Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje

power_flower
29-08-2003, 14:42

Hallo allemaal ik heb een vraagje: Als je een oogje hebt op een meisje of een jongen.. je bent zeg maar helemaal ondersteboven van, en je wilt diegene het wel vertellen.. want je vind haar/hem helemaal leuk, maar wat blijkt???? Zij/Hij komt terug van vakantie uit marokko en blijkt het jawoord al te hebben gegeven aan een ander persoon. Wat zou jij doen?

SaMiax
29-08-2003, 14:45
Ik zou spontaan een hartinfarct krijgen.. en als ik een beetje gekalmeerd ben doorgaan met me leven :)

cheima
29-08-2003, 14:47
Origineel gepost door SaMiax Ik zou spontaan een hartinfarct krijgen.. en als ik een beetje gekalmeerd ben doorgaan met me leven :) :giechel: :giechel:

SaMiax
29-08-2003, 14:50
Origineel gepost door cheima :giechel: :giechel: en wat zou jij doen :D

cheima
29-08-2003, 14:52

Origineel gepost door SaMiax en wat zou jij doen :D Ehhhh ik zou op me kop gaan staan :confused: :p

Casaouia_Style
29-08-2003, 14:53
Origineel gepost door power_flower Hallo allemaal ik heb een vraagje: Als je een oogje hebt op een meisje of een jongen.. je bent zeg maar helemaal ondersteboven van, en je wilt diegene het wel vertellen.. want je vind haar/hem helemaal leuk, maar wat blijkt???? Zij/Hij komt terug van vakantie uit marokko en blijkt het jawoord al te hebben gegeven aan een ander persoon. Wat zou jij doen? :D ik zou heel hard gaan huilen...en daarna die jongen proberen in te pikken :rolleyes: Nee Joke ik zou gewoon verder gaan met me leven,of het alsnog vertellen en zo laten :Iluvu:

SaMiax
29-08-2003, 14:55
Origineel gepost door cheima Ehhhh ik zou op me kop gaan staan :confused: :p :giechel: :hihi:

deheks
29-08-2003, 14:59
Ik zou helemaal niets doen, gewoon iemand anders proberen te vinden...

power_flower
30-08-2003, 12:06
Juist ja deheks.. zo denk ik er ook over

berbersbloedje
30-08-2003, 12:10
ik zou een flipage krijgen maar ja er is toch niks meer aan te doen

yasmineNR1
30-08-2003, 12:13
ik zou zeggen, genoeg andere mannen/vrouwen (maar iets zegt dat ´t over een man gaat :hihi:), dus keep on living :blauwkus: doeegg

Bachelorette
30-08-2003, 12:24
Origineel gepost door power_flower Hallo allemaal ik heb een vraagje: Als je een oogje hebt op een meisje of een jongen.. je bent zeg maar helemaal ondersteboven van, en je wilt diegene het wel vertellen.. want je vind haar/hem helemaal leuk, maar wat blijkt???? Zij/Hij komt terug van vakantie uit marokko en blijkt het jawoord al te hebben gegeven aan een ander persoon. Wat zou jij doen? hmm, wat ik zou doen?? even denken, hij wist niets van mijn situatie af he, nou ik zou dan niks zeggen als hij eenmaal verloofd is. heeft hij een relatie dan is dat een ander verhaal, dan zou ik wel zeggen dat ik wat voor hem voel. alles is dan toch nog pril en als hij dan gelijk een keuze maakt tussen jou en dat ander meisje (ook al heeft hij een relatie met haar) dan vind ik neit dat je er slecht aan doet.