij moet je niet gaan zeggen: ik ben de baas en ik heb het voor het zeggen.. Elmofahama.... Dat is nodig...

beppie_truus
19-07-2002, 00:14
ik heb elke dag een onderbroek aan maar ik ben niet de baas in huis hoor. :D :D

madammeke
19-07-2002, 00:32
emancipatie rebel? ook als het gaat om ' wie betaald de rekening tijdens een diner?' of de huur betalen? voor brood op tafel zorgen? als er uiteindelijk ruzie is, dan hoor je :" jij bent de man, jij hoort voor floes te zorgen" nee dan weten wij meiden niet wat emancipatie is. eerlijk is eerlijk Marokkanen kennen geen emancipatie, want Marokkaanse meiden weten niet hoe daarmee om te gaan. (de meesten dan; ik zie het in mijn omgeving).

Riady
19-07-2002, 12:11

Salaam Salaam, Wel de reacties die ik tot nu toe heb gezien komen op mij heel positief over. Zo denk ik er namelijk ook over in het huwelijk moet je gelijk zijn, soms krijg je en soms moet je geven. Het gaat gewoon om de balans. Maar ff wat anders is er hier niet 1 meisje die ze3ma ff eerlijk voor haar mening uit komt en zegt van "Ja hallo je moet er wel op rekennen dat mijn mannetje naar mij luisterd"??? Ik bedoel jullie marokkaanse dames staan er gimiddeld gezien wel bekend om dat jullie vrij pittig zijn!!! uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.... In afwachting op jullie reacties... Alez beslama

GoudenGids
19-07-2002, 16:41
Binnen een gezin spelen 'de man' en 'de vrouw' een belangrijke rol...De rolverdeling moet eerlijk zijn en beide parijen moeten het ermee eens zijn. Als het vrouwtje zegt..: 'man jij trekt broek aan ikke rok' en man zegt: 'ies goed' dan is er geen problemo...toch? (en andersom ook of ze kunnen besluiten alletwee een halve broek aan te trekken) :D :zwaai:

igzeneej
21-07-2002, 11:51
allebei een pijp !!! ...Dat is het beste , En duurt naar mijn mening ook het langst !