Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat....als hij GEEN moslim is?

Pagina's : [1] 2

SaraZena
18-07-2002, 15:25

Ik heb een paar topics gelezen waarin wordt gepraat over, met een niet moslim trouwen. De een ging over een 14 jarig meisje die een nederlands vriendje had en de ander....die weet ik niet meer. :) Maar stel je bent al wat ouder, laten we zeggen een jaar of 20 en je hebt een nederlandse vriend.....maar hij is geen moslim....en je houdt zielsveel van hem en het is wederzijds. MAAR.......hij is niet van plan om moslim te worden........wat doe je dan? Heb je zoiets van dit wordt toch niet geaccepteerd door mijn ouders dus , ik kap er mee? Of denk je, ik hou van hem......ongeacht of hij moslim is of niet...ik ga toch met hem verder. Groetjes sabrinaatje :zwaai:

soussiasaida
18-07-2002, 15:31
Maakt niets uit, mijn ouders komen op de eerste plaats, ik zal ze hevig teleurstellen om met een niet moslim te komen...... en als er iets is wat ik niet wil dan is het wel mijn ouders teleurstellen! Maar ik weet niet, misschien ligt het wel aan mij maar ik voel me totaal niet aangetrokken tot een andere nationaliteit dan die van ons zelf. Het word gewoon een would bledi :D

fatimael
18-07-2002, 15:39
BLIJF GEWOON BIJ JE EIGEN RAS. WAT ZOEK JE IN DE EERSTE PLAATS BIJ EEN NIET-MOSLIM, IK BEDOEL DAN WEL OP EEN RELATIE VLAK Hé SMELL YOU LATER

Jehna
18-07-2002, 15:40
Kan je niets van zeggen. Ik heb ook een Marokkaanse vriendin en zij zei dat ze ook niet van Nederlanders hield en alleen viel op Maroc jongens. Nou ze ging ergens werken en PATSBOEM ze werd verliefd op een Nederlander. Na een relatie van drie jaar heeft ze het verbroken omdat hij geen moslim wilde worden, wel geprobeerd, maar hij kon zich er niet in vinden.

soussiasaida
18-07-2002, 15:45

Origineel gepost door Jehna Kan je niets van zeggen. Ik heb ook een Marokkaanse vriendin en zij zei dat ze ook niet van Nederlanders hield en alleen viel op Maroc jongens. Nou ze ging ergens werken en PATSBOEM ze werd verliefd op een Nederlander. Na een relatie van drie jaar heeft ze het verbroken omdat hij geen moslim wilde worden, wel geprobeerd, maar hij kon zich er niet in vinden. Nou ik weet niet, ik vind ze eerlijk gezegd niet zo denderend, we hebben een pracht cultuur en hele andere normen en waarden ik zou daar voor geen goud afstand van willen doen. Nee mij zie je niet met een nesrani. Der lopen genoeg leuke mgarba rond :D !

SaraZena
18-07-2002, 15:48
Origineel gepost door Jehna Kan je niets van zeggen. Ik heb ook een Marokkaanse vriendin en zij zei dat ze ook niet van Nederlanders hield en alleen viel op Maroc jongens. Nou ze ging ergens werken en PATSBOEM ze werd verliefd op een Nederlander. Na een relatie van drie jaar heeft ze het verbroken omdat hij geen moslim wilde worden, wel geprobeerd, maar hij kon zich er niet in vinden. maar kan je dat zomaar vragen van een een ander, om moslim te worden.....om zijn eigen geloof op te geven voor het jouwe (of voor jou). Kunnen 2 verschillende geloven wel of niet met elkaar samen gaan. Hoe denken jullie daar over? Twee geloven op één kussen....daar slaapt de duivel tussen. ????

