Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met wat mag/moet jij trouwen?

Pagina's : [1] 2

Kifaya
18-07-2002, 09:42

Ik ben benieuwd waar jullie mee mogen en/of moeten trouwen Beslama

Wamen
18-07-2002, 09:54
Ik mag van mijn ouders met elke ras trouwen dus ofwel een turkse moslim,nederlandse moslim,marokkaanse moslim,..... Mijn voorkeur gaat naar een nederlandse moslim of een arabier.Ik ben van berberse afkomt en ik vind persoonlijk dat die berberse jongens een boerachtig denkwijze hebben.Vooral als het gaat om de rechten van de vrouw. Ik bedoel niet alle berberse mannen zijn zo maar toch de meeste hoor.Ik vind dat arabieren losser zijn in hun denkwijze.Natuurlijk heb je slechte tussen dat heb je overal.Maar toch verkies ik een arabier,nederlandse moslim.

sahira
18-07-2002, 10:28
Origineel gepost door Emshoom shit, ik maak geen enkele kans hier :( he gekkie....nog hier??

sahira
18-07-2002, 10:30
Origineel gepost door Kifaya Ik ben benieuwd waar jullie mee mogen en/of moeten trouwen Beslama Ik wil niet meer trouwen.....na twee huwelijken.....eentje met een molukker en daarna een verdwaalde arabier.....genoeg......!!

hajartje
18-07-2002, 12:03

Als hij maar moslim is! Ha:)jar

soussiasaida
18-07-2002, 12:08
Ik trouw insa-allah gewoon met een marokaan, of hij nou berbers, arabisch, soussi of whatever is maakt niet uit. Als het maar een marokkaan is, ik zou niet met een ned.moslim of surinaamse moslim willen trouwen....... waarom niet.... omdat het geloof dan wel hetzelfde mag zijn...... maar de taal, cultuur, tradities, waarden en normen die zijn niet hetzelfde.

Wamen
18-07-2002, 12:12
Origineel gepost door Emshoom shit, ik maak geen enkele kans hier :( Jij maakt sowieso geen kans bij mij :D en by the way in Marokko zijn er genoeg vrouwen die staan te springen om met jou te trouwen :D

missriffia03
18-07-2002, 13:23
Origineel gepost door Emshoom yep, tot morgenmiddag :D , dan ben ik enige weekjes weg, héhéhéhé, watzal het stil zijn hier :) het zal zeker stil zijn

soussiasaida
18-07-2002, 13:37
Origineel gepost door Emshoom als ik (ooit) zal trouwen zal het met een berber-krullebolleke zijn uit Hollanda :D :haha: Nog geen eens met mij, valt alweer van je tegen hoor :D

nadae
18-07-2002, 13:38
Zooooooooooo had ik maar zulke ouders ik mag wel zelf weten wanneer ik ga trouwen maar ik MOET met een marokkaanse berber trouwen niet dat ik het erg vind hoor want mijn voorkeur gaat ook naar berberse jongens uit die zijn gewoon THE BEST. Maar ik las dat sommige van jullie met iedereen mog trouwen als het maar een moslim is daar keek ik wel van op, ik hoor namelijk meestal het tegenovergestelde.

nadae
18-07-2002, 13:39
Origineel gepost door Emshoom als ik (ooit) zal trouwen zal het met een berber-krullebolleke zijn uit Hollanda :D Niet eens uit bilgiek :confused:

Missrapster
18-07-2002, 16:09
Ik mag zelf weten met wie ik trouw als het maar een moslim is.Maar mijn voorkeur is trouwen met een marokaanse jongen,waarom?Omdat ik gek op ze ben(niet allemaal!)Weet je wat het nou ook is, mijn beste vrienden zijn precies de jongens die ik voor later wil hebben/waarmee ik wil trouwen.Ze zijn lief,aardig,grappig,niet gierig,respecteren mij en mn familie.Ze willen niet met een marokaanse meisje nemen,omdat ze volgens hen zelf niet serieus genoeg zijn,ze willen ons niet playen en dat vind ik goed van ze.

soussiasaida
18-07-2002, 16:14
Ging het maar zo makkelijk als hoe jullie schrijven, hoe je het went of keert jullie ouders hebben toch wel het aller aller liefste gewoon een would bledkoem! ;)

moidiana
18-07-2002, 16:43
bij mij is het tegenover gestelde! ik mag NIET met een moslim trouwen! jaaaa klinkt raar he???? maar mijn ouders zijn er helemaal tegen. maar toch zal ik trouwen met wie ik wil. mn ouders zullen het toch moeten accepteren!

Kifaya
18-07-2002, 16:49

moidiana wat ben jij voor afkomst? marokkaans? als je ja zegt dan sta ik ff raar te kijken! haha... Ik ben een Nederlander en kan mezelf niet met jullie vergelijken. Ik mag thuis komen met wat ik wil. De zus van een Berberse vriendin van me woont samen met een Indonesische jongen. Die moeder vind het niet goed, maar ja, ze heeft haar dochter niet laten stikken zeg maar... Die dochter mag wel gewoon thuiskomen maar die vriend niet. Das erg jammer. beslama

Pagina's : [1] 2