Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto voor een studente!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

meknessia86
09-03-2007, 21:43

Salam alaikom allemaal Inshallah gaat alles goed met jullie! Hierbij vraag ik jullie om hulp. Ik heb elhamdolilah mijn rijbewijs gehaald, dus nu krijg ik Inshallah een auto. Maar ik heb een aantal auto’s op het oog, alleen vraag ik mij af wat het goedkoopst is voor een studente. Dus dan moet je denken aan onderhoud/verzekering/tanken etc. Dus niet de prijs van de auto zelf. Dit zijn de auto’s die ik op mijn lijst heb: Golf 4 Audi a3 Peugeot 206 Alvast bedankt! :D

moslima_k
09-03-2007, 21:54
Salam alaikom allemaal Inshallah gaat alles goed met jullie! Hierbij vraag ik jullie om hulp. Ik heb elhamdolilah mijn rijbewijs gehaald, dus nu krijg ik Inshallah een auto. Maar ik heb een aantal auto’s op het oog, alleen vraag ik mij af wat het goedkoopst is voor een studente. Dus dan moet je denken aan onderhoud/verzekering/tanken etc. Dus niet de prijs van de auto zelf. Dit zijn de auto’s die ik op mijn lijst heb: Golf 4 Audi a3 Peugeot 206 Alvast bedankt! :D ik wil oooook een peugeot 206 als ik mijn rijbewijs heb gehaald:banana: hoe duur zijn die dingen:o

moslima_k
09-03-2007, 21:54
Salam alaikom allemaal Inshallah gaat alles goed met jullie! Hierbij vraag ik jullie om hulp. Ik heb elhamdolilah mijn rijbewijs gehaald, dus nu krijg ik Inshallah een auto. Maar ik heb een aantal auto’s op het oog, alleen vraag ik mij af wat het goedkoopst is voor een studente. Dus dan moet je denken aan onderhoud/verzekering/tanken etc. Dus niet de prijs van de auto zelf. Dit zijn de auto’s die ik op mijn lijst heb: Golf 4 Audi a3 Peugeot 206 Alvast bedankt! :D ik wil oooook een peugeot 206 als ik mijn rijbewijs heb gehaald:banana: hoe duur zijn die dingen:o

meknessia86
09-03-2007, 21:56
ik wil oooook een peugeot 206 als ik mijn rijbewijs heb gehaald:banana: hoe duur zijn die dingen:o Ik twijfel nog heel erg, ik heb ze rond de €4500 gezien.

mohammmeddd
09-03-2007, 22:07

A3 :o

InssafTetouania
09-03-2007, 22:25
Audiiii !! :love: A3 !!!!!! :D

Siham0sS
09-03-2007, 22:35
nou ik ben bezig met mijn rijbewijs binnekort insha allah afrijden maar ik wil geen mooie auto dan hoor... eerste auto'tje moet voor mij gewoon een krotje zijn haha 4 wielen rijden en goed fuctioneren meer niet... dan ga ik insha allah sparen voor een leuke auto:D maar ja veel succes met het kiezen meid... ik vind ze alle 3 wel leuk alleen heb geen verstand van zuinig etc.;)

casababe
09-03-2007, 23:25
ik heb een audi a3,die rijden echt fijn

meknessia86
09-03-2007, 23:28
Het is wel handig als men ook de argumenten geeft over de keus, dus echt specifiek antwoord geven op mijn vragen. :)

mohammmeddd
09-03-2007, 23:39
peugeot is frans ik haat frans Golf 4 heeft iedereen al Golf 3 is iets minder onder de mensen Onderhoudkosten zijn volgens mij bij alle drie evenveel

barenano
10-03-2007, 00:18
niet eens een week geleden heb ik een peugeot 206 verkocht. ik had em al heel lang staan op 2dehands.nl en speurders.nl

justice21
10-03-2007, 12:39
Ik denk dat als je aan goedkoop zit te denken je het beste een suzuki kan nemen. 12 euro belasting per maand ongeveer 40 verzekering. Totaal met benzine ong 70 per maand. Je moet ook rekening houden met eventuele onderhoudskosten. Als je net je rijbewijs hebt begin je pas te leren rijden. dan kun je beter eerst een goedkope auto nemen.

mohammmeddd
10-03-2007, 12:41
Ik denk dat als je aan goedkoop zit te denken je het beste een suzuki kan nemen. 12 euro belasting per maand ongeveer 40 verzekering. Totaal met benzine ong 70 per maand. Je moet ook rekening houden met eventuele onderhoudskosten. Als je net je rijbewijs hebt begin je pas te leren rijden. dan kun je beter eerst een goedkope auto nemen. Iedereen roept dit maar ik ben het er dus totaal niet mee eens. Een nieuwe auto. En eentje van de betere merken, mercedes, volkwagen, audi etc. Rijden zo makkelijk, weglegging is zo heerlijk. En je voelt je er veiliger in en al. Terwijl de audere autos, is het toch allemala stroever en onhandiger, alleen al het sturen in een mocht op de snelweg moet je opletten.

Siham5
10-03-2007, 12:46
Iedereen roept dit maar ik ben het er dus totaal niet mee eens. Een nieuwe auto. En eentje van de betere merken, mercedes, volkwagen, audi etc. Rijden zo makkelijk, weglegging is zo heerlijk. En je voelt je er veiliger in en al. Terwijl de audere autos, is het toch allemala stroever en onhandiger, alleen al het sturen in een mocht op de snelweg moet je opletten. Ik sluit me hierbij aan.:goedzo:

justice21
10-03-2007, 12:47

Iedereen roept dit maar ik ben het er dus totaal niet mee eens. Een nieuwe auto. En eentje van de betere merken, mercedes, volkwagen, audi etc. Rijden zo makkelijk, weglegging is zo heerlijk. En je voelt je er veiliger in en al. Terwijl de audere autos, is het toch allemala stroever en onhandiger, alleen al het sturen in een mocht op de snelweg moet je opletten.ik bedoelde terwijl je rijervaring aan het opdoen bent en je een ongeluk maakt zoals een paaltje kleine aanrijding, je voor een van de duurde merken onzettend veel kwijt bent. Bijna onbetaalbaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6