Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames wat vinden jullie van de Lente collectie van Zara/Mango?

Pagina's : [1] 2 3

Juffrouw_Tjee
06-03-2007, 16:57

Drop hier je mening.. Wat viel je op aan de collectie? Wat heb je zelf gekocht? En waar ben je helemaal vrolijk van geworden? Wat vond je minder? Plaats hier je mening.. Ik ben gisteren even weer snel een kijkje gaan nemen, ik doe dat om de week omdat Amsterdam wel zeker een stad is waar je er snel bij moet zijn. Wat betreft de collecties e.d. Maar wat mij vooral opviel , was dat er dit jaar veel tuniekjes in zijn. Vooral van Satijn!! De hele Zara was er vol mee ! Wel heel mooi, allemaal wijduitlopende schattige jurkjes die je heel mooi met Taille riem kan combineren:goedzo: Verder viel me wel op, dat de velle kleuren nog steeds niet uit zijn. Vooral als we het hebben over de kleuren: Groen, oranje, marine blauw en vooral de opvallende Kanari geel!!! :hihi: Ik neem aan dat Mango ook een vergelijkbare collectie heeft... Heb je foto's van de spulletjes die je hebt aangeschaft..drop ze hier en laten we deze topic gezellig/informatief houden... Graag ook de Aankomende zomercollectie...Ik zal destijds ook wat foto's maken....k zal zeggen doe lekker mee:nijn:!

dordje22
06-03-2007, 17:17
zara mij winkel. :D :D

Juffrouw_Tjee
06-03-2007, 17:21
:hihi: Ben je er pas geweest?

Kwebbel_Tante
06-03-2007, 20:12
Ik heb ook lekker geshopt bij de Zara. En het is mij ook opgevallen dat er best veel tuniekjes zijn.Maar wel hele mooie. Heb er 3 gehaald en 2 witte broeken. En een maar simpele t-shirttjes. Maar moet nog een dagje vrij nemen en dan ga ik lekker winkelen inchallah:D Maar onze Mango hier in Eindhoven is aan het verbouwen. Maar hebben ze daar in Amsterdam mooie collectie? Anders ga ik daarheen inchallah. :kus: kwebbel_tante

sabr21
06-03-2007, 20:18

Ik ga ook die satijnen/zijden tuniekjes bij de Zara halen voor de zomer...wel duur vanaf 50 euro!

Unfair
06-03-2007, 20:24
Ik ben er nog niet geweest.

spiritalia
06-03-2007, 21:11
weet je wat ik gekocht heb he.. zo een vette stuk weet niet hoe het moet noemen .. lijkt beetje op een kussensloop:hihi: met zo'n vlinder print black and white hij is van satijn........ het was duur maar ook apart ik kan hem pas in de zomer dragen :kwaad:

arouitGirlzz
06-03-2007, 21:19
Jaa kloptt Zara heeft egt leuke tuniekjes binnen :D

Juffrouw_Tjee
06-03-2007, 23:31
ja klopt ik heb eentje voor 100 euro en 50 euro was met rose en de andere van 100 euro was met ene donker blauwe bloem ze zijn idd mooi, mango valt mee joh. Ik vind de collectie van de laatste tijd niet echt wauw van mango....maar misschien wordt de collectie van de zomer wel mooi:nijn:

Juffrouw_Tjee
06-03-2007, 23:33
Ik heb ook lekker geshopt bij de Zara. En het is mij ook opgevallen dat er best veel tuniekjes zijn.Maar wel hele mooie. Heb er 3 gehaald en 2 witte broeken. En een maar simpele t-shirttjes. Maar moet nog een dagje vrij nemen en dan ga ik lekker winkelen inchallah:D Maar onze Mango hier in Eindhoven is aan het verbouwen. Maar hebben ze daar in Amsterdam mooie collectie? Anders ga ik daarheen inchallah. :kus: kwebbel_tante beschrijf de jouwes eens:D kunnen we ervaringen en smaken wisselen

Kwebbel_Tante
08-03-2007, 08:53
beschrijf de jouwes eens:D kunnen we ervaringen en smaken wisselen Eentje is groenachtig en de andere is oranje met bruin. :kus:

Kwebbel_Tante
08-03-2007, 08:54
ja klopt ik heb eentje voor 100 euro en 50 euro was met rose en de andere van 100 euro was met ene donker blauwe bloem ze zijn idd mooi, mango valt mee joh. Ik vind de collectie van de laatste tijd niet echt wauw van mango....maar misschien wordt de collectie van de zomer wel mooi:nijn: Dus de mango heeft geen mooie collectie? Ik hoop voor de zomer wel inchallah:)

CherryPie
08-03-2007, 09:52
weet je wat ik gekocht heb he.. zo een vette stuk weet niet hoe het moet noemen .. lijkt beetje op een kussensloop:hihi: met zo'n vlinder print black and white hij is van satijn........ het was duur maar ook apart ik kan hem pas in de zomer dragen :kwaad: Ik heb een mooie rok gezien, katoen met satijn. Hoe was je de jouwe? Heb geen zin om een rok naar de stomerij te brengen. Ook had ik een leuke jas gezien maar die waren alleen in t donkerblauw (vind ik niet mooi bij zwart), donkerbruin (ik draag amper bruin) en wit (daar begin ik niet eens aan!)

Shinny
08-03-2007, 11:35
Hebben ze ongeveer nog dezelfde collectie als vorige lente? Zoals die blousjes met pofmouwen, en polo-t shirts met pasteltinten?

soenia_islamia
08-03-2007, 11:40

salaam hebben ze ook lange rokken binnen en jurken salaam

Pagina's : [1] 2 3