Bekijk originele versie : meisjes hebben twee mooie gezichten
praatjes
29-08-2003, 20:14
Je leert een meisje pas kennen wanneer ze met andere meisjes is. Dan komt haar ware gedaante tevoorschijn. Daarvoor speelde ze maar een rol. Zo gaat dat :)
Lady_moi
29-08-2003, 20:15
Iedereen heeft een bepaalde rol in het leven toch?? :D
soumiake
29-08-2003, 20:21
Origineel gepost door temsamni
Zoiets noemen we scheinheilig! ;)
iddd :rolleyes:
praatjes
29-08-2003, 20:25
Ik reutel maar wat dames, en meteen zijn jullie blij..haha :)
praatjes
29-08-2003, 20:26
Origineel gepost door temsamni
Zoiets noemen we scheinheilig! ;)
Ja en schijn bedriegt :)
Praatjes vullen geen gaatjes
**** ik heb geen smilies! hoe kom ik hieraan???
MoCrO_PRiDe
29-08-2003, 20:30
aan wat?!
Shahinez
29-08-2003, 20:34
Nee het is niet dat je haar ware aard leert kennen,we zijn gewoon anders bij het bijzijn van onze vriendinnentjes,we zijn losser,kunnen onnozel doen,maar als we met ons vriendje zijn,willen we gewoon zo serieus mogelijk blijven
Lady_moi
29-08-2003, 20:35
ikhlas als ge een bericht citeer moe ge die vinkje weg doen bij geen smilies
Origineel gepost door Shahinez
Nee het is niet dat je haar ware aard leert kennen,we zijn gewoon anders bij het bijzijn van onze vriendinnentjes,we zijn losser,kunnen onnozel doen,maar als we met ons vriendje zijn,willen we gewoon zo serieus mogelijk blijven
Er gaat een nieuwe wereld voor me open nu...:D
-Y-
Shahinez
29-08-2003, 21:01
Een nieuwe wereld?dankzij mij jek ... meziane heb weer iemand iets bijgeleerd hahaha
Een nieuwe wereld?dankzij mij jek ... meziane heb weer iemand iets bijgeleerd hahaha
Ik moet je echt bedanken voor deze openbaring. Als je me nou nog meer tips en trucs leert zal ik je eeuwig dankbaar zijn :hihi:
-Y-
praatjes
29-08-2003, 21:23
Origineel gepost door Asri
Ik moet je echt bedanken voor deze openbaring. Als je me nou nog meer tips en trucs leert zal ik je eeuwig dankbaar zijn :hihi:
-Y-
Je hebt het goed gezien gozer, ook shahinez laat duidelijk vertonen dat ze alleen maar een acterende rol speelt. Ze verkondigt alleen maar....!
Ik geloof niet in alles wat ze zegt, zo zijn meiden gewoon :)
Shahinez
29-08-2003, 21:26
Huh praatjes malek a weld anas,ik zeg gewoon wat ik vind en hoe ik doe ... meisjes spelen geen rollen,heeft er niets mee te maken,we zijn gewoon wat rustiger in het bijzijn van ons vriendje,en als we met vriendinnen zijn,zijn we gewoon een beetje zotter ... ashmen rol spelen oe ashmen komedie ...
praatjes
29-08-2003, 21:37
Huh praatjes malek a weld anas,ik zeg gewoon wat ik vind en hoe ik doe ... meisjes spelen geen rollen,heeft er niets mee te maken,we zijn gewoon wat rustiger in het bijzijn van ons vriendje,en als we met vriendinnen zijn,zijn we gewoon een beetje zotter ... ashmen rol spelen oe ashmen komedie ...
Hahaha :D Ik was alleen maar nep aan het doen, jij had het duidelijk niet door. Ook is mijn topic just een Joke.
Wat jij hierboven zegt klopt ook, het zijn niet de meisjes die een tweede gezicht hebben maar juist de jongens. wanneer een jongen met andere jongens is, zal hij zich altijd willen bewijzen als de baas over jouw. Ook zal hij de grootste grapen maken over alle andere meisjes. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.