Bekijk originele versie : meisjes stel je komt....
tatouzient
29-08-2003, 13:41
ni overeen met je schoonma. hoe zou je de situatie aanpakken??
bisous xxx
tatouzient
29-08-2003, 13:46
Origineel gepost door bent_alhalaal
afstand houden en vriendelijk blijven! sommige schoonmoeders die gaan je leven zuur maken als je onaardig doet!
stel je bent vriendelijk maar ze blijft de pik op je hebben, wa dan?
bisous xxx
MissShera
29-08-2003, 14:07
Origineel gepost door tatouzient
stel je bent vriendelijk maar ze blijft de pik op je hebben, wa dan?
bisous xxx
Dan zou ik haar zoveel mogelijk vermijden en als ik haar al yegen kwam gewoon beleefd blijven. Meer ook niet, ik ga me niet uitsloven voor iemand die me toch niet mag.
tatouzient
29-08-2003, 14:44
Origineel gepost door MissShera
Dan zou ik haar zoveel mogelijk vermijden en als ik haar al yegen kwam gewoon beleefd blijven. Meer ook niet, ik ga me niet uitsloven voor iemand die me toch niet mag.
stel je man wijst je erop da je bijvoorbeeld vaker langs moet gaan bij zn ouders. wa zou je dan doen?
bisous xxx
blauwtje2
29-08-2003, 15:39
gewoon niet gaan, ik bepaal toch zelf wel naar wie ik wil gaan, als zijn moeder een kreng is dan ga ik niet zo vaak naar haar toe, heel simpel
:zwaai:
Atlas_Gebergte
29-08-2003, 15:48
Sallaam Alikoum Dames, Gelukkig is deze situatie niet voor mij van toepassing, ik ben sinds kort ook getrouwd, maar heb een heel lieve schoonmoeder, ik mis haar ook behoorlijk, ze is een lieve vrouw voor me geweest. Ik persoonlijk zou nooit ruzie met haar zoeken ook al heeft ze de pik op mij, ik zal haar alles duidelijk proberen te maken en erover praten. Kijk sommige schoonmoeders zijn bang dat je ze hun zoon voor je zelf wil, maar je moet haar duidelijk maken dat het niet zo is, tenslotte ben je met haar zoon getrouwd dus je krijgt altijd met haar te maken. Ik heb altijd meegekregen van, behandel je schoonouders zoals je je ouders behandelt. Ze blijven toch heel belangrijk voor je.
Wa Sallaam Alikoum
Atlas_Gebergte
29-08-2003, 16:15
Ben blij dat jij met me eens bent a Missy hahahahahahah. Wij treffen het wel met onze schoonmoeders hé. Alleen ik mis ze wel joh.
Wa Sallaam Alikoum
MissShera
29-08-2003, 16:31
stel je man wijst je erop da je bijvoorbeeld vaker langs moet gaan bij zn ouders. wa zou je dan doen?
bisous xxx
Dan zeg ik hem dat hij vaker langs moet bij zijn schoonouders.
Nisrine01
29-08-2003, 19:55
ni overeen met je schoonma. hoe zou je de situatie aanpakken??
bisous xxx
Gewoon er nix van aantrekken.
tatouzient
30-08-2003, 00:32
kheb dit onderwerp aangekaart omda ik vaker en vaker te horen krijg da heel veel meiden ni echt overeenkomen met hun schoonmoeders omdat ze bijvoorbeeld te krengerig zijn, of da ze willen da ze haast altijd bij hun zijn, of da hun zoon altijd wordt opgebeld door de moeder, etc...
ik ben zelf ni getrouwd, maar ik denk dan bij mezelf, hoe kan ik in zulke situaties het beste omgaan met mn schoonma.
blijf je haar respectere no matter what? of zijn er grenzen?
bisous xxx
Lady_moi
30-08-2003, 14:17
Vriendelijk blijven :)
ze zal dan wel inzien da ik nog nie zo slecht ben :D
Mocro4eva
30-08-2003, 18:20
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
(...) behandel je schoonouders zoals je je ouders behandelt. (...)
:goedzo:
Lady_moi
30-08-2003, 20:04
klopt :)
tatouzient
30-08-2003, 23:22
het is inderdaad moeilijk om vriendelijk te blijven tegenover iemand die het net ni is... maar zoals hier al eerder is vermeld, behandel je schoonouders àls je ouders, maar wat als ze je echt de keel uit hangen?
zou je bijvoorbeeld je ouders op aanwijzen mochten ze, nada je getrouwd bent, je nog steeds als een klein meisje behandele??
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.