Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Ken Melilla Goed Zou Me Eventueel Kunnen Helpen

hombrediablo
10-03-2007, 21:43

goedeavond dames en heren ik ga binnenkort naar Melillia en ik vroeg me af als ik lopend door de douane kom hoever het is naar het strand toe rijden daar taxi's bijvoorbeeld of bussen vanaf de douane zou me iemand inf kunnen geven

dalila1980
10-03-2007, 22:21
salaam, Langs welke douane ga je? Je kunt langs fachana gaan ofwel nador. Als je langs nador gaat is dat maar een 5 tal minuten wandelen. je kunt ook een taxi nemen naar de zee toe. maar die zijn wel duurder dan onze petit taxi in nador. Bussen zijn er ook. Want zodra je de douane door bent, moet je even doorwandelen en staan er bussen en taxi's klaar. Het beste kun je te voet gaan zo geniet je nog eens van de binnenstad melillia. Groetjes door mij te bedanken kun je mij een ticket toe sturen, hahahaha Melillie the place to be....

hombrediablo
10-03-2007, 22:24
wahhahaa ooo okee zal ik doen ewa jah ben opgegroeid in valencia en ik wil ff kijken hoe melillia is snap je maar jah dus met andere woorden de playa is niet zo ver welke playa heet het niet playa la hipica?????

hombrediablo
10-03-2007, 22:25
betaal je in euro's ???? of ook dirhams

mocrosap
14-03-2007, 08:07

hoi als je via beni ansar gaat kan je lopend door de douane heen, het is nog geen tien minuten lopen naar het strand, maar als je geen zin hebt om te lopen kan je een taxi nemen. bij de spaanse douane hebben ze een aparte rij voor mensen die een nederlandse paspoort hebben dan hoe je niet in de rij te staan, want als je een marokkaanse paspoort hebt moet je heel lang wachten want daar staat altijd een lange rij. je betaald daar met euro's :goedzo:

MaRoCcInA
14-03-2007, 08:47
Als je langs de douane gaat kan je het beste na de grens een taxi nemen. Ik denk dat dat het beste is voor jou. Anders ben je al moe voordat je bij het strand aankomt :hihi:

oOSelouaOo
16-03-2007, 14:32
goedeavond dames en heren ik ga binnenkort naar Melillia en ik vroeg me af als ik lopend door de douane kom hoever het is naar het strand toe rijden daar taxi's bijvoorbeeld of bussen vanaf de douane zou me iemand inf kunnen geven Ik kom zelf uit melilla, leuke stad:goedzo: als je via beninsar gaat kun je te voet gaan, maar je kan ook voor de douane een taxi nemen:goedzo: & sinds wnnr is dat ,dat ze een aparte rij hebben voor marokkanen met nl paspoort:confused: ik moet daar altijd uren in die zon staan tussen de marokkanen uit nador voor stempel in m'n paspoort en dan moet je ze betalen ensow de mensen uit melila die naar nador gaan kunnen gelijk doorrijden

mocrosap
19-03-2007, 11:17
ik ben nog vorig jaar geweest en ik kon zo doorlopen en hoef ook niks voor te betalen. het is al jaren zo dat je met een nederlands paspoort of een andere internationale paspoort sneller door de douane kan komen als je lopend gaat, alleen als je een marokkaanse paspoort hebt moet je lang wachten. en ik haal ook geen stempel als ik naar melillia ga, met la cart en ned paspoort kom ik er zo binnen groetjes

oOSelouaOo
19-03-2007, 11:47
ik ben nog vorig jaar geweest en ik kon zo doorlopen en hoef ook niks voor te betalen. het is al jaren zo dat je met een nederlands paspoort of een andere internationale paspoort sneller door de douane kan komen als je lopend gaat, alleen als je een marokkaanse paspoort hebt moet je lang wachten. en ik haal ook geen stempel als ik naar melillia ga, met la cart en ned paspoort kom ik er zo binnen groetjes Bedoel je dus lopend? dat je van marokko melilla binnekomt of van melilla naar marokko gaat ik moet altijd w8en:confused: en ik heb gwoon nl paspoort

mocrosap
19-03-2007, 12:01
Bedoel je dus lopend? dat je van marokko melilla binnekomt of van melilla naar marokko gaat ik moet altijd w8en:confused: en ik heb gwoon nl paspoort ja als je lopend van marokko naar melillia gaat hoef je echt niet te wachten in de rij je kan zo doorlopen naar melillia. als je gaat let maar op naast de rij van de marokkaanse paspoort heb je een lege rij voor ned paspoort, je kan het ook vragen aan de spaanse agent de daar staat. mijn neef is afgelopen januari nog geweest en het was nog steeds zo. ik heb ook een ned paspoort maar heb ook een een marokkaanse la carte, die heb jij ook die krijg je als je 16 jaar word en die moet je aanvragen bij de consulaat.

oOSelouaOo
19-03-2007, 12:11
ja als je lopend van marokko naar melillia gaat hoef je echt niet te wachten in de rij je kan zo doorlopen naar melillia. als je gaat let maar op naast de rij van de marokkaanse paspoort heb je een lege rij voor ned paspoort, je kan het ook vragen aan de spaanse agent de daar staat. mijn neef is afgelopen januari nog geweest en het was nog steeds zo. ik heb ook een ned paspoort maar heb ook een een marokkaanse la carte, die heb jij ook die krijg je als je 16 jaar word en die moet je aanvragen bij de consulaat. ahaaa ja ik ga altijd met de auto bv naar nador en dan moet ik gaan w8en op t stempeltje in me paspoort en als ik alleen naar bv nador wil met me nicht ken ik er ook niet door, tenzij 1 van me ouders meegaan, want die bezitten een idkaart of paspoort van melila:confused:

sweet_nadoria
29-03-2007, 21:41
Als ik Melilla lees/hoor dan denk ik weer aan de zon-zee-strand-tijden. Echt een topstad :D En wat betreft de douane, als je NL'se paspoort hebt dan kom je er zo door :o Het is inderdaad even wachten op stempeltje .. Geniet er van !!! Nadoria

misslatifa
29-03-2007, 21:48
hoi als je via beni ansar gaat kan je lopend door de douane heen, het is nog geen tien minuten lopen naar het strand, maar als je geen zin hebt om te lopen kan je een taxi nemen. bij de spaanse douane hebben ze een aparte rij voor mensen die een nederlandse paspoort hebben dan hoe je niet in de rij te staan, want als je een marokkaanse paspoort hebt moet je heel lang wachten want daar staat altijd een lange rij. je betaald daar met euro's :goedzo: juist dat klopt helemaal.... ik kan het wete want ik woon ff voor de douane!!! jammer dat ik niet ga anders hadde we samen kunne gaan :P hahahaha maar heel veel plezier... dikke kus en doe ze de groeten van me en voor al me schat mohamed ;)

Merel
29-03-2007, 21:49
als je een 'la carte national' (of zoiets) hebt die je in provincie Nador hebt gemaakt dan hoef je nooit te stempelen :) Ik heb nl NL paspoort, maar een marokkaanse identiteitskaart. Dus lekker easy en wachten?? Echt nie!! Zoiets kost je 2 weken. Dus bij aankomst indienen en daarna ophalen en dan heb je 10 jaar geen last van wachten!!

m0cr0-karim
29-03-2007, 22:59

het is helemaal niet zo dat als je uit de douane komt dat het dan 10 minuten lopen is het is wel een beetje meer lopen hoor want eerst loop je die lange stukje tot die stoplicht die is al 10 minuten dan naar links tot aan de boulevard/strand is ook 10 minuten....