Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What Te Fuck Is Dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

soussiab
07-03-2007, 11:55

Ik hoop dat iemand mij kan helpen er is nu al voor de 2e keer een bedrag van mn rekening afgeboekt 1e keer 27.10 en tweede keer (vandaag) 197euro!!!! met een acceptgirokaart en ik gebruik nooit een accepptgirokaart altijd internetbankieren, hoe kan dat nou iemand weet volgens mij mijn handtekening en ik denk dat ik weet wie,(ze was een vriendin van mij en ik weet dat ze diep in de schulden zit en mijn handtekening weet) maar wat moet ik nou doen om mn geld terug te krijgen aangifte doen?? tfoee dat mensen dit kunnen doen. ik heb wel de bank gebeld en ze gaan een onderzoek doen ik weet wel dat het een tandarts praktijk is en ik ben al half jaar niet naar de tandarts geweest wie weet wat ik moet doen?..................

mocro_vr6
07-03-2007, 11:58
met een rode kaart (verkrijgbaar bij het postkantoor) het geld binnen drie dagen laten terugstorten.

ArAbIcAnGeL
07-03-2007, 11:58
Je kunt het door je bank laten storneren (terugstorten) op jouw rekening....Ik zou het maar snel doen als ik jou was. groetjes.....

soussiab
07-03-2007, 12:18
oke maar ik had net gebeld en ze zeiden tegen me dat het een week duurt maar dat is veel te lang voor mij ze moeten zehma eerst onderzoek gaan doen omdat het niet automatisch is afgeboekt slaat toch nergens op:( dus ik kan met behulp van een rode kaart teruglaten storten? hoe heet die rode kaart dan

soussiab
07-03-2007, 12:25

dus als ik nu naar de bank ga dan kan ik het bedrag laten storneren? meteen? daar moeten ze toch niet moeilijk over doen

mocro_vr6
07-03-2007, 13:13
ga gewoon langs bij je bank en vertel je verhaal, heb ik ook een keer meegemaakt en ze hebben het geld waar ik bij stond terug geboekt

Mamoesh
07-03-2007, 19:17
Ik hoop dat iemand mij kan helpen er is nu al voor de 2e keer een bedrag van mn rekening afgeboekt 1e keer 27.10 en tweede keer (vandaag) 197euro!!!! met een acceptgirokaart en ik gebruik nooit een accepptgirokaart altijd internetbankieren, hoe kan dat nou iemand weet volgens mij mijn handtekening en ik denk dat ik weet wie,(ze was een vriendin van mij en ik weet dat ze diep in de schulden zit en mijn handtekening weet) maar wat moet ik nou doen om mn geld terug te krijgen aangifte doen?? tfoee dat mensen dit kunnen doen. ik heb wel de bank gebeld en ze gaan een onderzoek doen ik weet wel dat het een tandarts praktijk is en ik ben al half jaar niet naar de tandarts geweest wie weet wat ik moet doen?.................. Breng een bezoekje aan je thuiskantoor van je bank, vertel je verhaal. Het is een vervelende bijkomstigheid dat je "verdachte vriendin" je handtekening kan kopiƫren (wat ook een strafbaar feit is btw). Vervolgens zou ik ook aangifte doen bij de politie. Het onderzoek dat de bank start is standaard, daar de mogelijkheid is van (terugkerende) fraudeleuze praktijken. Succes!

radou01
08-03-2007, 09:07
de bank kijkt niet naar je handtekening alleen naar je bank nummer dit heb ik ook een keer gehad, ik heb het bedrag gelijk laten terug boeken.

Mamoesh
08-03-2007, 15:11
de bank kijkt niet naar je handtekening alleen naar je bank nummer dit heb ik ook een keer gehad, ik heb het bedrag gelijk laten terug boeken. Je moet wel aan kunnen tonen dat jij die betaalopdracht niet gegeven hebt, dus als jouw handtekening erop staat, hoe wou je dat dan doen?

radou01
08-03-2007, 15:26
Je moet wel aan kunnen tonen dat jij die betaalopdracht niet gegeven hebt, dus als jouw handtekening erop staat, hoe wou je dat dan doen? mijn handtekening stond er niet op, ook stond mijn naam er niet op alleen mijn banknummer.

Mohamed200
09-03-2007, 14:16
mijn handtekening stond er niet op, ook stond mijn naam er niet op alleen mijn banknummer. je kan alleen automatische incasso's direct laten terug storen, in jouw geval moet je met een goed verhaal komen bij de bank wil je je geld ooit terug krijgen!!

elhoceima_zina
09-03-2007, 14:36
Of je moet naar de instantie gaan waar je zehma kosten hebt gemaakt! moet je vragen wanneer je je kosten bij hun hebt gemaakt! en dat je je geld terug wil! bij de bank kan je dat met een rode kaart terug storten, maar meestal is dat met automatische incasso! ik zou zeggen ga naar de bank en kijk wat er aan de hand is! want aan de telefoon doen ze niks! je moet er naar toe gaan!!! ze hebben alles in de computer staan! Succes ermee!!! Trouwens lekkere vriendin heb jij!! waarom geef je je banknummer aan haar! ik ken me eigen rekening nummer niet eens uit me hoofd laat staan die van een ander!!! (GESTOORD!!!) maar goed! toch succes ermee!!

Rair&lovely
09-03-2007, 15:02
Of je moet naar de instantie gaan waar je zehma kosten hebt gemaakt! moet je vragen wanneer je je kosten bij hun hebt gemaakt! en dat je je geld terug wil! bij de bank kan je dat met een rode kaart terug storten, maar meestal is dat met automatische incasso! ik zou zeggen ga naar de bank en kijk wat er aan de hand is! want aan de telefoon doen ze niks! je moet er naar toe gaan!!! ze hebben alles in de computer staan! Succes ermee!!! Trouwens lekkere vriendin heb jij!! waarom geef je je banknummer aan haar! ik ken me eigen rekening nummer niet eens uit me hoofd laat staan die van een ander!!! (GESTOORD!!!) maar goed! toch succes ermee!! Je haalt de woorden uit me mond...Ik hoop dat je je geld terug krijgt

Mamoesh
10-03-2007, 01:58
de bank kijkt niet naar je handtekening alleen naar je bank nummer dit heb ik ook een keer gehad, ik heb het bedrag gelijk laten terug boeken. mijn handtekening stond er niet op, ook stond mijn naam er niet op alleen mijn banknummer. Bij jóu was dat het geval, bij soussiab was er sprake van een acceptgirokaart, terwijl zij altijd haar betalingen verricht via internetbankieren. Dus wat moet zij met deze info?

Larache86
10-03-2007, 10:28

Je kunt het door je bank laten storneren (terugstorten) op jouw rekening....Ik zou het maar snel doen als ik jou was. groetjes..... precies...je kan maar van een maximale periode van 30 dagen terug laten storten geloof ik :) en daarna, de rekening nr van die persoon blokkeren zodat hij/zij niks meer van je rekening kan halen

Pagina's : [1] 2