Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van mijn verstandskiezen, wie ook?

o0_Yasira_0o
10-03-2007, 19:01

Salaam, Ik heb sinds 4 dagen last van mijn verstandskiezen. Mijn tandvlees is erg gevoelig en er zitten ook wondjes. Het lijkt wel alsof mijn tanden los zitten en ik voel de pijn tot in mijn oren. Nu is het zo dat ik al sinds 3 jaar steeds met tussenstop last heb van mijn verstandskiezen, omdat die groeien. Alleen groeien ze wel gedurende een lange periode. Heeft iemand dit ook ervaren? Ik kreeg net te horen van mijn schoonzus dat ik ze moest laten verwijderen, nee, dat wil ik echt niet!

Z_A_Z
10-03-2007, 19:09
Salaam, Ik heb sinds 4 dagen last van mijn verstandskiezen. Mijn tandvlees is erg gevoelig en er zitten ook wondjes. Het lijkt wel alsof mijn tanden los zitten en ik voel de pijn tot in mijn oren. Nu is het zo dat ik al sinds 3 jaar steeds met tussenstop last heb van mijn verstandskiezen, omdat die groeien. Alleen groeien ze wel gedurende een lange periode. Heeft iemand dit ook ervaren? Ik kreeg net te horen van mijn schoonzus dat ik ze moest laten verwijderen, nee, dat wil ik echt niet! kheb ze alle vier moeten trekken,en dit was echt geen pretje :moe: Je moet oppassen,want als ze geen ruimte hebben om recht uit te groeien dan duwen ze als het ware de kies ervoor en deze zo weer de kies daarvoor,dat zal dus inhouden dat je achterkiezen scheef komen te staan. Ibuprofen helpt wel tegen de pijn, en kzou zowiezo ff langs de tandarts gaan.

o0_Yasira_0o
11-03-2007, 11:27
Bedankt voor je reactie! Nou, het is zo dat ze nog in de groei liggen, dus ik weet niet of ze wel of geen ruimte hebben. Als ik er nog steeds last van blijf hebben, dan ga ik wel langs mijn tandarts..;) Maar had jij er dan ook erg last van?

lallakouzina
11-03-2007, 12:52
Salaam, Ik heb sinds 4 dagen last van mijn verstandskiezen. Mijn tandvlees is erg gevoelig en er zitten ook wondjes. Het lijkt wel alsof mijn tanden los zitten en ik voel de pijn tot in mijn oren. Nu is het zo dat ik al sinds 3 jaar steeds met tussenstop last heb van mijn verstandskiezen, omdat die groeien. Alleen groeien ze wel gedurende een lange periode. Heeft iemand dit ook ervaren? Ik kreeg net te horen van mijn schoonzus dat ik ze moest laten verwijderen, nee, dat wil ik echt niet! dat zei ik ook altijd!ik heb er jaaaaren last van gehad.de tandarts zei ze moeten eruit.ik wou niet.jaren met pijn rondgelopen.uit eindelijk toch laten verwijderen.viel heel erg mee,nadat ik de kaakchirurg gek had gemaakt:hihi: maar als je aangeeft dat je bang bent.dan houden ze er rekening mee. ga naar de tandarts en kijk verder hoe het loopt. allah ieschafiek.

tarifest_lady
11-03-2007, 17:36

Ik heb 2 verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg, pijn deed het niet. Maar ik liep wel een week rond met een dikke kop :huil: Ooit moet je ze toch laten verwijderen, dus waarom niet nu.. ben je d'r gelijk vanaf. ;) Succes :zwaai:

o0_Yasira_0o
14-03-2007, 14:02
dat zei ik ook altijd!ik heb er jaaaaren last van gehad.de tandarts zei ze moeten eruit.ik wou niet.jaren met pijn rondgelopen.uit eindelijk toch laten verwijderen.viel heel erg mee,nadat ik de kaakchirurg gek had gemaakt:hihi: maar als je aangeeft dat je bang bent.dan houden ze er rekening mee. ga naar de tandarts en kijk verder hoe het loopt. allah ieschafiek. Nu is het weer over. Ik heb er geen last meer van. Misschien kwam dat omdat ze nog in de groei liggen. Ik denk dat ik er een beetje mee wacht. Als het steeds door blijft gaan, dan ga ik wel langs mijn tandarts...Bedankt!! :goedzo:

o0_Yasira_0o
14-03-2007, 14:03
Ik heb 2 verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg, pijn deed het niet. Maar ik liep wel een week rond met een dikke kop :huil: Ooit moet je ze toch laten verwijderen, dus waarom niet nu.. ben je d'r gelijk vanaf. ;) Succes :zwaai: Moet je ze ooit laten verwijderen??

