Bekijk originele versie : Breast & Gro!
heartbreaker
06-03-2007, 22:22
Hebben jullie hier ervaring mee?
Werkt het echt?
http://www.vitaminstore.nl/image/1353b.jpg
MoordWijf
07-03-2007, 19:11
Lijkt me egt sterk dat dat helpt en als het helpt is het effect weg als je stopt met gebruiken.
RoMaisa001
07-03-2007, 19:14
je kan t proberen misschien werkt t bij jou wel..
want 't ligt aan je hormonen he! dat je 't ff weet :o
CherryPie
08-03-2007, 10:45
Tuurlijk werkt t niet, anders liepen alle voormalige a cupjes nu met dd cup :hihi:
Tuurlijk werkt t niet, anders liepen alle voormalige a cupjes nu met dd cup :hihi:
:hihi:
Het lijkt mij ook sterk dat 't werkt...
Werkt wel. Maar niet bij iedereen hetzelfde.
En zodra je stopt wordt het weer net als vroeger.
Alleen in sommige gevallen (1 op de 100000) houdt de grootte aan.
Ik weet het omdat ik vroeger niet tevreden was met mijn cupmaat en ik dacht dat het wel zou werken met zulke dingetjes.
DUS NIET.
Voordat ik het ging kopen (het was toen 100 euro volgens mij) ging ik eerst informatie zoeken enz.
Toen bleek dat er veel vrouwen het hebben gebruikt (ook van andere merken) en bij sommige werkte het niet eens.
En bij de andere werkte het wel en toen ze tevreden waren met het resultaat stopten ze ermee (vanzelfsprekend).
En tja.. toen verdween de resultaat ook meteen.
men_zotia
10-03-2007, 17:08
Ik heb gehoort dat je van je borsten masseren ook groter worden, mijn nicht in marokko was even oud als mij en had grotere borsten als ik, ik zei hoe komt dat zei ze dat komt als ik aan het (ho9) marokaanse scrubbe je weet wel met zon kiyasa, dan ga ik altijd te keer bij mn borsten en zo werden mijn borsten groter...
Je kan het zelf ook doen je borsten masseren, klinkt raar maar mischien helpt het ook wel bij jou!! hahahahah :hihi:
Succes!!
CherryPie
10-03-2007, 17:16
haha, tuurlijk helpt dat niet, het heeft allemaal met vetweefsel te maken. Als je aankomt worden ze over het algemeen wat groter (geen 3 maten ofzo) en als je afvalt wat kleiner.
Ik geloof niet echt in dat masseren van borsten.
Ik heb zovaak aan meisjes gevraagd hoe komt het dat jullie zulke borsten hebben ?!?!
Ze wisten het gewoon niet maar dan heb je sommige die adviezen geven zoals knijpen in je borsten en masseren enz.
Door masseren gaat de bloed wel beter stromen en het maakt het misschien stevig indien je een goede crème gebruikt speciaal voor het verstevigen van de huid.
Maar dat het ook echt groter wordt ?!
Dat weet ik niet.
Oja.. het is ook genetisch bepaald want elke vrouw/dame boven de 16 in mijn familie heeft grote borsten, dus vanaf cup C tot heel erg groot.
Oh haha ik wilde nog zeggen dat IK dat niet heb !!
Ik heb namelijk een cup B.
En ik ben er héél erg blij mee aangezien het niet echt zal veranderen dus moet ik het accepteren.
En anders koop ik gewoon een mooie BH met vulling ?!
tot hoe oud groeien je borsten?
tot best wel late leeftijd toch?
jaa ik weet wel dat ook met je zwangerschap dat ze ook groeien
maar wanneer zijn ze uitgegroeid?
xx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.