Bekijk originele versie : Dames zitten jullie man ook voetbal te kijken!!!???
Salaam dames,
Mijn man zit weer voetbal te kijken pfffffff,:maf: gisteren was het ook la raak!!
Wat heb ik een hekel ana voetbal ga maar niet naast hem zitten anders val ik in slaap,op het moment ben ik lucht ofzo volgens mij als ik in mijn blootje hier ga rondlopen ziet hij me nog niet staan.:hihi:
denk dat ik de enigste ben die zich nu verveelt tips?? aub geen poetsen o f huishudelijke klussen ben moe
denk dat ik de enigste ben die zich nu verveelt tips?? aub geen poetsen o f huishudelijke klussen ben moe
Mijn man is ook voetbal aan het kijken. Gisteren en eergisteren ook al. Ik vind voetbal verschrikkelijk.
Ga dan in je nakie huppelen, ff proberen... Vertel ons daarna of het heeft gewerkt!
hahah nadia ik vind het te koud sorry next time
Saida112
08-03-2007, 21:48
Ja, hier ook. Dan moet het geluid ook nog goed hard staan.
Maar goed, ik ga dan meestal iets voor me zelf doen, ik snap echt niet wat daar leuk aan is.
22 volwassen mannen die achter een balletje aan het rennen zijn.:maf2:
boyengirl
08-03-2007, 22:02
hier nog een aan het kijken samen met mijn broertje
pffffffffffffffff
gelukkig kan ik via mijn pc ook tv kijken
hahha dat is ideaal
Nisrientje
08-03-2007, 22:32
Volgens mij is het afgelopen, in mijn huiskamer zijn mijn man en zijn broer en mijn oom voetbal aan het kijken. Ik heb me lekker teruggetrokken in de badkamer, heerlijk, had ik net nodig, ik ga zo naar bed. Ze hadden nog voorgesteld of ik niet " gezellig" met hen wou meekijken :moe:
tangia19
08-03-2007, 22:47
bla die bla die bla :rolleyes: :nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.