Bekijk originele versie : Gsm....
LieveMeisje
18-07-2002, 17:16
Gsm....
wat is zijn beter met een abbo of zonder abbo????? want ik heb een gsm zonder abbo...uitgeven aan beltgoed ongv 40euro permaand.... ik heb nagedagt zo beter een abbo nemen maar ik heb gehoord van me vrienden zei dat beter niet doen want kans je een hoge rekering krijgt....:( ik bel niet vaak vooral een SMSsers.... ik ben gewoon verslaafd aan sms :D jullie niet dan????
laat me weten okayyyy.....
Missrapster
18-07-2002, 17:26
Ik sms heel veel,maar bellen doe ik vaker.Het is beter om geen abbo te nemen,want dan kan je nog in de gaten houden hoeveel je uit geeft.Bij een abbo ga je steeds meer geld uit geven in plaats van te besparen!
dodi_vega
18-07-2002, 17:28
Origineel gepost door LieveMeisje
Gsm....
wat is zijn beter met een abbo of zonder abbo????? want ik heb een gsm zonder abbo...uitgeven aan beltgoed ongv 40euro permaand.... ik heb nagedagt zo beter een abbo nemen maar ik heb gehoord van me vrienden zei dat beter niet doen want kans je een hoge rekering krijgt....:( ik bel niet vaak vooral een SMSsers.... ik ben gewoon verslaafd aan sms :D jullie niet dan????
laat me weten okayyyy.....
je weet niet waar je aan begint meissie.. hou het op pre- paid. is better.. :D ........... abbo.. maakt je failliet..
HET DOMSTE WAT JE KAN DOEN IS EEN ABONEMENT NEMEN... Ik heb er ook een en het is echt verschrikkelijk, ik werk voor mijn abonementkosten, zo duur!!!!! Terwijl toendertijd nog met de gulden was het wel makkelijker te betalen, maar ik raad je echt aan om het gewoon bij Pre-Paid te houden, geloof me!
Latersssssss
dodi_vega
18-07-2002, 18:28
Origineel gepost door cheetah
HET DOMSTE WAT JE KAN DOEN IS EEN ABONEMENT NEMEN... Ik heb er ook een en het is echt verschrikkelijk, ik werk voor mijn abonementkosten, zo duur!!!!! Terwijl toendertijd nog met de gulden was het wel makkelijker te betalen, maar ik raad je echt aan om het gewoon bij Pre-Paid te houden, geloof me!
Latersssssss
same problem.. enne ik werd er voor gewaarschuwd.. maarre neej hoor. zo eigenwijs ben ik.. gewoon doen.. ... :rolleyes:
LieveMeisje
18-07-2002, 19:01
sooooooo te zien he beter een belt goed :D nou ik ga toch niet abbo te nemen :) soekran alle maal!!!!!
igzeneej
21-07-2002, 12:22
Je kan wel een abbo nemen ! ..Om precies te zijn dutchtone .
deze abbo is handig voor jongeren ! ...Je wordt gewaarschuwd hoeveel je nog gratis kan bellen enz ! ...Maar het zal al wel te laat zijn !
LELIJKERD
21-07-2002, 12:34
ABBO ABBO ABBO ABBO ABBO ABBO ABBO
HAHAHAHAHAHAH 3LA AFKORTING
LieveMeisje
21-07-2002, 17:03
Origineel gepost door hichamtwentyone
weet je wat sms mij maar dan geef ik je tips :D
een tip VERTELLLLLLL :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.