Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het WEMELT hier van de PARASIETEN!

Pagina's : [1] 2

Wayaasi
29-08-2003, 15:36

Ik ben net lid en wat me gelijk opviel is het racisme wat hier aanwezig is! Moslims en Moslima's, laat jullie niet begaan met deze vorm van ernstige haat. Kijk naar de harten van mensen, en niet wat voor afkomst, religie etc. ze hebben. BESLEMA

Billalthefirst
29-08-2003, 16:30
nou nou wat heb ik weer een lol -NIET- boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend absopluut niet boeiend, ja inderdaad absopluut

Wayaasi
29-08-2003, 16:34
Origineel gepost door Suhailia Ga je moeder voord e gek houden. Je ziet er nog goed uit. Meestal is een Turkse lijf veel uitgezakter! I REST MY CASE. Suhailia, vieze raamslet. Aan 't werk. Ik wil wel dat je alle 12 klanten voor 24.00 uur hebt afgewerkt. Anders ben je bij deze ontslagen. :D

Wayaasi
29-08-2003, 16:51
Origineel gepost door Suhailia GELUKKIG HEB IK NIET ZO BEHOEFTE OM MET KAASKOPPEN IN CONTACT TE TREDEN. IK HOEF DERHALVE NIET OP DEZE IDIOTEN TE REAGEREN! :zwaai: Volgens mij ben jezelf een Hollandse trien. Tfoe, bent lkehba!

redcat
29-08-2003, 17:47

Origineel gepost door Suhailia GELUKKIG HEB IK NIET ZO BEHOEFTE OM MET KAASKOPPEN IN CONTACT TE TREDEN. :confused: Waarom stuur je mij dan een PM?

redcat
29-08-2003, 19:11
Origineel gepost door KohiNoor Soooo Saima vuile sharmuut heb je nix anders te doen dan een beetje lopen afgeven op mensen en ze een pm te sturen? Mij durf je niet want ik scheld je helemaal verrot man vuile sl/et! Ach Kohtje, laat haar toch lekker PM'etjes sturen, ze bereikt er bij mij toch niet zo veel mee. Hoe drukker jij je maakt, hoe leuker zij het vind.

sahira
29-08-2003, 19:22
Dat mens spoort echt niet, wanneer wordt ze (WEER) gebanned?

Wayaasi
29-08-2003, 19:24
Suhailia, tfoe!!! Gheiba ghanza 3aila!!! Ben je helemaal van de pot gerukt?

redcat
29-08-2003, 19:48
Origineel gepost door KohiNoor Hmmm je hebt gelijk Redcat. Hoe komt dat wijf er eigenlijk bij om jou een pm te sturen?? Geen idee. Heb wel eens eerder een PM van haar gehad, waarin ze me voor van alles en nog wat uitscheld. Waarschijnlijk mag ze me niet omdat ik geen Marokkaanse ben. Maar om heel eerlijk te zijn zal het me een worst zijn waarom. Zij scheld, ik stuur een normale reactie terug, ze stuurt een nieuwe PM waarin ze schrijft dat ik niet zo beleefd moet zijn, en vervolgens hoor ik weer een poosje niets van haar. Kost me vijf minuten, en ik heb weer een poosje rust. Ze doet haar best maar. Had ik je trouwens al bedankt voor je bos bloemen? Zo niet, dan bij deze...... :D

Bidawi_Mazlot
29-08-2003, 20:46
Origineel gepost door Wayaasi Ik ben net lid en wat me gelijk opviel is het racisme wat hier aanwezig is! Moslims en Moslima's, laat jullie niet begaan met deze vorm van ernstige haat. Kijk naar de harten van mensen, en niet wat voor afkomst, religie etc. ze hebben. BESLEMA Sinds wanneer ben ik een parasiet? :kwaad: :D

KING_ZITA
29-08-2003, 21:51
Origineel gepost door vikker Onkruid vergaat niet.... :rolleyes: En jij bent het fysiek bewijs van die uitspraak?

KING_ZITA
29-08-2003, 23:28
Origineel gepost door vikker Laat ik dat net van jou denken..de moraalridder zonder moraal! Je hebt zo weinig individualiteit vikker.... Probeer eens voor jezelf te denken.

Wayaasi
30-08-2003, 00:09
Origineel gepost door Suhailia BLA BLA BLA BLA BLA. Je moeder komt zo en bekertje melk geven en een koekje. Alleen in dromen hebben de meest mensen een goed hart. Ik weet dat Kaaskoppen gen hart hebben. Joden hebben een hart, maar die zit vastgebonden en gekookt op hun rug. De Amerikanen daarentegen daarvan veretenwoordigen hun wapens hun hart. Met de wapens dus hun hart denken ze ze problemen op te kunnen lossen. JONGEN MIJN ADVIES WORDT WAKKER EN JE ZULT ZIEN DAT ER VEEL VERKANKERDE HARTEN ZIJN. ooh meskina toch! de meeste dromen zijn bedrog. je vergeet je zelf in het rijtje te zetten. Suhailia heeft een hart maar die is verscheurd en tussen haar bilnaad gekropen. ENTA GRA!!!

arabchrstn
30-08-2003, 03:34
Hehe, niet Saima uitschelden, want ik ben sinds de laatste PM haar vriend... Ze is al druk bezig mij op het rechte pad te krijgen... ;)

KING_ZITA
30-08-2003, 10:43

Origineel gepost door vikker Laat het denken maar aan mij over ruler van mijn kl..en. :D Did someone order a moron's point of view?

Pagina's : [1] 2