samiratjee
07-03-2007, 14:13
...Kan em niet meer vinden, kan iemand me helpen?:o
Er zijn heel veel verschillende manieren om af te vallen, maar er is maar 1 die echt werkt. En dat is.. minder energie innemen (eten) dan dat je verbruikt (bewegen).
Op de site www.dieetinzicht.nl kun je bijhouden wat je iedere dag eet en hoeveel kalorieën en vitaminen/mineralen dat zijn. Ook wordt er, als je je lengte en gewicht en de mate van bewegen aangeeft berekend hoeveel kalorieen jij ongeveer per dag in moet nemen.
Als je een tijd lang elke dag invult wat je heel de dag hebt gegeten, krijg je inzicht in de dingen die je beter wel en niet kunt eten en weet je of je een beetje gezond eet.
Dus, inloggen zou ik zeggen! De site wordt trouwens ook gebruikt door professionals.
Verder raad ik je aan om 3 keer per dag te eten, zo min mogelijk tussendoortjes. Veel vezels (volkoren brood) en groente & fruit eten, ongeveer 1,5 L water drinken en meer bewegen. Het maakt niet uit of je naar de sportschool gaat of bijvoorbeeld gewoon een half uurtje gaat wandelen/schoonmaken. Dat verschil is namelijk niet zo heel groot.
Succes!
Groetjes,
Cina
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.