Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kiezen???????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Soukaina22
11-03-2007, 14:24

meiden als je moest kiezen tussen de marokkaanse of de nederlandse nationaliteit, wat word het dan. ik zou die rotnederlandse inleveren, omdat ik marokkaanse ben en er fuckingtrots op ben!!! en ik zal toch nooit integreren, want wat betekent dat nou, dat ik in een string moet gaan rondlopen, tfoe...... die nederlanders, irriteren me mateloos de laatstste tijd op tv, ze hebben echt niets anders waar ze zich mee bezigkunnen houden, jeroek, oprotten met die rode lelijke paspoort!!!! wie denkt er ook zo over en is die discussies, debatten op tv helemaal zat????:lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh

houda99
11-03-2007, 14:30
:goedzo: Wollah illah.

Nysha
11-03-2007, 14:37
ga dit maar op tv zeggen :maf: succes :goedzo: je hebt gelijk, echt raar hoor dat alle hollanders in hen string op straat lopen, ik zou zeggen: neem een enkeltje marokko...zie je nooit meer iemand in een string en ben je meteen een stuk blijer! Problem solved!

poppetje1984
11-03-2007, 14:40
Ik ben blij met me nl paspoort, maar wanneer ze me zouden dwingen om mijn marokkaanse nationaliteit op te geven dan kunnen ze mijn paspoort is hun ..... stoppen. Als ik eerst mijn marokkaanse nationaliteit op zou geven wat volgt daarna??? Vrplicht topless naar het strand gaan?? of weet ik veel, mijn kids anita en hans noemen?? Het maakt niet uit er is altijd wat op ons marokkaanen aan te merken en het zal nooit genoeg zijn wat je ook doet, dus behou lekker mijn marokkaanse nationaliteit (zal wel moeten)

Soukaina22
11-03-2007, 14:49

het gaat er inderdaad om dat het nooit goed genoeg is, ik kan daar echt kwaad om worden, ik heb helemaal geen tijd om mezelf te bewijzen iedere keer en dat wil ik ook niet, ik wil geen nederlander worden, nederlanders zijn saaie lelijke, schijterige, gierige achterbakse mensen en geloof me zo wil ik dus niet worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nadia2007
11-03-2007, 14:56
het gaat er inderdaad om dat het nooit goed genoeg is, ik kan daar echt kwaad om worden, ik heb helemaal geen tijd om mezelf te bewijzen iedere keer en dat wil ik ook niet, ik wil geen nederlander worden, nederlanders zijn saaie lelijke, schijterige, gierige achterbakse mensen en geloof me zo wil ik dus niet worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet iedereen over 1kam scheren ,schat.

nadia2007
11-03-2007, 14:59
Niemand kan onze waarden en normen en onze geloof afpakken.. met of zonder dat stuk papiertje...

Naturelle
11-03-2007, 15:01
Niemand kan onze waarden en normen en onze geloof afpakken.. met of zonder dat stuk papiertje... Wilde ik net ook zeggen!

CazawouiA
11-03-2007, 15:03
Ik heb zowiezo alleen de Nederlandse.. maar buiten dat zou ik voor de Nederlandse kiezen omdat simpelweg met de Nederlandse paspoort gaat alles gewoon veel makkelijker (if you know what i mean) en dat heeft helemaal niks te maken dat je niet trots bent dat je Marokkaanse bent..ik leef in Nederland en ik heb la card (marokkaanse id) en dat is voldoende voor nu....Ik vind hele ophef hierover gewoon Bullshit maar ja... Hell yeah i'm proud to be a MAROCCIAAAAAAAAAAAAAA HIHIHI -x- Bidawia

nadia2007
11-03-2007, 15:05
Wilde ik net ook zeggen! "Ze" kunnen hoog en laag springen...NOOIT en maar dan NOOIT krijgen "ze" dat voor me"kaar!!

CazawouiA
11-03-2007, 15:05
het gaat er inderdaad om dat het nooit goed genoeg is, ik kan daar echt kwaad om worden, ik heb helemaal geen tijd om mezelf te bewijzen iedere keer en dat wil ik ook niet, ik wil geen nederlander worden, nederlanders zijn saaie lelijke, schijterige, gierige achterbakse mensen en geloof me zo wil ik dus niet worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje girl take a chill pill waarom nog in Nederland wonen, leef je leven en laat leven je doet precies hetzelfde je klinkt nu echt als een (Nederlander):hadj:

ellouisa
11-03-2007, 15:06
het gaat er inderdaad om dat het nooit goed genoeg is, ik kan daar echt kwaad om worden, ik heb helemaal geen tijd om mezelf te bewijzen iedere keer en dat wil ik ook niet, ik wil geen nederlander worden, nederlanders zijn saaie lelijke, schijterige, gierige achterbakse mensen en geloof me zo wil ik dus niet worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje hey, heb je wat meegemaakt met nederlanders ofzo??? Je wil niet over een kam geschoren worden, maar wel nederlanders oevr een kam scheren. Hoor je eigenlijk wel wat voor domme dingen j zegt? In een string gaan rondlopen? Je kinderen hans en anita noemen? Wat een onzin, alsof dat de nederlandse cultuur is en bij integreren hoort. Je bent erg kortzichtig en gewoon dom, sorry...

ellouisa
11-03-2007, 15:07
Niemand kan onze waarden en normen en onze geloof afpakken.. met of zonder dat stuk papiertje... nee en dat gebeurt ook niet en dat hoeft ook niet. Jeetje hey waar mensen bang voor zijn. Ze klinkt net als een nederlander die bang is dat binnen een jaar de shariah hier wetgeving wordt... Overdrijven is ook een vak....

CazawouiA
11-03-2007, 15:08
vele weten/kennen het verschil niet tussen integreren en assimileren!

nadia2007
11-03-2007, 15:09

nee en dat gebeurt ook niet en dat hoeft ook niet. Jeetje hey waar mensen bang voor zijn. Ze klinkt net als een nederlander die bang is dat binnen een jaar de shariah hier wetgeving wordt... Overdrijven is ook een vak.... :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6