Bekijk originele versie : Droog glansloos haar.
MoordWijf
06-03-2007, 23:42
Rampzalig is het. soms denk ik ik ga het vandaag niet stylen ik laat het gewoon golven want het zit tussen golvend en stijl in tis geen van beiden. Maar dan is het gewoon lelijk en droog het pluist. wat doe ik hiertegen?
Zinad0ria
07-03-2007, 11:44
heb je serum al geprobeerd?.. ik smeer het altijd gelijk na het douche in mijn haar.. want als ik het niet doe is het ook zo pluizig ziet er zo onverzorgd uit...
:)
Salem___
07-03-2007, 11:45
Rampzalig is het. soms denk ik ik ga het vandaag niet stylen ik laat het gewoon golven want het zit tussen golvend en stijl in tis geen van beiden. Maar dan is het gewoon lelijk en droog het pluist. wat doe ik hiertegen?
krullen nemen ;)
DuLce2Me
07-03-2007, 12:34
Maak zelf een masker van crèmespoeling+1 ei+een paar druppeltjes citroen+olijfolie.Smeer het in uw haar en dek het af,slaap er eventueel mee als je bvb geen tijd hebt om overdag thuis te blijven en dan goed uitspoelen en wassen.Je zult het zien,'t word duidelijk zachter;)
een serum na het wassen (wordt het superzacht) en stop er leuke speldjes in
veel succes
laatmijmetrust
07-03-2007, 14:39
ik heb zo een lotion van de toko gehaald
krijg je echt een mooie glans van. En zeker geen pluis!
is zo een blauwe flesje van 6 euro nog wat
MoordWijf
07-03-2007, 14:54
heb je serum al geprobeerd?.. ik smeer het altijd gelijk na het douche in mijn haar.. want als ik het niet doe is het ook zo pluizig ziet er zo onverzorgd uit...
:) Wat voor serum welk merk prijs en waar kanik het halen?
krullen nemen ;) Uhu :moe:
Maak zelf een masker van crèmespoeling+1 ei+een paar druppeltjes citroen+olijfolie.Smeer het in uw haar en dek het af,slaap er eventueel mee als je bvb geen tijd hebt om overdag thuis te blijven en dan goed uitspoelen en wassen.Je zult het zien,'t word duidelijk zachter;) maakt het uit welke cremespoeling? mijjn haar is zacht maar hetglanst niet.
een serum na het wassen (wordt het superzacht) en stop er leuke speldjes in
veel succesgaat het ook glanzen? :o
ik heb zo een lotion van de toko gehaald
krijg je echt een mooie glans van. En zeker geen pluis!
is zo een blauwe flesje van 6 euro nog wat
Hoe heet die lotion hoe ziet ie eruiot?
DuLce2Me
07-03-2007, 14:55
Neen,het maakt niets uit;)
laatmijmetrust
07-03-2007, 15:07
ik ben nu op school
zodra ik thuis ben
ga ik even op dat flesje kijken goed?
ik heb namelijk ook steil/golvend haar
en mijn haar krijgt dan echt mooie slagen en mooie glans.
misz_Yes_mina
08-03-2007, 10:24
zou ik ook graag willen weten hoe die heet
Ik raad je 't haarmasker van Gliss Kur aan, hij is echt super! :goedzo:
MoordWijf
08-03-2007, 12:50
lila welk haarmasker dan. ze hebben meerdere :o
lila welk haarmasker dan. ze hebben meerdere :o
Een ronde pot van 200 ml. :goedzo:
Juffrouw_Tjee
08-03-2007, 13:41
ja , ik denk dat droog haar meestal door het stylen komt. ik heb dat ook. maar voedende haarlotion van andrelon helpt niet echt vind ik...
dus graag wat foto's plaatsen meiden:D als jullie een goed product kennen...Marokko komt eraan en dan wordt het probleem alleen maar erger:(
MoordWijf
08-03-2007, 14:11
Jah idd plaatjes want er zijn best veel ronde potten van 200 gram wat is de kleur of de preciese naam?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.