Bekijk originele versie : help ontstopte gootsteen!!!
La verite
10-03-2007, 12:00
weet iemand van jullie wat te doen..ik heb een berg afwas en wil snel de mooie zon tegemoet....ik heb al een ontstopper gebruikt walou..azijn/heet water en zout hebben ook niets opgeleverd....iemand nog andere suggesties!!!!!!
alvast mijn hartelijke dankt
dat middeltje van muscle....gooi het erin wacht een paar uur en voila!!
samia_99
10-03-2007, 12:03
Je moet echt heel goed pompen, ook echt een aantal minuten.
Het is dan handig een doekje te houden bij die bovenste gaatjes, want dan kan er geen lucht uitkomen.
Als dat niet helpt, dan moet je die zwanenhals openmaken, als het goed is komt daar dan die viezigheid uit.
En als dat zelfs niet helpt, dan zit het probleem waarschijnlijk dieper, dan is het handig een ontstopper te gebruiken.
Succes, ik hoor wel hoe het is afgelopen!
samia_99
10-03-2007, 12:04
Het is trouwens 'verstopte gootsteen'....;)
gelderse
10-03-2007, 12:27
Je moet echt heel goed pompen, ook echt een aantal minuten.
Het is dan handig een doekje te houden bij die bovenste gaatjes, want dan kan er geen lucht uitkomen.
Als dat niet helpt, dan moet je die zwanenhals openmaken, als het goed is komt daar dan die viezigheid uit.
En als dat zelfs niet helpt, dan zit het probleem waarschijnlijk dieper, dan is het handig een ontstopper te gebruiken.
Succes, ik hoor wel hoe het is afgelopen!
Ik maak ook altijd de zwanehals open voordat ik ontstoppers gebruik. Meestal is dan het probleem al opgelost.
Ik raad je wel aan om handschoenen aan te doen als je er al ontstopper in gegooid hebt. Anders kun je je huid verbranden.
linatetouania
10-03-2007, 13:00
je hebt ook bij de Kruidvat een middel tegen verstopte gootsteen....die gebruik ik altijd als mijn schoonsteen verstopt is...is ook niet zo duur 1,80 of zoiets lmohim niet duurder dan 2 euro.....succes...
mimi_tangaouia
10-03-2007, 14:34
Ik heb ooit gehoord dat azijn ook werkt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.