Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bang voor de Mannen

Pagina's : [1] 2

camjo
18-07-2002, 23:34

Salaam Mensen.. Je hebt bindingsangst..je hebt zware twijfels over een relatie..daarom wil je er niet aan beginnen..je wil je ouders niet in de steek laten, daarom ga je niet om met een man, en wil je niet trouwen..je voelt je nog niet klaar voor een relatie, omdat je nog studeert..enz..enz.. Zijn dit allemaal excuses of waarheden. Waarom kan men niet toegeven dat het maar om één ding draait..namelijk.. BANG VOOR DE MANNEN Zit hier een waarheid in..of is dit nonsens Graag jullie mening.

SweetxBaby
18-07-2002, 23:37
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam Mensen.. Je hebt bindingsangst..je hebt zware twijfels over een relatie..daarom wil je er niet aan beginnen..je wil je ouders niet in de steek laten, daarom ga je niet om met een man, en wil je niet trouwen..je voelt je nog niet klaar voor een relatie, omdat je nog studeert..enz..enz.. Zijn dit allemaal excuses of waarheden. Waarom kan men niet toegeven dat het maar om één ding draait..namelijk.. BANG VOOR DE MANNEN Zit hier een waarheid in..of is dit nonsens Graag jullie mening. het is nonsens bang voor mannen..... :confused: wij bang voor mannen...ah joh echt niet... en wat je daar boven hebt geschreven zit wel een kern van waarheid in... maar bang voor mannen neeeeeeeeeeeeeeeee dat niet :zwaai:

camjo
18-07-2002, 23:59
Origineel gepost door sweetbaby het is nonsens bang voor mannen..... :confused: wij bang voor mannen...ah joh echt niet... en wat je daar boven hebt geschreven zit wel een kern van waarheid in... maar bang voor mannen neeeeeeeeeeeeeeeee dat niet :zwaai: Ik bedoel bang voor mannen..omdat je ze niet vertrouwt Bang voor mannen..omdat je ze niet goed kent Bang voor mannen..omdat ze je dan minderwaardig gaan zien Bang voor mannen..omdat je met een man moet trouwen..terwijl je niet van mannen houdt Bang voor mannen..omdat je je lichaam na je huwelijk aan je man moet tonen Bang voor mannen..omdat je niet voorbereid bent tot kontakt Bang voor mannen..omdat je iets in het verleden hebt meegemaakt, die je nog altijd bang maakt, als je een man ziet Bang voor mannen..om de één of ander reden ... ... ...

camjo
19-07-2002, 00:07
Origineel gepost door rebel Ja, maar dat heet "mannenfobie" of "mannenvrees" of "feminisme" :D , maar toch geen bindingsangst?? Die bindingsangst rebel..wordt als excuus gebruikt om zich niet te hoeven binden..meestal is de echte oorzaak..mannenvrees zoals jij schrijft.. En veel meisjes en vrouwen hebben dit probleem..maar durven er niet over spreken.

Lana
19-07-2002, 08:13

Ik denk dat meeste vrouwen bang zijn om teleurgesteld te worden. Dat wat er beloofd wordt door de mannen niet waargemaakt word groetjes

Sista
19-07-2002, 10:57
IK DENK DA ALLE VROUWEN BANG ZIJN VOOR MANNEN ALHOEWEL WIJ DA NI WILLEN TOEGEVEN DAMES TOCH ZIJN WE DA WE DOEN ONS HARD VOOR IN EEN RELATIE OM ACHTERAF NI GEKWETS TE GERAKEN OF DE PIJN TE VERZACHTEN WE ZIJN HEEL KIESKEURIG MAAR ALS JE ACHTERAF DE VERKEERDE BESLISSING GENOMEN HEBT BEN JE DEPRI EN ZWEER JE DAT DA JE LAATSTE RELATIE WAS HELLO KOMT DIT JULLIE BEKEND VOOR MAAR ANDERSOM MOHAMED DE MEESTE MANNEN HEBBEN SCHRIK VOOR VROUWEN WIJ VROUWEN ZIJN MACHTIG

LELIJKERD
19-07-2002, 11:18
HDSKJCSK SKL;FPOD F SDKJPFDC K KJCDWLJFC ;DK;OKE;WC !!! jij begrijp ?

Sista
19-07-2002, 12:25
NOP meer uitleg aub lelijkaard

SweetxBaby
19-07-2002, 16:36
Origineel gepost door LELIJKERD HDSKJCSK SKL;FPOD F SDKJPFDC K KJCDWLJFC ;DK;OKE;WC !!! jij begrijp ?

sahira
19-07-2002, 22:05
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam Mensen.. Je hebt bindingsangst..je hebt zware twijfels over een relatie..daarom wil je er niet aan beginnen..je wil je ouders niet in de steek laten, daarom ga je niet om met een man, en wil je niet trouwen..je voelt je nog niet klaar voor een relatie, omdat je nog studeert..enz..enz.. Zijn dit allemaal excuses of waarheden. Waarom kan men niet toegeven dat het maar om één ding draait..namelijk.. BANG VOOR DE MANNEN Zit hier een waarheid in..of is dit nonsens Graag jullie mening. mannen zijn eerder bang van mij...... :confused:

beppie_truus
19-07-2002, 22:06
ik ben alleen bang voor de groote boze wolf

camjo
19-07-2002, 22:11
Origineel gepost door sahira mannen zijn eerder bang van mij...... :confused: Hoezo..sahira

NoreJihan
19-07-2002, 22:16
Origineel gepost door angel20 Sallem MJ, Ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Niet dat jouw theorie voor alle vrouwen op gaat, nee dat niet. Veel vrouwen (denk ik) hebben een doel voor ogen, zij weten wat zij met hun leven willen doen en hoe dat er ongeveer uit moet zien. En misschien komt de man pas op een latere tijdstip in zicht. Of het kan ook zo zijn, dat ze een slechte ervaring achter de rug hebben en dat ze inderdaad allelei excuses gebruiken. maar dat zijn dan vrouwen die nog in de ontkenningsfase zitten. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd gezegd pas als ik klaar ben met mijn studie, dan wil ik gaan trouwen.Maar dat heeft niks met mannenfobie te maken. Het is gewoon een doel dat ik heb gesteld. Die moet ik gewoon halen. Het kan best zo zijn dat ik intussen tijd een vaste relatie heb. Dat is een optie die ik gewoon open laat. Nou ik wil nog heel wat typen, maar ik moet helaas stoppen anders kom ik te laat :D xxxjes angel20 Die doel heb ik ook,maar soms lopen dingen anders Er kan een jonge komen die jouw leven onderste boven haalt Al die planninge en doelen naaaaaar de Maaaaaaaaaan!!!!

sahira
19-07-2002, 22:23
Origineel gepost door Mohammed Justice Hoezo..sahira Mohammed Justice....ik denk dat mijn onafhankelijkheid en zelfstandigheid de mannen afschrikt.....en eh......mijn lengte.... :D

NoreJihan
19-07-2002, 22:24

Origineel gepost door sahira Mohammed Justice....ik denk dat mijn onafhankelijkheid en zelfstandigheid de mannen afschrikt.....en eh......mijn lengte.... :D Heeeeeeeeeej meis wat is met je lengte???????????? Ben je lang of zo??????????????? Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Pagina's : [1] 2