Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat als hy getrouwd is???

LZN
18-07-2002, 20:15

salaam iedereen, ik ben al een halfjaar met een jongen, en ja tot men spyt ben ik 2 maand geleden te weten gekomen dat hy verloofd is, een week geleden ben ik te weten gekomen dat hy uiteindelijk tog(ik had zo hard gehoopt van niet) op marokaanse papier getrouwd is!!!! hij zegt dat hy gaat scheiden en blabla ik geloof er ni veel van, maar wat doe je als je enige en eerste liefde van je leven zo;aar gaat trouwen met een bimbo(ik ken het meisje en wallah ik krijg er tranen van in men ogen, ze is een gore S L E T)astachfiroellah!!!! hij kan my niet loslaten en ik hem niet, ik weet wat hy doet verkeerd is en wat ik doe ook. hij is al 8jaar met dat meisje, en ja normaal ging hy gewoon trouwen met haar had ik er nix van geweten...maar nu dat ik in zen leven ben verschenen weet hy niet meer wat te doen. hy is zelfs eens naar frankrijk gegaan om na te denken over zen beslissing over welk meisje hy gaat verder gaan...blijkbaar heeft hy die beslissing al genomen...sewgie a zegt genoeg zeker...but after all what bout me??? tklinkt misschien egoistisch... moet ik verdergaan met men leven of moet ik hem niet opgeven<<< tell me please i need to know elke mening helpt....tnx yall for listening to my sad storeeee ** :( samira**.

sahira
18-07-2002, 20:22
Origineel gepost door MissBeniTouzine salaam iedereen, ik ben al een halfjaar met een jongen, en ja tot men spyt ben ik 2 maand geleden te weten gekomen dat hy verloofd is, een week geleden ben ik te weten gekomen dat hy uiteindelijk tog(ik had zo hard gehoopt van niet) op marokaanse papier getrouwd is!!!! hij zegt dat hy gaat scheiden en blabla ik geloof er ni veel van, maar wat doe je als je enige en eerste liefde van je leven zo;aar gaat trouwen met een bimbo(ik ken het meisje en wallah ik krijg er tranen van in men ogen, ze is een gore S L E T)astachfiroellah!!!! hij kan my niet loslaten en ik hem niet, ik weet wat hy doet verkeerd is en wat ik doe ook. hij is al 8jaar met dat meisje, en ja normaal ging hy gewoon trouwen met haar had ik er nix van geweten...maar nu dat ik in zen leven ben verschenen weet hy niet meer wat te doen. hy is zelfs eens naar frankrijk gegaan om na te denken over zen beslissing over welk meisje hy gaat verder gaan...blijkbaar heeft hy die beslissing al genomen...sewgie a zegt genoeg zeker...but after all what bout me??? tklinkt misschien egoistisch... moet ik verdergaan met men leven of moet ik hem niet opgeven<<< tell me please i need to know elke mening helpt....tnx yall for listening to my sad storeeee ** :( samira** Salaam samira....ja dat is niet leuk...ik begrijp niet dat je het toch accepteerde toen je erachter kwam dat hij verloofd is...was dat geen reden genoeg voor jou om de relatie te kappen? ? Ik verwijt je niets....ik kan me voorstellen dat je boos en verdrietig op dit moment bent.....maar je had meer verdriet gehad als je bij deze relatie was gebleven....denk ik persoonlijk....snuit je neus en kop omhoog.....hij verdiende je niet, en jij verdient BETER....en geloof me, je komt er over heen....geniet van wat je wel hebt, ipv te denken en piekeren over wat je nu denkt te missen......Insha Allah...... Beslama..sahira.... :zwaai:

LieveMeisje
18-07-2002, 20:22
jeetje, daar kan je niets er aan doenjohh.... hij is GETROUWD!!!!!!!! ewa meid je bent nog te jong voor je bent nu 17 jaar oud!!!!!!!!!!!! het komt wel goed, jekomt wel de ware tegekomt inshca allah.... trouwens hoe oud is hij dan?????? hij heeft toch gekozen die **** of niet???

