Bekijk originele versie : huwelijksnacht: loopt niet altijd zoals gepland
speedygirl
29-08-2003, 21:03
Ik hoor de laatste tijd heel vaak dat marokkaanse paartjes problemen ondervinden op hun huwelijksnacht. Het loopt meestal niet zo romantisch als mn had verwacht vooral de meisjes hebben dan een groot probleem: ze zijn dicht zoals ze het noemen :(mijn eigen nicht bv had mij verteld dat het heel mooi en romantisch was,dat het wel pijn deed maar dat het daarna heerlijk was. Ik geloofde haar en vond het uiterst verbazend dat ze zonder pil of niks niet zwanger geraakte,haar argument: tellen van de dagen. nou een week geleden zei ze me dat ze nog maagd was!!! ik :toink: ze huilde en zei dat ze nu al een jaar en half nog maagd was dat ze alles had gedaan maar dat het lijkt alsof er een muur zit :(
zij is niet de enige ik hoor steeds vaker dat meisjes soms wel maanden maagd blijven na hun huwelijk ik begrijp het niet zo ,denk dan dat ze niet relaxed zijn of dat ze zo zenuwachtig zijn dat hun spieren zich gaan binden :confused: uiteraard kan het ook dat de man geen erectie krijgt das dan weer een heel ander probleem. vroeger hoorde ik dat allemaal nie tegenwoordig neemt het alleen maar toe! ik heb al geen zin om te trouwen wt als ik ook potdicht ben :eek:
speedygirl
29-08-2003, 21:08
:kwaad: waar kom jij nu mee af! wacht maar tot jij geen erectie krijgt:ego: eens zien of je nog gaat lachen :kwaad:
Oem_Lena
29-08-2003, 21:09
Origineel gepost door speedygirl
Ik hoor de laatste tijd heel vaak dat marokkaanse paartjes problemen ondervinden op hun huwelijksnacht. Het loopt meestal niet zo romantisch als mn had verwacht vooral de meisjes hebben dan een groot probleem: ze zijn dicht zoals ze het noemen :(mijn eigen nicht bv had mij verteld dat het heel mooi en romantisch was,dat het wel pijn deed maar dat het daarna heerlijk was. Ik geloofde haar en vond het uiterst verbazend dat ze zonder pil of niks niet zwanger geraakte,haar argument: tellen van de dagen. nou een week geleden zei ze me dat ze nog maagd was!!! ik :schock: ze huilde en zei dat ze nu al een jaar en half nog maagd was dat ze alles had gedaan maar dat het lijkt alsof er een muur zit :(
zij is niet de enige ik hoor steeds vaker dat meisjes soms wel maanden maagd blijven na hun huwelijk ik begrijp het niet zo ,denk dan dat ze niet relaxed zijn of dat ze zo zenuwachtig zijn dat hun spieren zich gaan binden :confused: uiteraard kan het ook dat de man geen erectie krijgt das dan weer een heel ander probleem. vroeger hoorde ik dat allemaal nie tegenwoordig neemt het alleen maar toe! ik heb al geen zin om te trouwen wt als ik ook potdicht ben :eek:
O dat ken ik wel..er is shoer bij haar gedaan
of bij haar man,ze kan beter een imam zoeken
die het weg gaat halen....heel veel meiden en jongens hebben daar
last van...La huwla ila quwata ila billah...
speedygirl
29-08-2003, 21:15
Origineel gepost door lala_amira
O dat ken ik wel..er is shoer bij haar gedaan
of bij haar man,ze kan beter een imam zoeken
die het weg gaat halen....heel veel meiden en jongens hebben daar
last van...La huwla ila quwata ila billah...
dat zei haar moeder ook, maar zij zelf gelooft er niet echt in ze is al wel bij de imam geweest en die heeft dan dua's en zo gedaan maar niks help ze blijft dicht nu wil ze de stap zetten om naar een dokter te gaan die haar dan zal'ontmaagden 'zeg maar :(
speedygirl
29-08-2003, 21:16
Origineel gepost door temsamni
Mijn pipi werkt altijd! :D
In 23 jaar tijd heeft ie me maar 1 keer in de steek gelaten...en dat kwam door de alcohol! Gelukkig heb ik een tong waarmee ik het werk kan afmaken! :D
dan hoop ik voor u dat ge op uw huwelijk niet al te veel alcohol zult drinken :D
Oem_Lena
29-08-2003, 21:17
Origineel gepost door speedygirl
dat zei haar moeder ook, maar zij zelf gelooft er niet echt in ze is al wel bij de imam geweest en die heeft dan dua's en zo gedaan maar niks help ze blijft dicht nu wil ze de stap zetten om naar een dokter te gaan die haar dan zal'ontmaagden 'zeg maar :(
Als er echt shoer bij haar is gedaan
kan die dokter niets doen....sorry geen imam
maar rifki die kan haar helpen
SweetRose
29-08-2003, 21:18
Vele hebbe da...
Je moet zo naar een madame gaat die daar een speciale Doua voor heeft..ze laat namelijk een soort sleutel smelten en het meisje moet met haar benen open boven die pan staan..en na een paar dagen gaat het wel...meestal is het zo dat er slechte mensen een soort voodoo hebbe gedaan zodat ze geen seks zouden hebben :( :(
speedygirl
29-08-2003, 21:18
ja daar dacht ik ook aan relaxen en alles laten gaan, denk dat het wel pijn kan doen maar die pijn blijft toch niet eeuig
Origineel gepost door temsamni
Mijn pipi werkt altijd! :D
In 23 jaar tijd heeft ie me maar 1 keer in de steek gelaten...en dat kwam door de alcohol! Gelukkig heb ik een tong waarmee ik het werk kan afmaken! :D
ieuw http://www.smilies.nl/puke.gif
Oem_Lena
29-08-2003, 21:19
Origineel gepost door zin 'n midar
Vele hebbe da...
Je moet zo naar een madame gaat die daar een speciale Doua voor heeft..ze laat namelijk een soort sleutel smelten en het meisje moet met haar benen open boven die pan staan..en na een paar dagen gaat het wel...meestal is het zo dat er slechte mensen een soort voodoo hebbe gedaan zodat ze geen seks zouden hebben :( :(
Ik kon er niet opkomen :goedzo:
speedygirl
29-08-2003, 21:19
Origineel gepost door zin 'n midar
Vele hebbe da...
sleutel was dat eerder geen hoefijzer??
MissChica
29-08-2003, 21:21
Ja dat shoer hebben ze ook bij mij gedaan dat heeft me oma en haar zussen bij mij en de rest van me nichten bij ons gedaan en zodra we aan de huwelijksnacht gaat beginnen gaan ze het weer weg halen
Damnn ik weet nog preciessss hoe ze dat deden wuahaha egt lachenn
speedygirl
29-08-2003, 21:21
ps: waar vind ge zo iemand buy the way???
speedygirl
29-08-2003, 21:22
vroeg me altijd al af waarom het bij belgen of nederlanders sneller verloopt: je hoort ze nooit klagen dat het niet ging
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.