Bekijk originele versie : Koffie lezen...
Houbi_hind
07-03-2007, 13:48
Het mocht eigenlijk niet...
Maar ik ben toch gegaan...ik heb slechte tijden achter de rug..en begon een beetje wanhopig te worden..(niet dat het zozeer helpt)
In principie was het heel positief wat ze allemaal vertelde...zeer positief zelfs...ik kreeg een beetje hoop toen ik dit allemaal hoorde..maar nu is mijn vraag moet ik dit geloven...:rolleyes:
Diamant_Rose
07-03-2007, 13:52
wat is koffie lezen waarzegster of so
Houbi_hind
07-03-2007, 13:56
wat is koffie lezen waarzegster of so
Ja , met koffiedik..
GirlOnly
07-03-2007, 13:59
lieverd, probeer er maar niet in te geloven.. Geloof in Allah swt en vertrouw op Allah.. bid tot Allah swt en inshallah krijg je gelukkige tijden.. Alles komt goed inshallah.. maar blijf Allah trouw.. Veel succes verder en Inshallah zulje ook in goede tijden verkeren..
Gr, GirlOnly
Diamant_Rose
07-03-2007, 14:00
Ja iddd ik zou zo iemand ook niet vertrouwen hoor ze vertellen wat jij wil horen.. Ze gaan je niet vertellen dat er nare dingen kunnen gaan gebeuren.. Iedereen heeft wel is een dip in zijn leven soms duurt het lang en soms kort.. Maar insallah komt het allemaaal wel goed...
Houbi_hind
07-03-2007, 14:02
Hbiba Hbiba toch, waarom naar zo'n iemand toe gaan tuurlijk vertellen ze alleen goede dingen ze willen geld aan je verdienen, wat Allah swt weet weet niemand anders, lieve meid toon oprecht berouw en vergeet wat ze jou heeft gezegd..
Inshallah komen er betere tijden voor jou men ande Allah swt
XXXxxx
Dankje lieverd...
Je hebt gelijk..maar me prive situatie zag er niet rooskleurig uit...en uiteindelijk overwint angst je...dan wordt je zwak...heel zwak...
Houbi_hind
07-03-2007, 14:03
lieverd, probeer er maar niet in te geloven.. Geloof in Allah swt en vertrouw op Allah.. bid tot Allah swt en inshallah krijg je gelukkige tijden.. Alles komt goed inshallah.. maar blijf Allah trouw.. Veel succes verder en Inshallah zulje ook in goede tijden verkeren..
Gr, GirlOnly
Inshallah ...ik hoop het echt..
sokran hbiba..
Riffia010
07-03-2007, 14:03
Maar ik ben toch gegaan...ik heb slechte tijden achter de rug..en begon een beetje wanhopig te worden..(niet dat het zozeer helpt)
In principie was het heel positief wat ze allemaal vertelde...zeer positief zelfs...ik kreeg een beetje hoop toen ik dit allemaal hoorde..maar nu is mijn vraag moet ik dit geloven...:rolleyes:
Je had daar nooit moeten gaan meid.
Geloof er niks van.
Als het echt waar zou zijn zou ik naar ze toe gaan om te vragen wat voor lot ik moet kopen om een miljoen te winnen.
Ga daar aub niet meer naar toe.
het is haram om naar dat soort personen te gaan die zg je toekomst kunnen voorspellen. Alleen Allah swt weet wat jouw toekomst is.
Houbi_hind
07-03-2007, 14:06
Ja iddd ik zou zo iemand ook niet vertrouwen hoor ze vertellen wat jij wil horen.. Ze gaan je niet vertellen dat er nare dingen kunnen gaan gebeuren.. Iedereen heeft wel is een dip in zijn leven soms duurt het lang en soms kort.. Maar insallah komt het allemaaal wel goed...
Inderdaad...maar ik was 6 jaar geleden bij haar geweest...en ik moet toegeven wat ze in die tijd aan mijn had verteld dat het allemaal is uitgekomen..
nu 6 jaar later herhaalt ze wat ze in die had verteld..alleen meer positiever..
Is dit toeval...
Houbi_hind
07-03-2007, 14:08
Je had daar nooit moeten gaan meid.
Geloof er niks van.
Als het echt waar zou zijn zou ik naar ze toe gaan om te vragen wat voor lot ik moet kopen om een miljoen te winnen.
Ga daar aub niet meer naar toe.
het is haram om naar dat soort personen te gaan die zg je toekomst kunnen voorspellen. Alleen Allah swt weet wat jouw toekomst is.
Nu heb ik schuldgevoel gekregen..
Diamant_Rose
07-03-2007, 14:15
Ik denk dat het gewoon toevall is en een beetje mensenkennis...
Kijk je hebt de fout gemaakt om te gaan.. Klaar gewoon niet meer doen vraag om vergevenis... Je was wanhopig je wist niet meer wat je moest doen... Dus sta er niet te lang bij stil en doe het niet meer
dat het uitkomt betekent niet dat het waar is of dat je er ùberhaupt naar toe zou moeten gaan....ik heb begrepen dat vroeger djinns bij de hemelen konden komen en zo zaken uit de toekomst meedeelden met die waarzeggers, maar nu is het afgesloten en kan dat dus niet...maar vaak heeft het te maken met inzicht, een persoon aanvoelen etc...het blijft gissen altijd
maar waar het om draait dat Allah(swt) alles bepaalt...dat is immers waar dit leven om draait...we leven altijd in onzekerheid....wat ons dood betreft, gezondheid, financiën...alles..daarom moet je alleen in Allah(swt) geloven...
blijf dus ver van die waarzeggers vandaan
Meknesia_Liena
07-03-2007, 14:34
Niet in geloven...ALLAH swt weet het beste en weet alles...Dus zet die onzin uit je hoofd en vraag vergevenis en daarna GHIR insha,allah
bentbled
07-03-2007, 20:44
salaam meid vraag a.u.b. om vergiffenis en doe t nooit meer t is echt niet goed je moet vertrouwen op allah (swt) die ons heeft geschapen! en haal deze topic weg want je zondes moet je voor je houden wa salaam
BEDROEFD
10-03-2007, 20:37
hallo meid!
Ik begrijp jou heel goed dat jij bent gegaan, vooral als je alleen maar
slechte tijden ken.
Zou jij mij a.u.b het adres willen geven van die vrouw!
Meiden die hier kritiek op hebben, moeten dat maar effe voor
zich houden, want daar heb ik effe geen zin in.
Jullie zijn denk ik ook niet volmaakt, dus oordeel niet over een ander!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.