Bekijk originele versie : Franse Song Dit Jaar In Marokko
al_hamka
30-08-2003, 17:47
Dit jaar hoorde ik steeds een frans liedje.... Ik weet alleen niet van wie het is. Ik weet ook niet hoe het liedje heet....
Kan iemand mij (heel misschien) helpen :huil: ???
** SouSou **
stardust
30-08-2003, 17:50
Hoe ging het liedje dan ?
Jongens die het zongen of vrouwen? Arabisch getint?
al_hamka
30-08-2003, 17:52
Nee niet arabisch getint maar met een jongen en een meisje, of een aantal jongens en meisjes :confused: Ik weet het niet meer precies
al_hamka
30-08-2003, 18:08
Het was een beetje R&B achtig :)
Hey al_hamka
Ik heb in Mohammedia veel "Dj" van Diam's gehoord. Ik weet niet of het dat liedje is dat je bedoelt. Anders heb ik ook een ander veel frans liedje gehoord van Sniper "graver dans la roche" maar dat is alleen gezongen door mannen.
Ik ben op zoek naar een arabisch liedje, ik ken de exacte titel niet maar dit zinnetje kwam er wel altijd in voor "3ala mehlek ya galbi"
Alvast bedankt en veel succes
Bousa Supisa
3ala mehlek ya galbi is volgens mij door ribir wahied gezongen...:zwaai:
Al hamka ben je ook naar mehdia geweest dit jaar??
moonwalker
30-08-2003, 20:21
Ik weet de naam van het liedje niet, maar ik reageer alleen op die CASAWA! :d
Ik woon in Mohammadia en damn...als ik naar Sablet gaan ontmoet ik nooit iemand uit Nederland. Kom ik hier zie ik dat veel mensen naar Sablet gaan. Jullie spreken zeker geen Nederlands daar of wel?
Spreek jullie gauw,
moonwalker
stardust
30-08-2003, 21:16
Nope lay low..je weet toch... Nee niet opzettelijk..waar zit je ongeveer?
Ik zit eerlijk gezegd in het franse stukje..vandaar..Ben je geweest dit jaar dan?
moonwalker
30-08-2003, 21:20
Origineel gepost door stardust
Nope lay low..je weet toch... Nee niet opzettelijk..waar zit je ongeveer?
Ik zit eerlijk gezegd in het franse stukje..vandaar..Ben je geweest dit jaar dan?
Hahahaha...en of ik dat weet! Ken jij die café daar naast de douches? Ervoor staat een plaats met allemaal oranje parasols.
Daar werkt mijn oom. Hij zorgt voor het verhuren van die parasols. Ik zit soms bij hem, maar meestal zit ik in de plaats waar ze die Jet-skis verhuren. Pont-plondain als je dat kent...
Thallay firassek,
moonwalker
P.S.: Tuurlijk ben ik dit jaar geweest. Elk jaar moet ik naar Marokko anders word ik gek of zo...:D
stardust
30-08-2003, 21:23
JA ik weet al waar je zit..en je oom heeft hij niet een winkel daarzo bij de parkeerplekken toevallig?
stardust
30-08-2003, 21:25
Verhuurt hij alleen parasols?
Niet toevallig ook huisjes en jetski´s scooters??? Just asking..
moonwalker
30-08-2003, 21:25
Origineel gepost door stardust
JA ik weet al waar je zit..en je oom heeft hij niet een winkel daarzo bij de parkeerplekken toevallig?
Nopes...hij bemoeit zich alleen met het verhuren van die parasols en die relax stoelen. Er is daar een soort uitkijktoren...een gele. Daar zit meestal.
groetjes,
moonwalker
moonwalker
30-08-2003, 21:27
Origineel gepost door Wydadia
ey moonwalker heeft jou oom altijd die zonnebril op en is klein donker mannetje!! ik lig altijd op die ligstoelen je moet me gezien hebben en ik ben ook keivaak bij die waterscooters!!
liefs wydadia!!
Jij hebt hem gezien! :D
Hij is heel donker ja en is klein. Vertel maar hoe je eruit ziet. Misschien heb ik je wel gezien...
groetjes,
moonwalker
stardust
30-08-2003, 21:27
So we zaten gewoon een paar meters van elkaar vandaan!! Iemand toevallig eigenaar van die rode clio die ik zag staan..hahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.