Bekijk originele versie : Victoria's secret
wie heeft er weleens wat besteld van victoria's secret?
ik heb echt veel leuke dingen gezien, maarja het is in Amerika dus ik weet niet of dat wel kan en of er veel kosten bij komen.
dus als er iemand ooit een keer wat heeft bestelf of weet hoe het gaat. Hoor ik dat graag
dankjwel
xxx
wie heeft er weleens wat besteld van victoria's secret?
ik heb echt veel leuke dingen gezien, maarja het is in Amerika dus ik weet niet of dat wel kan en of er veel kosten bij komen.
dus als er iemand ooit een keer wat heeft bestelf of weet hoe het gaat. Hoor ik dat graag
dankjwel
xxx
Ik heb daar weleens besteld, Je moet in bezit zijn van een creditcard, ik kreeg het binnen 10 dagen thuis.
lala_oujdia15
11-03-2007, 12:19
Ik heb daar weleens besteld, Je moet in bezit zijn van een creditcard, ik kreeg het binnen 10 dagen thuis.
owjah wat heb je gehaald?
ben je er blij mee
was het duur of viel het wel mee
vertel op:D
owjah wat heb je gehaald?
ben je er blij mee
was het duur of viel het wel mee
vertel op:D
Ik heb voor afgelopen zomervakantie, bikini's gekocht, lingerie, leuke sandaaltjes, en zomerkleding besteld. De meeste dingen waren wel goed.. Alleen was het met de maat best lastig daar hebben ze andere maten. Maar als je ff goed van te voren informeerd moet het goed komen, Of het duur was? Viel wel mee. Want je hebt meteen iets goeds/moois voor je geld.
Mami_Vanilla
11-03-2007, 13:10
en verzendkosten hoe duur waren die?
en verzendkosten hoe duur waren die?
Er kwamen verzendkosten bij en bezorgkosten, bij elkaar als ik het nog goed weet 53 dollar.
Blondje_23
11-03-2007, 13:49
jammer dat het alleen met creditcard kan
lala_oujdia15
11-03-2007, 14:33
Ik heb voor afgelopen zomervakantie, bikini's gekocht, lingerie, leuke sandaaltjes, en zomerkleding besteld. De meeste dingen waren wel goed.. Alleen was het met de maat best lastig daar hebben ze andere maten. Maar als je ff goed van te voren informeerd moet het goed komen, Of het duur was? Viel wel mee. Want je hebt meteen iets goeds/moois voor je geld.
dan moet je toch in het amerikaans praten?? of niet >?? lukte het dan wel goed?
Blondje_23
11-03-2007, 16:17
dan moet je toch in het amerikaans praten?? of niet >?? lukte het dan wel goed?
je kan gewoon op hun site bestellen en amerikaans is gewoon engels ;)
lala_oujdia15
11-03-2007, 17:23
je kan gewoon op hun site bestellen en amerikaans is gewoon engels ;)
ahaha ok dan:D
dan weet ik dat ook wel weer:hihi:
jaa ik heb ook zulke mooie bikini's gezien.. ik wist alleen niet goed hoe ik het moest bestellen en ze hebben inderdaad andere maten! Maar het is dus mogelijk om vanuit Nederland te bestellen. Ja alleen creditcard is mijn probleem die heb ik namelijk niet :(:S
http://www2.victoriassecret.com/images/prodpri/V262982_CROP1.jpg is die niet prachtig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.