Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sexvraagje

BugaBoo
10-03-2007, 11:47

SAlam alaykoem, Waarom zijn jullie zo gefrustreerd wat betreft se.x?9 vd 10 topics gaan over al dan niet maagd zijn. Of de jongen ook maagd moet zijn, wat je gaat doen als je erachter komt dat je vrouw niet maagd is, wat je moet doen als je zelf ontmaagd bent. Ik denk dat deze mensen echt een paar sek.s colleges moeten krijgen. Jammer dat het moeilijk is om met je vader of moeder hier over te hebben. Het zou veel schelen. Maar dus, waarom reageren jullie al die onwetendheid op elkaar af??Door zo hatelijk te doen tegen jullie zusters en broeders en over iedereen maar te oordelen. Als jullie je ook zo druk zouden maken om het missen van het gebed (wat erger is dan ontmaagd zijn volgens mij) dan zouden de meeste knielend door het leven gaan :p Mijn advies; doe wat meer kennis op en doe niet zo angstig tov se.x. In de islam is se.x een heel mooi verschijnsel. Er zijn veel mooie boeken mbt sex en islam. Dus gebruik deze topic om op een waardige manier wat van elkaar te leren wat betreft se.x want de meeste topics monden uit in gore scheldpartijen. Wat weet jij allemaal van se.x en de islam? Moge Allah swt jullie (met name de testosteroneproducerende overse.xte pubertjes) leiden inshallah!!

shiznit
10-03-2007, 13:49
wat bugaboo zegt is toch wel, het meest orginele sinds allertijden ben all lange tijd lid van m.nl langer dan sommige hier zouden denken, en wat zei nu schrijft is toch waar heel waar en datwaardeer ik, alleen hete feit is dat de marokaantjes hier niet kunnen toe geven, en dat is best well minder jullie durven well over d elengte van je geslacht te praten en de brede van je hol maar niet over dat wij altijd met zelfde vragen komen respect bigaboo

AzinBoyAtlasy
10-03-2007, 13:56
Moge Allah swt jullie (met name de testosteroneproducerende overse.xte pubertjes) leiden inshallah!! :haha: :lol:

saantje99
10-03-2007, 21:27
Moge Allah swt jullie (met name de testosteroneproducerende overse.xte pubertjes) leiden inshallah!! :haha: :lol: :goedzo:

BugaBoo
10-03-2007, 22:50

Misschien had ik een topic moeten openen over of beffen haraam is als het niet tot helemaaaaal beneden gebeurt. Dan was deze topic hot hot geworden. Ach ja, ik ben ook liever cool dan hot :o