Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~~Summer Beauty~~

Pagina's : [1] 2

iemand17
08-03-2007, 19:21

Heyy meiden, Wie van jullie gebruikt summer beauty van nivea en werkt het ook echt, krijg je echt een bruine huid er van. Ik zelf gebruik sinds kort zomergloed(dagcreme)van het merk etos voor het gezicht...merk er zelf nog niet veel van(gebruik m pas sinds 2 dagen)...maar heeft iemand het wel gebruikt? nou ik hoor nog van jullie.. merci....:kus:

Lady_Leila
08-03-2007, 19:23
ik heb m ook gehaald, maar k durf m er maar niet op te smeren. Ik ben bang voor vlekjes ofzo:( Wie heeft er ervaring mee:o?

iemand17
08-03-2007, 19:25
ik heb m ook gehaald, maar k durf m er maar niet op te smeren. Ik ben bang voor vlekjes ofzo:( Wie heeft er ervaring mee:o? er staat er op...je krijgt er geen vlekjes van...maar jij of we dat moeten geloven is nog maar de vraag

Lady_Leila
08-03-2007, 19:26
:giechel: haha ja dat bedoel ik ze kunnen zoveel zeggen:o

iemand17
08-03-2007, 19:30

echte he lady.... maar dames niemand die ons kan vertellen over wat de werking er van is.....???

lamiatjeuh
08-03-2007, 19:47
Wel ik heb het al gebruikt en ben er wel tevreden over.De eerste keer had ik wat strepen,maar kwas wat te zuinig geweest:hihi: ..je moet dus echt genoeg opsmeren en dan laten intrekken voordat je je kleren aandoet.Als je het goed insmeert en ook niet te zuinig doet,dan heb je echt wel een mooi bruin kleurtje:goedzo:

iemand17
08-03-2007, 19:56
Wel ik heb het al gebruikt en ben er wel tevreden over.De eerste keer had ik wat strepen,maar kwas wat te zuinig geweest:hihi: ..je moet dus echt genoeg opsmeren en dan laten intrekken voordat je je kleren aandoet.Als je het goed insmeert en ook niet te zuinig doet,dan heb je echt wel een mooi bruin kleurtje:goedzo: ook jou gezicht?

lamiatjeuh
08-03-2007, 20:01
ook jou gezicht? ja kheb het 2 dagen geleden voor het eerst op mn gezicht gedaan en het is goed gelukt:D ..maar nog eens herhalen:hihi: ...goooed uitsmeren en zeker geen plekje vergeten:hadj:

iemand17
08-03-2007, 20:02
ja kheb het 2 dagen geleden voor het eerst op mn gezicht gedaan en het is goed gelukt:D ..maar nog eens herhalen:hihi: ...goooed uitsmeren en zeker geen plekje vergeten:hadj: gebruik je dan summer beauty body op je gezicht...of juist die aparte alleen voor je gezicht ook van nivea summer beauty?

lamiatjeuh
08-03-2007, 20:06
gebruik je dan summer beauty body op je gezicht...of juist die aparte alleen voor je gezicht ook van nivea summer beauty? nee ik gebruik de lotion voor lichaam en gezicht.Die dagcrème heb ik nog niet geprobeerd en ga ik ook niet doen denk ik,ben echt tevreden over die bodylotion:banana:

iemand17
08-03-2007, 20:09
nee ik gebruik de lotion voor lichaam en gezicht.Die dagcrème heb ik nog niet geprobeerd en ga ik ook niet doen denk ik,ben echt tevreden over die bodylotion:banana: weet ik dat ook meteen.. ik heb namelijk...zomergloed van etos-merk alleen voor het gezicht gehaald gebruik het sinds een paar dagen maar ik zie nog niet echt wat.... maar werd het niet orangje, je gezicht?

lamiatjeuh
08-03-2007, 20:14
weet ik dat ook meteen.. ik heb namelijk...zomergloed van etos-merk alleen voor het gezicht gehaald gebruik het sinds een paar dagen maar ik zie nog niet echt wat.... maar werd het niet orangje, je gezicht? wel met die nivea summer beauty zie je echt al van de eerste keer resultaat,maar zoals ik al zei ik had de eerste keer wel wat strepen,want had niet genoeg gesmeerd.Wat nog een tip is om ervoo even je lichaam te scrubben en dan zal het resultaat ook mooier zijn.En voor de kleur het is echt een mooie bruine kleur,niet oranje ofzo.Er zijn ook 2 sterktes denk ik,van lichte tot normale huid en van normale tot donkere huid.Ik heb die laatste en die geeft je zeker geen nepkleur.Zo ik hoop dat ik je beetje heb geholpen:hihi:

iemand17
08-03-2007, 20:18
wel met die nivea summer beauty zie je echt al van de eerste keer resultaat,maar zoals ik al zei ik had de eerste keer wel wat strepen,want had niet genoeg gesmeerd.Wat nog een tip is om ervoo even je lichaam te scrubben en dan zal het resultaat ook mooier zijn.En voor de kleur het is echt een mooie bruine kleur,niet oranje ofzo.Er zijn ook 2 sterktes denk ik,van lichte tot normale huid en van normale tot donkere huid.Ik heb die laatste en die geeft je zeker geen nepkleur.Zo ik hoop dat ik je beetje heb geholpen:hihi: ja ik heb die dus ook die jou ook heeft....ik ga het wel proberen...maar het gaat wel snel er van af he...als je het een dag niet hebt gesmeert gaat het weg tog? check ook meteen je hoekje :sjans:

lamiatjeuh
08-03-2007, 20:22
ja ik heb die dus ook die jou ook heeft....ik ga het wel proberen...maar het gaat wel snel er van af he...als je het een dag niet hebt gesmeert gaat het weg tog? check ook meteen je hoekje :sjans: wel nee het gaat er niet direct af hoor.Ook als je doucht ofzo het gaat er wel beetje af,maar het blijft nog mooi bruin. Nog een tip mss,ik smeer het altijd 's avonds in dan kan het beter intrekken denk ik.:D en bedankt voor je puntje,check jouw hoekje:kus:

iemand17
08-03-2007, 20:24

wel nee het gaat er niet direct af hoor.Ook als je doucht ofzo het gaat er wel beetje af,maar het blijft nog mooi bruin. Nog een tip mss,ik smeer het altijd 's avonds in dan kan het beter intrekken denk ik.:D en bedankt voor je puntje,check jouw hoekje:kus: thanx sgat...ik ga het meteen proberen...en ff die zomergloed van etos opzij zetten...thanx sgat:sjans:

Pagina's : [1] 2