Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help even mee!

Pagina's : [1] 2

chica
18-07-2002, 21:59

Hi people, Had even een vraagje. Weet er iemand waar ik goedkope vliegtickets naar marokko kan vinden?? Ik was van plan te blijven maar het is hier in nl niet uit te houden. Nog even en ik spring van een brug. Dus aub kan er iemand helpen. Alle info is welkom. :zwaai: :zwaai:

nadae
18-07-2002, 22:34
Origineel gepost door chica Hi people, Had even een vraagje. Weet er iemand waar ik goedkope vliegtickets naar marokko kan vinden?? Ik was van plan te blijven maar het is hier in nl niet uit te houden. Nog even en ik spring van een brug. Dus aub kan er iemand helpen. Alle info is welkom. :zwaai: :zwaai: IPB vliegen is dat misschien een optie :confused:

SweetxBaby
18-07-2002, 22:37
Origineel gepost door chica Hi people, Had even een vraagje. Weet er iemand waar ik goedkope vliegtickets naar marokko kan vinden?? Ik was van plan te blijven maar het is hier in nl niet uit te houden. Nog even en ik spring van een brug. Dus aub kan er iemand helpen. Alle info is welkom. :zwaai: :zwaai: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zoek ook vliegtickets... ik wil ook wegggggggggggggggggggggg.. ik heb navraag gedaan weet je hoeveel het kost.. 520 euro.... alle tickets zijn nou echt duur man tvoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

beppie_truus
18-07-2002, 22:37
www.dreizen.nl of anders moet je naar www.vliegticketspagina.nl dit zijn verschillende site's waar je op beschikbaarheid en prijs kunt zoeken veel plezier.

SweetxBaby
18-07-2002, 22:43

Origineel gepost door beppie_truus www.dreizen.nl of anders moet je naar www.vliegticketspagina.nl dit zijn verschillende site's waar je op beschikbaarheid en prijs kunt zoeken veel plezier. ik ben daar al geweest...bijna niets te vinden :( nog andere tips beppie?

beppie_truus
18-07-2002, 22:47
zat er bij www.vliegtickets niets tussen daar zitten namelijk tientallen vliegmaatschappij

beppie_truus
18-07-2002, 22:49
anders moet je bij www.elmarReizen.nl. kijken.

SweetxBaby
18-07-2002, 22:52
Origineel gepost door beppie_truus anders moet je bij www.elmarReizen.nl. kijken. thanxs beppie...your the best :D

beppie_truus
18-07-2002, 22:54
Origineel gepost door sweetbaby thanxs beppie...your the best :D your welcome ik heb zelf namelijk voor de hele familie tickets geregeld via deze site's. ik hoop dat het je gaat lukken.

Minoesh
18-07-2002, 23:34
doe het via RAM ik heb er een telefoonnummer van.. Je moet wel engels of frans praten... Het is goedkoper dan met de klm of zo.. bel:020-5158590.. er vertrekt iedere dag een vliegtuig behalve op zondag.. Succes.... en een fijne vakantie

remii
18-07-2002, 23:41
bij d-reizen kost een ticket naar casablanca 260 euro...volgens mij is het retour maar ik weet het niet zeker

beppie_truus
18-07-2002, 23:44
Origineel gepost door remii bij d-reizen kost een ticket naar casablanca 260 euro...volgens mij is het retour maar ik weet het niet zeker ik kan je alvast melden dat alle goedkope tickets al verkocht zijn (uit ervaring) en ram mag dan wel goedkoper zijn klm maar er zijn nog andere maatschappijen die op marokko vliegen ik ga zelf met air france naar casablanca voor €370,--

remii
19-07-2002, 00:05
Origineel gepost door beppie_truus ik kan je alvast melden dat alle goedkope tickets al verkocht zijn (uit ervaring) en ram mag dan wel goedkoper zijn klm maar er zijn nog andere maatschappijen die op marokko vliegen ik ga zelf met air france naar casablanca voor €370,-- 370 euro ..?? nou als dat een retourtje is dan vind ik dat ook wel een moooie prijs..

beppie_truus
19-07-2002, 00:07
Origineel gepost door remii 370 euro ..?? nou als dat een retourtje is dan vind ik dat ook wel een moooie prijs.. is inderdaad een retourtje en ik vond het ook wel een mooie prijs maar had ik een week eerder geboekt dan zou het ticket € 50,-- zijn geweest jammer he :(

Amoura
19-07-2002, 11:02

als je airmiles hebt kun je via de klm.nl een vlucht boeken naar Casablanca met Transavia. Heb ik ook gedaan! heeft mij 240 euro gekost en 2500 airmiles punten. of bel met airmiles 0900.8877

Pagina's : [1] 2