Jehna
18-07-2002, 15:55
ja als de ander zich verdiept in Islam en zich erin kan vinden dan is het mogelijk. Maar een Marokkaans meisje met een NL man is toch anders. De man is vaak het hoofd van het gezin, hoe gaat het dan met kinderen, vader met biertje op de bank. Maar een NL meisje die kan meestal wel met marokkaanse man. Ik ken een NL meisje, zij kookt gewoon marokkaans etc omdat haar man dat lekker vind. Hier bij mij werkt wel een meisje, ze is met een Nederlander getrouwd, ze heet nu Bouchra de Jong haha

soussiasaida
18-07-2002, 16:06
Kijk mijn zus is zelf ook met een Amerikaanse moslim getrouwd, mijn ouders stonden daar niet echt op te springen toen ze vertelde dat ze met hem haar leven wilde delen :toink: . Maar uiteindelijk hebben ze het geaccepteerd, mijn zus is alweer 4 jaar getrouwd en heeft twee prachtkinderen een man dat zich (nog meer dan mij :o ) verdiept in de Islam en leeft via de regels van de Islam elHamdoelilah. Zij komt niets tekort, al werd er natuurlijk in het begin wel veel geroddeld door mensen maardat is iets wat je niet kan tegenhouden :auw:. Maar toch als ik zo kijk naar haar, ze heeft alles en is gelukkig mar toch zelf zou ik gewoon niet met een andere ras dan marokaans kunnen leven.... Ik weet niet valt moeilijk uit te leggen

Jehna
18-07-2002, 16:12
Vind ik ook. Ik ken ook zat Nederlandse meisjes die echt niet op Nederlanders vallen. Heel raar. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak gewoon. Maar zeg nooit nooit

SaraZena
18-07-2002, 16:14
Origineel gepost door soussiasaida Ik weet niet valt moeilijk uit te leggen Ik begrijp heel goed wat je bedoeld ;)

Missrapster
18-07-2002, 16:14
Ik persoonlijk hou echt niet van hollanders waarom?Ze tonen geen respect en zijn ongemanier(tenminste dat is wat ik heb gezien).Ik zou niet met iemand kunnen praten die uit zn mond meurt naar een biertje!Maar als ik van hem zou houden?(wat dus niet zal gebeuren 100%)Zouden mn ouders voledig achter me staan met de keuze die ik dan zal nemen.Ik heb het namelijk al eens besproken met mn ouders.

Jehna
18-07-2002, 16:15
Meisjes hechten er meer waarde aan dan mannen. Heb het idee dat de Marokkaanse mannen eerder met een meisjes van een ander ras zal trouwen

SaraZena
18-07-2002, 16:25
Origineel gepost door Jehna Meisjes hechten er meer waarde aan dan mannen. Heb het idee dat de Marokkaanse mannen eerder met een meisjes van een ander ras zal trouwen Maar ik denk ook dat een nederlands meisje dat met een marokkaanse jongen gaat, eerder moslim zou willen worden....dan een nederlandse jongen die met een marokkaanse meid gaat. je weet toch, er zijn van die nederlandse meiden die zo graag met een marokkaanse krullenbol een relatie willen en die gaan zich ook helemaal verdiepen in zijn geloof en cultuur ....en dan besluiten ze ineens om moslim te worden. Wat ik overigens heel goed vind...maar dan denk ik voor wie doet ze het nou...voor hem of doet ze het om dat ze het geloof mooi vind...dus voor haar zelf? Die collega van jou, bouchra de jong :D ....is haar man moslim geworden?

Jehna
18-07-2002, 16:28
Ja die is Moslim geworden, maar niet te streng, want zij draagt altijd haar haren los en strakke kleren enzo.

Whatsupnador
18-07-2002, 16:30

Neehoor niet waar. Ik heb zelf met een Nederlandse meisje gehad. Gaf zielsveel om haar, ze wilde ook moslim worden, ging zich erin verdiepen. Maar toch deed ze het niet. het was niet haar manier van leven en ze zou het toch niet vol kunnen houden (schijn) en dat is wel zo. Dus de meiden die zich bekeren, mijn petje af.

Pagina's : [1] 2