Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij accepteert mij niet omdat ik geen maagd ben.........

Pagina's : [1] 2 3 4

Makeen
30-08-2003, 19:06

Er is maar 2 reden om iemand te accepteren die geen maagd meer is. 1. Iemand die zina (ontucht, seks voor het huwelijk) gepleegd heeft, maar heeft berouw getoond aan Allah (swt) en er spijt van heeft. Degene moet ook zijn/haar leven hebben verbeterd 2. Iemand die al eerder getrouwd is geweest. In andere gevallen moet men het niet accepteren. Mensen moet zich houden aan de Islam, De islam beschermt men van dit soort onnodige hoofdpijn en liefdespijn. Het leven van een Kafr is aantrekkelijker, vrijer, wilder, spannender maar als je objectief er naar gaat kijken dan vraag ik me af waar de voordelen blijven?

s_soumaya18
30-08-2003, 19:11
:goedzo: i know goed van je om m hier te plaatsten thanxx xxxnadia

Lady_moi
30-08-2003, 19:11
En mensen die verkracht zijn??

Makeen
30-08-2003, 19:13
Origineel gepost door s_soumaya18 :goedzo: i know goed van je om m hier te plaatsten thanxx xxxnadia :goedzo: kennis delen is belangrijk

Makeen
30-08-2003, 19:14

Origineel gepost door Rwina_O_Teksira En mensen die verkracht zijn?? Alles wat een mens gebeurt zonder dat hij of zij er controle over heeft, hun daden worden vergeven. Dus verkrachting is daar ook een voorbeeld van. De dader wordt gestraft en niet de slachtoffer.

Lady_moi
30-08-2003, 19:17
Origineel gepost door Makeen Alles wat een mens gebeurt zonder dat hij of zij er controle over heeft, hun daden worden vergeven. Dus verkrachting is daar ook een voorbeeld van. De dader wordt gestraft en niet de slachtoffer. Ok thnx :goedzo:

Makeen
30-08-2003, 19:19
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Ok thnx :goedzo: graag gedaan

dulce_lamia
30-08-2003, 19:24
Origineel gepost door Makeen Alles wat een mens gebeurt zonder dat hij of zij er controle over heeft, hun daden worden vergeven. Dus verkrachting is daar ook een voorbeeld van. De dader wordt gestraft en niet de slachtoffer. :goedzo:

GangstaLovin
30-08-2003, 19:24
hmmm als dat in praktijk wordt gebracht door vrouwen dan zouden zoveel mannen aan geen vrouw kunnen komen :rolleyes:

Lady_moi
30-08-2003, 19:35
Origineel gepost door GangstaLovin hmmm als dat in praktijk wordt gebracht door vrouwen dan zouden zoveel mannen aan geen vrouw kunnen komen :rolleyes: nie alle vrouwe zijn ontmaagd :)

yasminatje18
30-08-2003, 19:40
nee zeker niet alle vrouwen zijn ontmaagd.godzeidank houden nog heel veel vrouwen zich aan de regels van de islam.

Lady_moi
30-08-2003, 20:00
klopt :)

GangstaLovin
30-08-2003, 20:06
ik heb het ze3ma over mannen ...dat er bijna geen maagde mannen meer zijn :rolleyes: Want deze voorwaarden gelden ook voor mannen. Vandaar dat ik zei stel dit wordt echt in praktijk gebracht door vrouwen dan zouden er bijna geen mannen meer aan een vrouw komen ;)

doc25
30-08-2003, 20:09
wie houdt de vrouwen tegen om dat te doen ? :rolleyes: misschien dat de mannen dan hun leuter achter de rits houden

Makeen
30-08-2003, 20:13

Origineel gepost door GangstaLovin ik heb het ze3ma over mannen ...dat er bijna geen maagde mannen meer zijn :rolleyes: Want deze voorwaarden gelden ook voor mannen. Vandaar dat ik zei stel dit wordt echt in praktijk gebracht door vrouwen dan zouden er bijna geen mannen meer aan een vrouw komen ;) Marokkaanse mannen houden zich daar niet aan, Islamitische mannen wel. Aangezien er nog heel weinig islamitische mannen zijn binnen de marokkaanse gemeenschap, kan je iederdaad spreken van een te kort aan maagde mannen. Isha'allah komt er een einde aan. Als de marokkanen (ouders) de verantwoordeheid namen om hun kinderen gelijk op te voeden zou het niet gebeuren. Maar als je de jongens alles laat doen en de meisje alles verbied, tja dan vraag je er om. De nieuwe generatie aan moeders kunnen hier een verandering aan brengen. Hou je aan die (achterlijke) tradities of volg je de Islam.............. Keuze is aan jullie. Een betere milieu begint met Islam :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4