Najib26
18-07-2002, 21:44
Origineel gepost door MissBeniTouzine salaam iedereen, ik ben al een halfjaar met een jongen, en ja tot men spyt ben ik 2 maand geleden te weten gekomen dat hy verloofd is, een week geleden ben ik te weten gekomen dat hy uiteindelijk tog(ik had zo hard gehoopt van niet) op marokaanse papier getrouwd is!!!! hij zegt dat hy gaat scheiden en blabla ik geloof er ni veel van, maar wat doe je als je enige en eerste liefde van je leven zo;aar gaat trouwen met een bimbo(ik ken het meisje en wallah ik krijg er tranen van in men ogen, ze is een gore S L E T)astachfiroellah!!!! hij kan my niet loslaten en ik hem niet, ik weet wat hy doet verkeerd is en wat ik doe ook. hij is al 8jaar met dat meisje, en ja normaal ging hy gewoon trouwen met haar had ik er nix van geweten...maar nu dat ik in zen leven ben verschenen weet hy niet meer wat te doen. hy is zelfs eens naar frankrijk gegaan om na te denken over zen beslissing over welk meisje hy gaat verder gaan...blijkbaar heeft hy die beslissing al genomen...sewgie a zegt genoeg zeker...but after all what bout me??? tklinkt misschien egoistisch... moet ik verdergaan met men leven of moet ik hem niet opgeven<<< tell me please i need to know elke mening helpt....tnx yall for listening to my sad storeeee ** :( samira** Ben jij dan beter dan haar dat je haar zo noemt? Jij bent toch net zo verkeerd bezig als haar. Je weet dat een relatie voor het huwelijk haram is. Het enige verschil is dat jij een half jaar met hem bent en zij 8 jaar. Als ik zou was, zou ik er gelijk mee kappen. Anders ga je jezelf pijn doen. Ik snap niet hoe je bij een verloofde jongen kunt blijven

sahira
18-07-2002, 21:47

Origineel gepost door Najib26 Ben jij dan beter dan haar dat je haar zo noemt? Jij bent toch net zo verkeerd bezig als haar. Je weet dat een relatie voor het huwelijk haram is. Het enige verschil is dat jij een half jaar met hem bent en zij 8 jaar. Als ik zou was, zou ik er gelijk mee kappen. Anders ga je jezelf pijn doen. Ik snap niet hoe je bij een verloofde jongen kunt blijven ja.....het valt me ook een beetje tegen...wat een afknapper zeg!! Dat ik serieus op in ging.... :confused:

oumkaltoum
18-07-2002, 21:58
Origineel gepost door Najib26 Ben jij dan beter dan haar dat je haar zo noemt? Jij bent toch net zo verkeerd bezig als haar. Je weet dat een relatie voor het huwelijk haram is. Het enige verschil is dat jij een half jaar met hem bent en zij 8 jaar. Als ik zou was, zou ik er gelijk mee kappen. Anders ga je jezelf pijn doen. Ik snap niet hoe je bij een verloofde jongen kunt blijven Ik ben het helemaal mee eens, afblijven van andermans kerels, je bent jong genoeg om nog de kans te krijgen op een nieuwe liefde, dan hoef je toch geen andermans man, hij zal hoe dan ook met haar trouwen, en eerlijk gezegd ben jij net als haar op een manier bezig die niet door de beugel kan, maar dat is mijn mening, je moet het zelf weten, ik wil je alleen als advies geven: kappen en doorgaan met je leven, jouw tijd komt nog wel.

Najib26
18-07-2002, 22:02
Nog iets voor de topicstarter: hij heeft zijn verloofde met jou bedrogen. Wie zegt dat hij jou niet met een ander meisje bedriegt als hij met jou verloofd of getrouwd is? Een moslim handelt niet zoals hij gedaan heeft.

Shenya
18-07-2002, 22:07
Meisje vergeet hem en ga verder met je leven je verspilt je tijd aan hem. Hij is niet de enige jonge op de wereld. Je komt er inshallah wel over heen effe door bijten meid??? Veel liefst Shenya

madammeke
19-07-2002, 00:29
missbnitouzine, stel voor dat er een wijf in jouw ouders leventje komt, zou jij het leuk vinden? jij zou ook alles om alles doen om je ouwe bij elkaar te houden. Hij is getrouwd op Marokkaans papier zeg jij. Binnenkort met jou, ewa dan rest hem nog 2 anderen (sre3 ou lqanoen 3talhoem 4 :D = ze hebben recht op 4 ) trouwens, hij is jou zeker niet waard, hij begint nu al met leugens, laat staan als jullie getrouwd zijn. en nog iets, wie zegt dat ie bij jou niet hetzelfde flikt? blijf beter uit zijn buurt! jongens zat en vind dit keer een ongetrouwd iemand :D laters