Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames hoe voelt dat nou

Pagina's : [1] 2

praatjes
29-08-2003, 21:52

Wanneer een jongen aan al zijn vrienden vertelt dat hij jou genomen heeft. Of dat jij het al met iedereen hebt gehad??

naisha
29-08-2003, 21:55
ik zou het niet weten..:confused:

DamasCuisina
29-08-2003, 21:59
Origineel gepost door praatjes Wanneer een jongen aan al zijn vrienden vertelt dat hij jou genomen heeft. Of dat jij het al met iedereen hebt gehad?? zielig mannetje is het dan:jammer:

Masriya
29-08-2003, 22:02
Voelt grrrrrrr. :boos:

Geitje
29-08-2003, 22:21

Origineel gepost door praatjes Wanneer een jongen aan al zijn vrienden vertelt dat hij jou genomen heeft. Of dat jij het al met iedereen hebt gehad?? Kzei toch vorige keer al dat je alleen maar denegerende teksten jegens vrouwen had... jij beweerde van niet. Yeah right. Die vraag zou je eigenlijk aan je exjes moeten stellen aangezien jij wel zo n hufter bent die ze dat zou flikken.. Daa-haag!

tahrant
29-08-2003, 22:24
o zou niet weten .... maarre mocht het t geval zijn dat zoeits gezegd word dan wil je niet wete wat er mersoon gaat gebeuren gek (zulke mensen hebbe trouwens gewoon geen leven)

Samiralover15
29-08-2003, 22:24
Nou dat gaat bij mij misschien pijn voelen, maar dat laat ik niet gebeuren....

Chyhaan
29-08-2003, 22:26
Origineel gepost door praatjes Wanneer een jongen aan al zijn vrienden vertelt dat hij jou genomen heeft. Of dat jij het al met iedereen hebt gehad?? Dat voelt heel rot!!! Maar bij mij is het zo dat ze er op terug blijven komen... Marokkanen vergeten nooit wat... Maar ja in het begin moest ik er om janken en af en toe nog... Ik probeer meestal sterk te zijn en den netals of het me niet interesseert :(

praatjes
29-08-2003, 22:27
Origineel gepost door Geitje Kzei toch vorige keer al dat je alleen maar denegerende teksten jegens vrouwen had... jij beweerde van niet. Yeah right. Die vraag zou je eigenlijk aan je exjes moeten stellen aangezien jij wel zo n hufter bent die ze dat zou flikken.. Daa-haag! Je hebt gelijk ik ben vals en slecht maar deze afschuwelijke praktijken zal ik nooit begaan. Het is ook waar ik heb een hekel aan bepaalde meisjes maar nooit zal ik dergelijke leugens vertellen. Ik haat mensen die dat wel doen. Ik haat jou ook heel veel. praatjes :zwaai:

praatjes
29-08-2003, 22:30
Origineel gepost door Chyhaan Dat voelt heel rot!!! Maar bij mij is het zo dat ze er op terug blijven komen... Marokkanen vergeten nooit wat... Maar ja in het begin moest ik er om janken en af en toe nog... Ik probeer meestal sterk te zijn en den netals of het me niet interesseert :( Ik haat het om constant van bepaalde jongens te horen dat ze dit hebben gedaan en dat hebben gedaan, terwijl het maar leugens zijn die in een groep naar beneden vallen.

DamasCuisina
29-08-2003, 22:31
Origineel gepost door praatjes Wanneer een jongen aan al zijn vrienden vertelt dat hij jou genomen heeft. Of dat jij het al met iedereen hebt gehad?? ik heb schijt aan iedereen, iedereen mag praten wat ie wilt, als k maar weet wat k doe!!

Chyhaan
29-08-2003, 22:33
Origineel gepost door praatjes Ik haat het om constant van bepaalde jongens te horen dat ze dit hebben gedaan en dat hebben gedaan, terwijl het maar leugens zijn die in een groep naar beneden vallen. Ja sommige kikken er op en vooral van die nietsnutten die niets te doen hebben... Ook al bespreken ze wat ik met wie gedaan heb... Geeft aan dat ik kennelijk wel belangrijk ben...

praatjes
29-08-2003, 22:34
Origineel gepost door DamasCuisina ik heb schijt aan iedereen, iedereen mag praten wat ie wilt, als k maar weet wat k doe!! Je houd het toch niet tegen, maar je kan compleet van de kaart worden gespeeld door valse roddels die onder jongens heen en weer gaan. En dat wil jij niet :)

s_soumaya18
29-08-2003, 22:35
i don't know, gelukkig ook :ego: im a ladyy tochhh is ie gewoon zieligg allah swt strafttt xx nadia

tahrant
29-08-2003, 22:36

ja damascuisina dar heb je cker wel gelijk in mensen prate tog altijd of je nou goed of slecht bent praatjes heb je altijd dus waarom zou je dr mee moete zitten, k bedoel als j evan jezelf weet dat je nix verkeerd doe........

Pagina's : [1] 2