Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de mensen die het gisteren hebben gemist

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

C_warrior
29-08-2003, 13:37

Die meisje die voor gekomen is over haar misbruik door haar eigen vader. Een vader die je volledig vertrouwt die je op deze wereld heeft gezet en dan opeens gebruikt Check the interview http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/netwerk/bb.20030828.asf?start=0:9:12&end=1:0:0 Vind je het goed dat ze het heeft verteld of had ze beter moeten zwijgen?

Aichaa
29-08-2003, 13:57
ik heb net het interview gekeken, echt erg...... Ik vind het ook goed dat dat meisje ermee naar buiten komt, haar leven is kapotgemaakt.....

Lady_moi
29-08-2003, 14:01
Wel erg ma ik weet nie of het goe is dat ze ermee voor uitkomt :(

C_warrior
29-08-2003, 14:03
Als ik de man van haar was had ik volgens mij haar vader echt vermoord en iedereen die me in de weg staat...

C_warrior
29-08-2003, 14:24

ja wil ik ook wel weten :)

cheima
29-08-2003, 14:25
Hij heeft er zelfs zwanger gemaakt :schok: :jammer:

C_warrior
29-08-2003, 14:27
Origineel gepost door cheima Hij heeft er zelfs zwanger gemaakt :schok: :jammer: ja, maar zo'n man is zo walgelijk geen grindje respect of eer hij verdient Gestenigd te worden

mimi_tangaouia
29-08-2003, 14:52
marokaan of geen marokaan dit mag niet en het is goed dat ze er mee naar buiten komt

Casaouia_Style
29-08-2003, 14:55
Origineel gepost door chabab Die meisje die voor gekomen is over haar misbruik door haar eigen vader. Een vader die je volledig vertrouwt die je op deze wereld heeft gezet en dan opeens gebruikt Check the interview http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/netwerk/bb.20030828.asf?start=0:9:12&end=1:0:0 Vind je het goed dat ze het heeft verteld of had ze beter moeten zwijgen? Heel goed dat ze het op TV heeft verteld,het is misschien heel moeilijk voor der geweest maar nu heeft ze wel veel andere mensen kunnen waarschuwen en vertellen hoe erg het voor haar is!

C_warrior
29-08-2003, 14:56
Origineel gepost door amira_princess Bedankt chabab dat je de link hebt geplaatst. Ik zat echt met een brok in myn keel te kijken. Vreselijk hoe mensen in het algemeen dit hun kinderen aan kunnen doen. Echt vreselijk.. En ja ik vind het heel goed dat ze hier mij naar buiten is gekomen. Hopelijk beweegt dit andere meisjes die in dezelfde situatie zitten ertoe om stappen te ondernemen. graag gedaan ja het is heel erg moeilijk :(....

Raihana
29-08-2003, 15:17
sorry hoor mensen, maar het kunnen ook leugens zijn !!!! ik weet niet hoor, als haar zusjes ook misbruikt zijn, dan zullen die zeker ook praten. ALLAHoe3lem zou ik zeggen!!!!! En volgens mij vinden die nederlanders het wel leuk. Marokanen verschut zetten, maar helaas voor hun is dat laaaaaaaaaang niet zo erg als bij hun!!! Vind het erg om te horen Moge ALLAH ons leiden op het rechte pad AMIEN

moi21
29-08-2003, 15:27
Wat heeft dit nu weer met ons marokkanen voorschut zetten door nederlander te maken? Dit meisje verteld haar verhaal gewoon en dat moet in de media komen,om andere te waarschuwen. Het is voor iedereen errug die zoiets overkomt zeker door je vader, in welke cultuur dit ook mag voorkomen het is erg, en kan me niet voorstellen dat mensen hier van genieten of proberen marokkanen voorschut te zetten , hoe kom je op zulke bullshit???

SaMiax
29-08-2003, 15:32
Origineel gepost door amira_princess Bedankt chabab dat je de link hebt geplaatst. Ik zat echt met een brok in myn keel te kijken. Vreselijk hoe mensen in het algemeen dit hun kinderen aan kunnen doen. Echt vreselijk.. En ja ik vind het heel goed dat ze hier mij naar buiten is gekomen. Hopelijk beweegt dit andere meisjes die in dezelfde situatie zitten ertoe om stappen te ondernemen. :goedzo: vind ik ook

moi21
29-08-2003, 15:42
Zeker goed dat je dit geplaatst hebt, enne kreeg r echt tranen van in mn ogen. Ik vind dit meisje heel veel moed hebben gehad om met dit verhaal naar buiten te komen, en zeker goed omdat t mensen hun ogen opent, en dat ze zo nog een deel van haar eigen leven kan redden, wat ze meer dan verdient!!!

Amal112
29-08-2003, 15:44

Ik heb het net bekeken...echt erg man. En tuurlijk is het goed dat ze het heeft verteld. En hoezo marokkanen voorschut zetten...misschien geloof je het niet...maar het komt ook in ons cultuur voor. De enige die voorschut staat is d'r zielige vader en dat mietje die zich een man noemde!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6