Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe stelde je je huwelijksleven voor je trouwde?

amandeloogje
07-03-2007, 19:59

Hallo meisjes, Hoe steldje je leven voor je trouwde? Ben je blij met wat je nu hebt? Of ben je teleurgesteld? Of dacht je nu heb ik de volle vrijheid en kan ik alles doen. En je man, ... had je die ook anders voorgesteld na je trouw? Want er zijn eenmaal die veranderen, dus eerst zijn ze poeslief en na je trouw veranderen ze. Moehiem bij mij is alles goed Hamdoelahe. In het begin had ik wat probleempjes maar die zijn nu voorbij.

amandeloogje
07-03-2007, 20:00
Ik hoop voor reacties

monjaca
07-03-2007, 20:03
Bij mij is het gewoon zoals ik het mij voorgesteld had van tevoren. Ik had sowieso geen beeld van rozengeur en maneschijn bij een huwelijk, gewoon een realistisch beeld. Het heeft gewoon zijn voor- en nadelen.

ouardanijntje
07-03-2007, 20:12
ik denk dat iedereen wel voorstellingen heeft van een huwelijk,maar dat het ook allemaal uitkomt weet je niet.je probeert er het beste van te maken.:)

Sabra1976
07-03-2007, 20:23

Ik hoopte altijd op een man die op dezelfde golflengte zit als ik, mij begrijpt, we lol kunnen maken, en vrienden kunnen zijn. En dat is ook allemaal Alhamdoulilah uitgekomen. Tuurlijk is het ook wennen om verantwoordelijkheden te hebben als getrouwde vrouw, en ja we hebben ook af en toe ruzie. Als je het maar weer goedmaakt en met elkaar blijft communiceren. Groetjes

amandeloogje
08-03-2007, 19:12
Ja dat is waar!