Bekijk originele versie : Tunnel naar marokko
Spanje wil tunnel naar Marokko
Uitgegeven: 7 maart 2007 06:23
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 06:23
AMSTERDAM - Spanje wil Europa en Afrika met een hogesnelheidslijn verbinden door een tunnel onder de Straat van Gibraltar door te graven naar het Marokkaanse vasteland. Dat heeft de Spaanse premier José Luis Rodriguez Zapatero dinsdag meegedeeld.
Zapatero zei dat de Spaanse regering vastbesloten is om het project van de grond te krijgen en hij sprak van een historische verbinding, die beide continenten "groei, ontwikkeling en voorspoed" moet bezorgen.
De premier noemde geen tijdstip wanneer er over de tunnel besloten wordt. Wel zei hij dat de bouw van de tunnel, die de Spaanse stad Tarifa met het Marokkaanse Tanger verbindt, jaren in beslag zal nemen.
In het kader van het project was Zapatero met zijn Marokkaanse ambtgenoot Driss Jettou en andere afgevaardigden in overleg getreden over de beveiliging van de tunnel, om te voorkomen dat Afrikaanse emigranten hun kans schoon zien en via de tunnel naar Europa proberen te komen.
Hopen dat het doorgaat:banana:
Moslima27
07-03-2007, 11:44
dat zeiden ze 10 jaar terug ook al:hihi:
dat zeiden ze 10 jaar terug ook al:hihi:
Klopt ja :hihi:
schatje26
07-03-2007, 11:47
Dit is 10 jaar geleden ook ter sprake gebracht en waar blijft die tunnel :moe:
En trouwens wordt het een Tunnel boven water?
Moslima27
07-03-2007, 11:48
Dit is 10 jaar geleden ook ter sprake gebracht en waar blijft die tunnel :moe:
En trouwens wordt het een Tunnel boven water?
gekkie dat noem je een brug:hihi:
marocloubna
07-03-2007, 11:52
:banana:
Dat zou denk ik wel beter zijn!!! Hoef je niet onnodig lang op de boot te wachten :moe:
schatje26
07-03-2007, 11:56
Moslima27 ben niet echt wakker :ego:
Echt niet dat ik onder water ga rijden straks stoort die tunnel in en dan zijn ze meteen van alle marokkanen verlost dus mij niet gezien :ego:
Moslima27
07-03-2007, 11:58
Echt niet dat ik onder water ga rijden straks stoort die tunnel in en dan zijn ze meteen van alle marokkanen verlost dus mij niet gezien :ego:
wollah ik moest om jou lachen.alle marokanen in klap weg:melig2:
MaRoCcInA
07-03-2007, 11:59
:lol:
:lol:
teletubbie
07-03-2007, 12:03
Ik heb tunnelfobie, ik zal er never nooit doorheen reizen.
schatje26
07-03-2007, 12:04
Ja echt niet dat ik daarin trap geef mij maar de boot lekker boven water :ego:
Jaaa :haha: ik vertrouw het ook niet hoor.. Die spanjaarden kijken zowiezo niet blij in de zomer periode
Als Marokko en Spanje geen ruzie hebben ik snap Maroc niet in Maroc hebben ze een tekort aan olijfolie omdat ze dat aan Spanje verkopen:kwaad: :kwaad: :kwaad: :ego:
Dit stond echt 4 jaar geleden in mijn wiskunde boek!!!! en dat boek was toen al jaren oud :moe:
bla bla bla allemaal, Spanje wil gewoon mee genieten van economische groei van marokko bovendien willen ze dat vracht wat nu zal gaan via boten naar tanger, met de vrachtwagen via spanje zal gaan haahha
bovendien nu de vliegprijzen steeds goedkoper worden en insha'allah straks goedkoop wordt om nederlandse auto in te voeren zal iedereen toch gewoon lkkr met vliegtuig gaan...eindelijk niet maar langs die gierige spanjaarden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.