tarifest_lady
14-03-2007, 16:52
Moet je ze ooit laten verwijderen?? Jij, omdat je er last van hebt toch?

o0_Yasira_0o
14-03-2007, 22:26
Jij, omdat je er last van hebt toch? Oh je bedoelt dat, ik dacht dat je bedoelde dat elk mens ooit zijn verstandskiezen moet laten verwijderen...:D

XCindarellaX
14-03-2007, 23:05
Wajoo!! Ik had er kort geleden ook last van. Ik heb nog nooit in me hele leven iets gevoeld wat pijner deed dan dat.. Ik kon niet slapen van de pijn. Als ik in slaap viel dan werdt ik gauw weer wakker van de pijn. De tandarts kon niks voor mijn doen. Me verstand kiezen zatten gewoon te duwen om er uit te komen. Maar ze waren er nog niet uit gegroeid. Nu doet het opeens geen pijn, maar ik heb wel een buldje. Wat wel helpt als je echt pijn heb en een ontsteking wil voorkomen waterstofpreoxide met een watje op je kies en heeeel veel ibrofen 600.

love_tinghir
14-03-2007, 23:47
Nu is het weer over. Ik heb er geen last meer van. Misschien kwam dat omdat ze nog in de groei liggen. Ik denk dat ik er een beetje mee wacht. Als het steeds door blijft gaan, dan ga ik wel langs mijn tandarts...Bedankt!! :goedzo: Zo dacht ik ook. Terwijl ik na een jaar kreeg te horen dat ik 6 gaatjes had, en 350 euro mocht dokken.:jammer: Ben daarna gelijk mijn 4 verstandskiezen er uit laten trekken, en 't was niet echt pijnlijk.

o0_Yasira_0o
15-03-2007, 00:09
Zo dacht ik ook. Terwijl ik na een jaar kreeg te horen dat ik 6 gaatjes had, en 350 euro mocht dokken.:jammer: Ben daarna gelijk mijn 4 verstandskiezen er uit laten trekken, en 't was niet echt pijnlijk. 6 gaatjes? In je verstandskiezen?? :confused:

o0_Yasira_0o
15-03-2007, 00:10
Wajoo!! Ik had er kort geleden ook last van. Ik heb nog nooit in me hele leven iets gevoeld wat pijner deed dan dat.. Ik kon niet slapen van de pijn. Als ik in slaap viel dan werdt ik gauw weer wakker van de pijn. De tandarts kon niks voor mijn doen. Me verstand kiezen zatten gewoon te duwen om er uit te komen. Maar ze waren er nog niet uit gegroeid. Nu doet het opeens geen pijn, maar ik heb wel een buldje. Wat wel helpt als je echt pijn heb en een ontsteking wil voorkomen waterstofpreoxide met een watje op je kies en heeeel veel ibrofen 600. Dat is bij mij dus ook zo. Ik heb nu nog halve kiezen, zeg maar. Ik zie ze op een of ander dag gewoon uitkomen, zo snel gaat dat. En ik heb daar ook allemaal van die tandvleesbultjes...

love_tinghir
15-03-2007, 00:22
6 gaatjes? In je verstandskiezen?? :confused: Nee. Achterin mijn mond, omdat mn verstandskiezen gingen duwen ofzo. :maf:. Oorzaak was mijn verstandskiezen.:jammer:

LoveBaby20
15-03-2007, 00:27

ik heb de onderste 2 beide tegelijkertijd laten trekken Geen pretje!! maar je overleeft het wel:D